2020-02-29, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blomodlaren
Barnen har väl rast? Jakob går att stava med både C och K, är väl ingen här inne som har koll på hur Antonias fjollkompis stavar sitt namn.

Jag skrev precis att han stavas med K. Var väl det jag skrev?
Medlem
Kom in mitt i Mergrim och Lennys snack dom har just nu, men vad är det som hänt? Har Mergrim bråkat igen efter sitt känslofyllda tal igår?
Medlem
Alltså JAG ÄLSKAR LENNIE
Vilken fin människa!
Den enda som verkligen kan hantera Mergim också!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomodlaren
Barnen har väl rast? Jakob går att stava med både C och K, är väl ingen här inne som har koll på hur Antonias fjollkompis stavar sitt namn.
Stavningen på hans namn finns ju på insta
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha Jakob stavas med K till att börja med.

KL 10.34 avslutades en omröstning i appen vem man höll på i tävlingen där Amilia vann makten. Enligt alla är Antys följare unga kids, dvs dom går i skolan. Förklara för mig, hur kan Anty vunnit den omröstningen kl 10.34, UTAN NÅGON SOM HELST PROMOTION av någon på Instagram, kl 10 tiden när alla kids är i skolan.

Dom som röstade i den tävlingen var utan snack dom som är generella BB fans som har koll på appen och dess omröstningar.

Vill du inte inse detta, kan vi avsluta diskussionen. Och jag behöver inte tysta dig lika hårt som när jag tidigare idag totalt munna dig efter att du argumenterat emot mig att Mergim blivit kontaktad av sina föräldrar via BB. Peace
Och kidsen har ju förmodligen inte med sina mobiler i skolan? Haha.
Får man rösta på att man vill ha kvar Lisa eller Anty så spelar inte den där omröstningen så jävla stor roll. Alla kommer ju gadda ihop sig mot Anty förutom sina egna fans, nästan alla andra avskyr henne.
2020-02-29, 11:11
Medlem
Såå kul det hade varit att reta upp Bögrim därinne så han exploderar. Det är ju ändå ett spel!
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Aftonbladet : Breaking news Big brother lennie gripen för sexuella angrepp på minderåriga Mergim Feka
"Jag var inte mig själv i huset" Svarar Lennie angående sodomianklagelserna.
Avstängd
skicka in brev nu nigger bb ni är sena igen.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Det är sportlov... Och vad menar du med att Amilia vann, sen att Anty vann?

Att ha en omröstning vid tiotiden en vardag mitt i sportlovet visar ju bara att man vill ha barnrösterna.

Man fick rösta på vem man håller på i tävlingen om makt. Anty hade 34%.

Sportlovet tog slut i måndags. Det beror på vart du bor. Majoriteten har haft skola denna veckan som har gått, och det var då tävlingen var.

Haha så kul att forumet ständigt gör bort sig.
2020-02-29, 11:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Problemet är ju att Lennie är 36 år och mergim är 21.

Tror Lennie tvekar lite på grund av åldern på Mergim och minderårig lagarna
Ja precis, därför tvekar han. Dock tror jag åtrån efter Mergim kommer göra så han vippar över till det förbjudna
2020-02-29, 11:12
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Inte många alls, folk har ju olika veckor.
Det är bara Stockholm och resten av landet som ligger norr om Stockholm, bortsett Uppsala.
2020-02-29, 11:13
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty behöver följare på insta.m.m som röstar på henne för att försöka vara kvar. hahahaha
Skulle bara vanligt folk som inte vet vem hon är rösta så ryker hon utan att blinka.

Nu har inte hennes få "trogna" följare nått att komma med. Ett gäng nollor
Därför du sitter och har panik på Flashback och försöker påverka oss att rösta kvar Anty.

Förstår inte vad du ens gör här Jacob

+1 !
Dessutom gillar ju skribeten Negern så därför vill han försvara Antonia aka Spacklet Johnson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in