2020-02-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Sover hon inte med Martin om nätterna?
nej martin sover med juden
2020-02-29, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jävla gnäll på deltagarna.

Fitt Amilia gör uppdraget bara!!!
Håller med. Man har inget i bb att göra om man inte ens ställer upp att hoppa in i en pool..
2020-02-29, 14:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tror fortfarande inte på dig. Inte en chans att du skulle få skriva såhär för Big Brother.
De vet inte att jag gör det. Vad ska du göra? Tjalla på mig? Du vet inte vem jag är! Kommer ändå bara neka att det är jag. 😎

Något ni vill att jag ska hälsa på måndag?

Har inte hunnit följa liven så mycket idag pga resor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nja, jag uppfattade det som att Big Brother tog in honom i bikten sa åt han att det räcker nu, dom kan inte hjälpa honom mer vårdmässigt, och kastade ut honom och hänvisade han till att söka vård hemma.
Dom sa att han bör söka hjälp på hemmaplan för dom kan inget mer göra
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Sover hon inte med Martin om nätterna?

nej inte längre julia flippade på att behöva diskutera sovplatser varje kväll så då körde hon bort martin från sin plats och jassa ville ju inte sova med martin egentligen
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
När jag nu visar bilden på minibaren vill jag klargöra några saker:

1: jag vet inte vad i helvete "froosh" är, men jag antar att veganer gillar det.
2: jag skulle ALDRIG köpa linschips!
3: vem i helvete skulle köpa 35g-påsar?
4: påsarna är i kylen för att jag skulle få med allt på samma bild.

Kan dock köpa att choklad är godare när den varit i kylen. Har inte hunnit prova pepsi raspberry heller, så det blir kul. Inte säker på vad det är för vin, men cidern ser god ut. Sedan har jag med mig egen alkohol också, förstås. Visste inte hur mycket det skulle vara på hotellet. Men man får tydligen fri påfyllning här lol.

https://imgur.com/a/jSQPAGw

Big brother here I comeeeeee
35g påsar, Beror på vad det är i påsarna. Är det gräs så skulle det va nice 👍
Medlem
Tittar man på Robinson eller Farmen så är det ett narrativ, det är lag som röstar ut varandra eller två kämpar som tävlar. Ja ni förstår.

Jag har följt andra säsonger av BB och det var ju ett tag sedan men jag vill minnas att man ändå följde det med intresse, var nyfiken på vem som skulle åka ut osv.

I denna säsong så tävlar de lite slumpartat, någon ”hänger löst” och sen åker ingen ut ändå. Jag förstår att det är för alla oplanerade avhopp men ändå?

Vad är TV4s plan för programmet? Hur ska intriger uppstå? Nu verkar de ju bara vilka skapa extrem tristess för både tittarna och deltagarna?

Vad fan går BB2020 ut på? Detta är inget pissinlägg bara för att basha programmet, jag tycker det är kul med dokusåpor.

Ska kolla lajven på söndag, åker ingen ut så så är frågan om det är lönt att fortsätta. De måste börja decimera gruppen så att övriga deltagare får eld i baken.
2020-02-29, 14:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ska du fortsätta kolla ?
Så länge det är gratis. Men inte lika intensivt. Hahaha
2020-02-29, 14:19
Medlem
Citat:
Får inte spoila något
Han ska inte in i huset
2020-02-29, 14:20
Avstängd
Citat:
De vet inte att jag gör det. Vad ska du göra? Tjalla på mig? Du vet inte vem jag är! Kommer ändå bara neka att det är jag. 😎

klart vi inte golar ner dig du vet vad vi vill att du ska göra om du följt tråden

ta hand om sami och jullan för oss annars måste vi kanske rösta ut dig
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Vad säger din gubbe om att du ska vara med?
Medlem
1754s avatar
Citat:

Jag tänker inte tjalla på dig. Jag litar inte på folk här bara som jag nämnt tidigare. Sen så har nog Big Brother sina spioner på Flashback, så dom ser nog detta själva isåfall.
Men om du nu verkligen ska in, försök orsaka så mycket drama som möjligt mellan Amelia, Mergim, och Jazza.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in