2020-02-29, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Så, nu har du ett läkarintyg också? Som jag sa tidigare till dig så har jag inte följt BB-live denna vecka. Fick han någon medicin det senaste dygnet, blev han inkallad till bikten? Hade det varit allvarligt hade läkaren satt stopp direkt.. Det här var fläsk-patsys biljett ut ur programmet i ett försök för att rädda ansiktet. Du måste vara bra mycket vänster som inget ser och helt i klass med våran statsminister!
Yttra dig inte o tro du vet om du inte ens vet vad som händer
2020-02-29, 11:06
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Problemet är ju att Lennie är 36 år och mergim är 21.

Tror Lennie tvekar lite på grund av åldern på Mergim och minderårig lagarna
Lusten kommer ta ut sin rätt till slut. Det är ofrånkomligt!
2020-02-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Ankan börjar bli som Valrossen, sakta men säkert
Viktoria väger mer än Amelia dessutom
2020-02-29, 11:07
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
KL 10.34 avslutades en omröstning i appen vem man höll på i tävlingen där Amilia vann makten. Enligt alla är Antys följare unga kids, dvs dom går i skolan. Förklara för mig, hur kan Anty vunnit den omröstningen kl 10.34, UTAN NÅGON SOM HELST PROMOTION av någon på Instagram, kl 10 tiden när alla kids är i skolan.
Hur många ungar har sportlov?
2020-02-29, 11:08
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Viktoria väger mer än Amelia dessutom
Lika mycket iaf, dessutom är hon kortare än Valen.
Medlem
Citat:
Haha Jakob stavas med K till att börja med.

KL 10.34 avslutades en omröstning i appen vem man höll på i tävlingen där Amilia vann makten. Enligt alla är Antys följare unga kids, dvs dom går i skolan. Förklara för mig, hur kan Anty vunnit den omröstningen kl 10.34, UTAN NÅGON SOM HELST PROMOTION av någon på Instagram, kl 10 tiden när alla kids är i skolan.

Dom som röstade i den tävlingen var utan snack dom som är generella BB fans som har koll på appen och dess omröstningar.

Vill du inte inse detta, kan vi avsluta diskussionen. Och jag behöver inte tysta dig lika hårt som när jag tidigare idag totalt munna dig efter att du argumenterat emot mig att Mergim blivit kontaktad av sina föräldrar via BB. Peace
Det är sportlov... Och vad menar du med att Amilia vann, sen att Anty vann?

Att ha en omröstning vid tiotiden en vardag mitt i sportlovet visar ju bara att man vill ha barnrösterna.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Dessutom är det Lördag idag.
2020-02-29, 11:09
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Haha Jakob stavas med K till att börja med.

Dom som röstade i den tävlingen var utan snack dom som är generella BB fans som har koll på appen och dess omröstningar.

Vill du inte inse detta, kan vi avsluta diskussionen. Och jag behöver inte tysta dig lika hårt som när jag tidigare idag totalt munna dig efter att du argumenterat emot mig att Mergim blivit kontaktad av sina föräldrar via BB. Peace
Barnen har väl rast? Jakob går att stava med både C och K, är väl ingen här inne som har koll på hur Antonias fjollkompis stavar sitt namn.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi

Inte många alls, folk har ju olika veckor.
Medlem
Citat:
Lennie har nog varit på bakluckeloppis hos folk som är yngre än honom. Tror han vill vänta tills Bögrim tar initiativ så att han vet att det är 100% ok.

Aftonbladet : Breaking news Big brother lennie gripen för sexuella angrepp på minderåriga Mergim Feka
Medlem
Citat:
Dessutom är det Lördag idag.
Alla kids är i skolan
2020-02-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Det är sportlov... Och vad menar du med att Amilia vann, sen att Anty vann?

Att ha en omröstning vid tiotiden en vardag mitt i sportlovet visar ju bara att man vill ha barnrösterna.
Alla har inte sportlov nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in