2020-02-29, 02:04
Medlem
Flashback-poll! Vem ogillar du mest i huset? Det är möjligt att välja fler än ett alternativ.

https://www.strawpoll.me/19460325/
2020-02-29, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Inte kan dom väl censurera en akt i kärlekens tecken!

Haha fyfan, Lennie får verkligen inte sova, Mergim är på honom som en hökuggla på jakt efter sork ivrigt påhejad av Vicky som vill ta del av spektaklet.

Mergim trodde Lennie delade säng med Amilia ikväll det var därför han vägrade sova inne i rummet. Sedan övertalade Vickan honom så han kröp ned i sängen igen vid Lennie när han insåg att Amilia inte skulle ligga med honom. Vilket jäkla svartsjukedrama
Lennie hade noll intresse av Amilia, hon ville ligga med honom men han sa nej. Vem tror ni han syftade på när han sa han hade sexuellt intresse för en person i huset? Jag tror inte ett dugg på det är Amilia. Tror på det är Mergim, så som de håller på och kramas och smeker varandra. Mergim är för medveten om kameran dock och vill säkert inte tjocka släkten ska se honom böga sig på TV. Får se hur länge han klarar av att hålla sina fingrar i styr under täcket
2020-02-29, 02:05
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Guld! man orkar ju ändå inte med skraggor och bögar som malmens1 hursomhelst... kommer du fortsätta kolla liven? min går ut imorron är fan inte så imponerad.

Ja, jag ska ge det en chans till men då får det fanimej börja bli bättre fester och fler . Så det rör om ordentligt !
2020-02-29, 02:06
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Haha det är sant mein schmetterling!!

Älskar dig!
Vi ses på Prinz Albrechtstrasse 12.

MVH/Gnomegirl.
2020-02-29, 02:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja , det är lite go i denna omgång av BB . Hur lite alkohol fick dom ? Två cider var eller ?

Typ, runt 20.30 var det bara snack och Julia lackade ur för det var bara massa "bull" man snackade.
Sedan gick Sami och Glasman till bubbelpoolen och fick sällskap vid sidan av Amelia och Martin och de körde en ganska rolig lek, som de andra från "Pink Ladies" aldrig skulle fatta.
Negern gick omkring och smaskade med käften som vanligt och försöker bestiga Spacklet som endast har ögon för blattealbanen, som i sin tur surade och lade sig först utanför sovrummet innan Lisa och Vickan bad honom som en bäbis att lägga sig i sovrummet. Minns inte varför blattealbanen blev sur men som vanligt något trivialt.
2020-02-29, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okej jag blev lite snällare på slutet. Skall försöka tänka till nästa gång för jag håller med dig.

Det är bara bra, allt behöver inte vara perfekt (hoppas "Spacklet" lär sig det förr eller senare).
2020-02-29, 02:09
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja, jag ska ge det en chans till men då får det fanimej börja bli bättre fester och fler . Så det rör om ordentligt !
Det är så jävla dåligt 3-4 glas var kommer ju aldrig loss liksom! Martin satt och tjata om att dom skötte sig och borde få mer men icke, mycket kul som aldrig blir av p.g.a det sämst!
2020-02-29, 02:10
Bannlyst
Ska BB2020 bli första säsongen genom historien utan att nån idkar samlag?
2020-02-29, 02:11
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Typ, runt 20.30 var det bara snack och Julia lackade ur för det var bara massa "bull" man snackade.
Sedan gick Sami och Glasman till bubbelpoolen och fick sällskap vid sidan av Amelia och Martin och de körde en ganska rolig lek, som de andra från "Pink Ladies" aldrig skulle fatta.
Negern gick omkring och smaskade med käften som vanligt och försöker bestiga Spacklet som endast har ögon för blattealbanen, som i sin tur surade och lade sig först utanför sovrummet innan Lisa och Vickan bad honom som en bäbis att lägga sig i sovrummet. Minns inte varför blattealbanen blev sur men som vanligt något trivialt.

Ha ha ! Tack för en som vanligt suverän sammanfattning . Då missade jag inte mkt !

Du vet albanblatten blev ju krääänkt i vanlig ordning !
2020-02-29, 02:12
Medlem
Undrar om Mergims föräldrar sa att pojken inte var välkommen hem om han fortsatte sitt spektakel. Nej kanske önsketänk från min sida
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Det är så jävla dåligt 3-4 glas var kommer ju aldrig loss liksom! Martin satt och tjata om att dom skötte sig och borde få mer men icke, mycket kul som aldrig blir av p.g.a det sämst!

Exakt !
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Flashback-poll! Vem ogillar du mest i huset? Det är möjligt att välja fler än ett alternativ.

https://www.strawpoll.me/19460325/

Fist, läste det som "vem gillar du mest i huset" och klickade på Sami, fuck alltså!
Så ta bort en röst från Sami, den är min.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in