2020-02-29, 14:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
När jag nu visar bilden på minibaren vill jag klargöra några saker:

1: jag vet inte vad i helvete "froosh" är, men jag antar att veganer gillar det.
2: jag skulle ALDRIG köpa linschips!
3: vem i helvete skulle köpa 35g-påsar?
4: påsarna är i kylen för att jag skulle få med allt på samma bild.

Kan dock köpa att choklad är godare när den varit i kylen. Har inte hunnit prova pepsi raspberry heller, så det blir kul. Inte säker på vad det är för vin, men cidern ser god ut. Sedan har jag med mig egen alkohol också, förstås. Visste inte hur mycket det skulle vara på hotellet. Men man får tydligen fri påfyllning här lol.

https://imgur.com/a/jSQPAGw

Big brother here I comeeeeee
Faaan ta dig om du ansluter sig till pinkroom och bara blir en svans därinne! Hoppas du är underhållande och kan sätta Anty på plats, för hon förtjänar inget mindre.

Du vet vad vi tittare vill se och vilken sida majoriteten av oss står på, så gör kaos och spela dina kort rätt så backar vi dig!
Avslutad
Hittar inte Patzys Instagram, har han någon?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Fettot tycker hon är fin för det
Nej, den passar inte längre.
2020-02-29, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Antagligen trodde redaktionen att deltagarna var väluppfostrade pk- maskiner som skulle prata om kärlek, kränkningar, medmänsklighet osv. Men det sket sig direkt.
Det blev invandrare som hatade judar, homosexuell man som vrålar hora, muslim som super och beter sig som ett arsel och kallar ickemuslimen för hund. Och det är fuck you, fitta och utfrysning. Jude älskar en gammelnazze, gammelnazze älskar jude och dessutom är gammelnazzen den mest kärleksfulle i BB huset.
Alex som bott i Sverige sedan 4 åring och inte kan prata svenska riktigt. Integrationen fungerar inte eftersom de själva inte vill integrera.
Allt blev som en chock för redaktionen.

Censuren skriker från morgon till kväll.
Halelujah på er alla pk fjollor..

Haha så kan det ju vara iofs. Det är panik på TV4 och man bara väntar ut de här 100 dagarna och försöker så få människor att titta.
2020-02-29, 14:58
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne

Patrik_svensson22
2020-02-29, 14:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
@patrik_svenssson22

Edit:2nd
2020-02-29, 14:59
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja. Han kom som fyraåring till Sverige.
Nu är det inge fel på Alex i sig tycker jag men har man bott i Sverige sedan barnsben så tyder språkproblemet på att man helt enkelt inte vill lära sig språket. Hans nära anhöriga kanske inte ens kan Svenska många utav dem.
inge emot Alex han är nog bra utanför huset,
jag tycker han är tråkig som fan i huset. Går enbart efter Anty och försöker fånga hennes kärlek i 3v utan att dom kommit någon stans med det. Han skulle vara mycket roligare och komma längre i BB utan att gå 1.5m från henne hela tiden, Tror han glömt att det är en tävling om 1miljon och att man måste bjuda på sig lite extra för att vinna tittare.

Men om man bott och uppväxt i sverige i princip hela sitt liv sedan man lärde sig säga sitt första ord så borde man kunna prata svenska så det låter som vem som helst. låter mer som han bryter, men han kanske gör sig till.
2020-02-29, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Patrik_svensson22

Tack, tack
2020-02-29, 15:00
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så bodde i Sverige från 4 till han blev tonåring sen utomlands i flera länder innan han återvände till Sverige.
Barn lär sig språk snabbt utan brytning.
Att bo i annat land spelar ingen roll.
Har en granne från Syrien vars barn var 3,5 år när de kom till Sverige. Han är 9 år nu och kan svenska utan brytning. Hans föräldrar bryter men kan svenska och gör sig förstådda och förstår.
Alex kan mycket svenska, förstår vad folk säger och har inga problem med det. Det jag märker och förstått är att han valt att prata sitt språk därav brytningen.
2020-02-29, 15:01
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men det var ju ett JÄVLA liv från henne och hennes grupp när Sami inte hade handskar på sig under Vasaloppet. Borde fan bli straff för detta
Ja det ältade hon i flera timmar. Det var det som avgjorde, sockorna hon sket i att sätta på sig spelade tydligen ingen roll.

Morrrrrrrr, nu sitter jag och blir förbannad när jag tänker tillbaka på hur den där jävla träskpaddan betedde sig under och efter den där tävlingen.
Avstängd
kul med deadline då blire fart i arslet
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De vet inte att jag gör det. Vad ska du göra? Tjalla på mig? Du vet inte vem jag är! Kommer ändå bara neka att det är jag. 😎

Något ni vill att jag ska hälsa på måndag?

Har inte hunnit följa liven så mycket idag pga resor.

jag vill bara att du ska göra en sak en endaste sak o d är att hångla upp JULLAN! du kan hälsa från mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in