Citat:
Ursprungligen postat av
Dung.Beetle.Knight
Tittar man på Robinson eller Farmen så är det ett narrativ, det är lag som röstar ut varandra eller två kämpar som tävlar. Ja ni förstår.
Jag har följt andra säsonger av BB och det var ju ett tag sedan men jag vill minnas att man ändå följde det med intresse, var nyfiken på vem som skulle åka ut osv.
I denna säsong så tävlar de lite slumpartat, någon ”hänger löst” och sen åker ingen ut ändå. Jag förstår att det är för alla oplanerade avhopp men ändå?
Vad är TV4s plan för programmet? Hur ska intriger uppstå? Nu verkar de ju bara vilka skapa extrem tristess för både tittarna och deltagarna?
Vad fan går BB2020 ut på? Detta är inget pissinlägg bara för att basha programmet, jag tycker det är kul med dokusåpor.
Ska kolla lajven på söndag, åker ingen ut så så är frågan om det är lönt att fortsätta. De måste börja decimera gruppen så att övriga deltagare får eld i baken.
Antagligen trodde redaktionen att deltagarna var väluppfostrade pk- maskiner som skulle prata om kärlek, kränkningar, medmänsklighet osv. Men det sket sig direkt.
Det blev invandrare som hatade judar, homosexuell man som vrålar hora, muslim som super och beter sig som ett arsel och kallar ickemuslimen för hund. Och det är fuck you, fitta och utfrysning. Jude älskar en gammelnazze, gammelnazze älskar jude och dessutom är gammelnazzen den mest kärleksfulle i BB huset.
Alex som bott i Sverige sedan 4 åring och inte kan prata svenska riktigt. Integrationen fungerar inte eftersom de själva inte vill integrera.
Allt blev som en chock för redaktionen.
Censuren skriker från morgon till kväll.
Halelujah på er alla pk fjollor..