2020-02-29, 14:51
Medlem
DoungAs avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/K37JaX/lofven-om-kritiken-kanner-stimulans-av-det
Vad tycker ni? Landsfader eller färdig som politiker?
Går ganska dåligt i opinionen.
Citera
2020-02-29, 14:54
Bannlyst
Landsfader. Ingen tvekan. Utan Stefan hade vi inte kommit så här långt teknologiskt.
Citera
2020-02-29, 14:58
Medlem
321js avatar
Vår älskade landsfader har gjort Sverige till världens mest perfekta land. Det är precis det som vi såg komma.
Citera
2020-02-29, 15:09
Medlem
Om man vill dela ett folk, Ett land och skapa något nytt experiment för ett land har han med bakom liggande krafter lyckats förvånansvärt bra!
Citera
2020-02-29, 15:11
Medlem
Definitivt landsfader. Han har gjort mycket gott för vårt land som ni hatare aldrig kommer kunna göra. Är ej ironisk.
Citera
2020-02-29, 15:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaerob
Definitivt landsfader. Han har gjort mycket gott för vårt land som ni hatare aldrig kommer kunna göra. Är ej ironisk.

Säg något gott han gjort? Kan han ens koka ägg? Nej, inte enligt hans fru. Han kan inte ens koka ägg.

Jag kan koka ägg. Och jag kan säkert bli statsminister med om jag vill. Skulle du rösta på mig då?
Citera
2020-02-29, 15:26
Medlem
En bra statsminister;

-Har pondus
-Skapar gemenskap och sammanhållning
-Är visionär
-Kunnig och påläst
-Klar och tydlig, bra retoriker
-Kan försvara och stå upp för landet i förhandlingar
-Äger handlingskraft
-Inger respekt och förtroende både i de egna leden och oppositionen

Att han fick denna roll måste vara unikt i ett demokratiskt land genom alla tider.
Citera
2020-02-29, 15:32
Medlem
Opaques avatar
Jaha, det är här den nyironiska generationen håller hus
Citera
2020-02-29, 15:51
Medlem
Prayuths avatar
Det är få som kan mäta sig retoriskt och intellektuellt med vår landsfader till statsminister.
Citera
2020-02-29, 16:13
Medlem
Lao Tzus avatar
Historikerna kommer att minnas Löfven som en modig ledare som vågade stå upp mot patriarkatet och utse kompetenta kvinnor på många viktiga poster.

Han är så olik alla xenofoba bidragsberoende postare på Flasback.

Jag anser att jag talar för hela den svenska befolkningen när jag föreslår att Stefansnamnsdagen bör bli en allmän helgdag.
Citera
2020-02-29, 16:42
Medlem
goin-xxxls avatar
" mitt land bygger inga murar , eller bostäder."
Citera
2020-02-29, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Säg något gott han gjort? Kan han ens koka ägg? Nej, inte enligt hans fru. Han kan inte ens koka ägg.

Jag kan koka ägg. Och jag kan säkert bli statsminister med om jag vill. Skulle du rösta på mig då?

Nu ska vi inte vara så där aviga. Jag är fullständigt övertygad att han kan lära sig att koka ägg om han får lite tid på sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in