2020-02-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Som gammal sosse är jag helt enig med Strandhäll. Anser att Lamotte schabblade bort en god möjlighet genom att ha på sig västen. Och hans svans kan vara den töntigaste gud skådat.

100% säkert nu att detta slår tillbaka stenhårt mot SD. Folk är så trötta på Lamotte och hans svans.
Vad har det med SD att göra ..haha ni är verkligen desperata.
Citera
2020-02-28, 23:08
Medlem
Peyotedudes avatar
Om det är mest är invandrare, vilket där är en hel del av, som röstar på sd är då sd fortfarande ett "rasistparti"?
Citera
2020-02-28, 23:13
Medlem
Innerfittefetts avatar
Kul alla vänstserdårar som blir förbannade och
kränkta av västen!
Varför inte bli förbannad på kriminella blattar i stället?
Citera
2020-02-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Men finns det verkligen det, de kan inte vara många. Jag tror att de flesta, i alla läger, tycker Strandhäll kämpar på bra och dessutom verkar trevlig.
Tids nog så får Strandhäll bära en skottsäker väst hon också, ingen som tänkt på att det idag är 34 år sedan Olof Palme sköts ? Och att han kunde ha klarat sig om han haft en väst ?
Trevlig är väl det enda man kan tycka om Annika Strandhäll, så värst mycket mera verkar det ju inte finnas därinne...
Vad gjorde hon i Bergsjön ?
Trodde att alla i S samlades vid Olof Palmes grav idag ?

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
De skall diskutera att Lamotte är en rasist-nazist och en swish-hora och att det är synd om de kriminella gangstrarna, och de som rånas, misshandlas, våldtas och mördas är också rasister. Slutsatsen blir att det behövs fler fritidsgårdar, ja och mer bidragsinvandring, mångkultur och moskéer.
Ja, precis, plus en ny BMW och en Rolex-klocka åt alla bidragstörstande kompetensregnare. Och förstås ett gyllensprakande "Golden Shower" event i varje gathörn
SVT och TV4 kan direktsända de färgsprakande, regnbågsskimrande mångkulturhändelserna, pissregnen, under Slöddermalms extatiska jubel...
Och Sverige kan bli störst i hela EU på knarkfronten, tex bygg om Barsebäck och Ringhals till amfetamin- och heroin-kokerier. Knarkmulor finns det nu ett överflöd av, Löfvén bygger nu knarkubåtar som han skickar ner till kontinenten - Allah ska med !
Alla etniska svenskar ska tvingas att lära sig Koranen och det ska hållas husförhör i varenda stuga
Miljöpartiets präster ska ha med sig hundar tränade att sniffa syndigt tvåtaktsbränsle och dessutom hålla husförhören...
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag noterade att denna advokat har förnamnet Abraham, som är ett kristet/judiskt namn. Är detta fanskap till advokat en kafir? Vet de muslimska brushorna om det?
Motsvarande arabiska namn är Ibrahim, och avser samme person i Bibeln och Koranen. I Bibeln heter personen alltså Abraham. Nej de har nog ingen som helst koll på sin egen muslimska historia. Antagligen kan de bara enstaka fraser ur Koranen och inget annat.
Mycket möjligt att denna "advokat" kommer ifrån Libanon, där det finns en del kristna libaneser. Och mycket möjligt att han är kristen (oftast då ortodox) tro. Kan ju också vara en konvertit.
Men ja, med att bara bära namnet Abraham så ligger han inte bra till nä...
Men som överallt i MENA så är lojaliteterna mycket flyktiga och de följer oftast pengarnas väg..
Rätt som det är så blossar ett nytt inbördeskrig upp igen....
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
"Om det är Qatars/SAs egna siffror så kan man misstänka att mörkertalet är stort"

Pakistan ligger på över 50 % kusinäktenskap. 8 % för Qatar låter lågt. Oaktat kusinäktenskap så har araber inte så värst hög intelligens från början. Det finns inte så mycket att "spela med".

Eh, tror att postaren AnalAnalfabeten citerade den här:
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Vi ser i länder som Quatar där innvånarna badar i pnegar. De knullar sina kusiner i alla fall. 8% av Quatarierna är hörselskadade pga av inavel. I Saudiarabien finns det 400 recessiva ärftliga sjukdomar som bara finns i Gulfen pga inavel. Araberna väljer själva att knulla kusiner. Det är ingen som tvingar dom. Det är deras eget vuxna val och deras tvångsankar och sekundära effekter av detta är inte vårt ansvar. De bör utvisas. INGEN har varken tid, resurser eller lust att fylla på bankomaterna åt dessa.

Svensk mediepolitisk elit VÄLJER själva att förlora däför att de är med i DNs agenda som är deras sekt.

Kulturmarxist skriver att siffran 8 % avser andelen ärftligt hörselskadade. Inte andelen kusinäktenskap. Hörseln är ju viktig för barnens språkinlärning förstås. Andelen kusinäktenskap är antagligen mycket stor i regionen. Det påstås att om man även räknar in tredjekusiner så blir siffrorna runt 98 % i vissa regioner.

Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Att Lamotte kommer in på debatten med en jättelik offerkofta i form av en skottsäker väst för alla kränkthetstörstande fans att samlas i är årets överlägset bästa humor.

Precis, alldeles rätt. Därför ska alla i PK-Vänstern både ha offerkofta och skottsäker väst utanpå, och dessutom en fittmössa på huvudet, så att de känner sig dubbel- och trippel-kränkta. Och därmed brädar Lamotte i kränkthetslotteriet...
Om de dessutom är Miljöpartister så kan ju passa på att dra en "miljöbeskattad" plastpåse över huvudet, typ...
För att få ett slut på diskussionen...
Citera
2020-02-28, 23:31
Medlem
Innerfittefetts avatar
Kul att se alla vänsterdårar kastat in handduken!
Lamotte Sveriges nya hjälte!
Kul med en gammal SVT journalist som sett ljuset!
Killen är en hjälte!
Citera
2020-02-29, 01:12
Medlem
Kan inte lamotte nästa gång han är med i debatt även komma in med strumpa på huvudet, fillers i läpparna och två sockerbitar i käften. Då blir det en än mer underhållande debatt där han återigen äger sina motståndare.
Citera
2020-02-29, 02:12
Medlem
Strandhäll ja, en människa som saknar blick för allt verkar det som, vet inte när hon ska sticka ut näsan eller ej. Emotionellt i henne verkar det vara så att hon känner samma känsla när hennes gubbe dör som när hon missar recapen på big Brother. Hennes blick ser tom ut på något sätt och verkar inte må bra. Ungefär som han isain cauntwell (namn ej korrekt) på kvällstidningen.
Citera
2020-02-29, 03:04
Medlem
Så offerkoftan blev en offerväst istället. Varför bars den inte under kläderna? Fick han mer swish för att bära skyddsväst i
debattprogrammet i SVT? Nåja Kinnunen var på torget med team från Samnytt och stöttade sin avlönade nickedocka.
Citera
2020-02-29, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Beklämmande när topp-politiker som annars värnar om "allas lika värde" fortsätter att mobba Lamotte.
https://www.expressen.se/debatt/lamotte-borde-ha-lamnat-skyddsvasten-i-sandladan/

Vad är mest patetiskt? Att en journalist har på sig en skyddsväst eller att en f.d. minister hånar honom för det?

Lamotte är uppenbarligen kontroversiell och provocerar våra bästa nysvenskar. D.v.s. de allra mest lättkränkta och mest våldsbenägna nysvenskarna som saknar konsekvenstänk och impulskontroll, och gör allt för att upprätthålla heder.

Att bli utsatt av hot från en sådan nysvensk är inte kul. Har själv blivit utsatt av EN sådan, ursäkt min svenska, JÄVLA BABBE, i samband med att jag började träffa fel tjej. Det jag då fick var ett flertal samtal med dödshot, hot om hembesök och fick utstå manipulation och utpressningsförsök. Dessa händelser fick mig att se mig över axeln och känna en viss oro.

Att den här jävla kossan har mage att kritisera en person som upplever hot och känner oro gör mig jävligt förbannad. I detta fallet blir skyddsvästen en symbol för den oro som många svenskar idag känner, och hennes reaktion är att spotta på dem och Lamotte.

Hon borde fokusera sina tankar på vilka åtgärder som kan vidtagas för att förbättra vårt samhälle, inte håna en journalist som är utsatt för hot för att han gör sitt jobb.

Annika Strandhäll, om du läser detta: Vänligen säg upp dig permanent från politiken, du har INGET att bidra med. Det har du bevisat. Ni jävla sossar kan inget annat än att tillvarata era egna intressen och öka skatten för oss hederliga människor som faktiskt bidrar med värde i detta land. Du borde hålla din käft stängd.
Senast redigerad av Eatmyshorts 2020-02-29 kl. 06:59.
Citera
2020-02-29, 07:57
Medlem
submariners avatar
Hej,

Tyvärr är väl de enda som tjänar på SVT och Samhällets feghet Lamotte, SD & Co. - vem styr och bestämmer egentligen i Kronogården
Citera
2020-02-29, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Så offerkoftan blev en offerväst istället. Varför bars den inte under kläderna? Fick han mer swish för att bära skyddsväst i
debattprogrammet i SVT? Nåja Kinnunen var på torget med team från Samnytt och stöttade sin avlönade nickedocka.
Som jag förstått det var det POLISEN som satt på Lamotte västen - inte han själv. Jag vet inte hur du bär väst under en T-tröja, för jag har då aldrig lyckats. Och att stå med tjock vinterjacka i studion för att dölja den hade sett ÄNNU fånigare ut.
Citera
2020-02-29, 10:43
Medlem
beardbraids avatar
Att håna LaMotte för att han använder skyddsväst är lite som att håna nån som använder cykelhjälm. Hade jag inte vetat att hon var feminist hade jag nästan trott att Strandhäll reproducerar skadliga macho-normer. "Jävla fegis som har skyddsväst". Undrar om hon har samma åsikt om sina barns bruk av bilbälte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in