2020-02-28, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Är denna optimism sarkasm eller inte? Tänker att du var så miserabel för bara någon vecka sedan över avsaknad av spets i offensiven (väl?). Nyförvärven som vänt ditt humör?

Nej jag är helt allvarlig. Söderlunds och Tuominens samspel fick mig att tappa andan förra veckan. Har inte sett sådant spel från oss sedan 2012. Innan den matchen hade jag er som favorit och oss på en 7-8 plats.
Citera
2020-02-28, 19:18
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nej jag är helt allvarlig. Söderlunds och Tuominens samspel fick mig att tappa andan förra veckan. Har inte sett sådant spel från oss sedan 2012. Innan den matchen hade jag er som favorit och oss på en 7-8 plats.
Bara å hoppas att denna optimism vänder i 180 den 6 april

Men det vettefan.
Citera
2020-02-28, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bara å hoppas att denna optimism vänder i 180 den 6 april

Men det vettefan.

Det är inte ofta vi slår er (har vi en seger totalt tro?) men helvete vad ni kommer få pisk 6/4!
Och veckan därpå rullar vi ner till MFF och visar dom vad som gäller i år.
Citera
2020-02-28, 20:07
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Det är inte ofta vi slår er (har vi en seger totalt tro?) men helvete vad ni kommer få pisk 6/4!
Minns att vi torska borta mot er 2011, tror Ranegie gjorde två mål framåt och ett bakåt i den matchen men annars får man säga att vi har haft jävligt enkelt mot just Häcken. Bara ifjol vann vi hemma med 1-0 (Daniel Sundgren) och borta vann vi väl med 2-1 när Seb Larsson avgjorde på straff?

Vi känns så jävla svaga just nu men hoppas innerligt att du har fel.
Citat:
Här får du däremot gärna ha rätt

EDIT: Såg om höjdpunkter från Häcken-AIK ifjol och jävlar vilken billig straff vi fick med oss när Mets la sig ned. Minns jag rätt var det en viss skribent härinne (gissa vilken) som tyckte att straffen var helt korrekt, samma skribent tyckte AIK skulle haft frispark i situationen när Häcken vann boll som resultera i 1-1
Senast redigerad av ZlatanMania 2020-02-28 kl. 20:18.
Citera
2020-02-28, 20:19
Medlem
Keldons avatar
Vi har ÖFK för första gången efter sommarupprhållet. Så det är bra att man slipper oroa sifför det strulet. Bortamatchen är först i september, räknar med att de konkat då.
Citera
2020-02-28, 22:27
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:

”Nordiska Kompaniet” var helt magiskt men vi mötte ett lag på gränsen till div 1, men va fan, jag är med dig! Vi har lätt 6 poäng efter två omgångar
Citera
2020-02-29, 00:27
Medlem
Ovcharkas avatar
Finner ingen bättre tråd, men förlåt mig. Varför talar man icke skandinaviska med Hovmark? Djurgården.
Citera
2020-02-29, 05:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Minns att vi torska borta mot er 2011, tror Ranegie gjorde två mål framåt och ett bakåt i den matchen men annars får man säga att vi har haft jävligt enkelt mot just Häcken. Bara ifjol vann vi hemma med 1-0 (Daniel Sundgren) och borta vann vi väl med 2-1 när Seb Larsson avgjorde på straff?

Vi känns så jävla svaga just nu men hoppas innerligt att du har fel.

Här får du däremot gärna ha rätt

EDIT: Såg om höjdpunkter från Häcken-AIK ifjol och jävlar vilken billig straff vi fick med oss när Mets la sig ned. Minns jag rätt var det en viss skribent härinne (gissa vilken) som tyckte att straffen var helt korrekt, samma skribent tyckte AIK skulle haft frispark i situationen när Häcken vann boll som resultera i 1-1

Sedan har jag för mig att nämnde skribent tyckte att Paulinho borde blivit utvisad i straffsituationen och därför inte skulle varit inblandad i 1-1 målet? 😄
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
”Nordiska Kompaniet” var helt magiskt men vi mötte ett lag på gränsen till div 1, men va fan, jag är med dig! Vi har lätt 6 poäng efter två omgångar

Visst var det så, men vi mötte ett likvärdigt Gais förra året i cupen och var inte i närheten av att vara lika överlägsna då.
Citera
2020-02-29, 07:43
Medlem
Ovcharkas avatar
Så jävla överlägsna. Två titlar. 50 millar. Stadion står kvar.
Citera
2020-02-29, 09:11
Avslutad
Citat:

Jag kan inte ens minnas när vi förlorade en hemmapremiär senast men visst större under har väl skett antar jag.
Citera
2020-02-29, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag kan inte ens minnas när vi förlorade en hemmapremiär senast men visst större under har väl skett antar jag.

Men det är ju bra att det sker i år nu då? 2020 är ett jämnt och fint tal som är lätt för dig att komma ihåg i framtiden!
Citera
2020-02-29, 11:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Men det är ju bra att det sker i år nu då? 2020 är ett jämnt och fint tal som är lätt för dig att komma ihåg i framtiden!

Ni är ju i varje fall inget bogey team för oss längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in