2020-02-29, 14:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vad säger din gubbe om att du ska vara med?
Han har asgarvat nästan lika mycket som jag. Nu tutar vi och kööör!
2020-02-29, 14:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Han har asgarvat nästan lika mycket som jag. Nu tutar vi och kööör!

Vad tycker han om att du har/hade en crush på Sami?
2020-02-29, 14:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vad tycker han om att du har/hade en crush på Sami?
Jag älskar hans fjärtar, men jag är inte betuttad
2020-02-29, 14:27
Medlem
csfs avatar
Tror ni att anty kommer gå med på att sjunga!?
2020-02-29, 14:30
Avstängd
wow martin tog av mössan var han inne en snabbis på fb på paddan tro
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Tror ni att anty kommer gå med på att sjunga!?
mima
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Lämnade han självmant??
Lämnade han för gott?
Nej han ska åka och va med i bb canada kanske. De fick ju en från sverige göra en gång fast i thailand
2020-02-29, 14:31
Medlem
Kanske tagits upp i tråden innan, men vet vi vad för medicin Julia äter? Tror att vi är soulmates 😂
2020-02-29, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag såg den också. Det var nog en pik mot Tv4 för att dom har en vana att sluta sända saker dom har påbörjat i förtid. Man skiter i sina tittare helt enkelt.
Ja jag undrade vad det hände med fortet de har de ej visat alla avsnitt av de visade typ 4 sen la de av
2020-02-29, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Kanske tagits upp i tråden innan, men vet vi vad för medicin Julia äter? Tror att vi är soulmates 😂
elvanse tror ja
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Elvance.
Amfetamin liknande medds tror jag.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Tittar man på Robinson eller Farmen så är det ett narrativ, det är lag som röstar ut varandra eller två kämpar som tävlar. Ja ni förstår.

Jag har följt andra säsonger av BB och det var ju ett tag sedan men jag vill minnas att man ändå följde det med intresse, var nyfiken på vem som skulle åka ut osv.

I denna säsong så tävlar de lite slumpartat, någon ”hänger löst” och sen åker ingen ut ändå. Jag förstår att det är för alla oplanerade avhopp men ändå?

Vad är TV4s plan för programmet? Hur ska intriger uppstå? Nu verkar de ju bara vilka skapa extrem tristess för både tittarna och deltagarna?

Vad fan går BB2020 ut på? Detta är inget pissinlägg bara för att basha programmet, jag tycker det är kul med dokusåpor.

Ska kolla lajven på söndag, åker ingen ut så så är frågan om det är lönt att fortsätta. De måste börja decimera gruppen så att övriga deltagare får eld i baken.
Antagligen trodde redaktionen att deltagarna var väluppfostrade pk- maskiner som skulle prata om kärlek, kränkningar, medmänsklighet osv. Men det sket sig direkt.
Det blev invandrare som hatade judar, homosexuell man som vrålar hora, muslim som super och beter sig som ett arsel och kallar ickemuslimen för hund. Och det är fuck you, fitta och utfrysning. Jude älskar en gammelnazze, gammelnazze älskar jude och dessutom är gammelnazzen den mest kärleksfulle i BB huset.
Alex som bott i Sverige sedan 4 åring och inte kan prata svenska riktigt. Integrationen fungerar inte eftersom de själva inte vill integrera.
Allt blev som en chock för redaktionen.

Censuren skriker från morgon till kväll.
Halelujah på er alla pk fjollor..
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-29 kl. 14:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in