2020-02-29, 00:22
Medlem
Lord2Moynes avatar
Kommer tillbaka efter 2 h och ser Amilia komma ut ur en garderob...Lennie, du måste missuppfattat. Det skulle väl varit du?

Och vart fan är kaosalbanen??
2020-02-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Säkert på valfri sportaffär.

Dom skev det på Twitter
2020-02-29, 00:24
Medlem
Anty försvarar Mergim i TA MIG FAN ALLT
2020-02-29, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han har sagt ca 200 ggr att han inte skulle ligga i tv pga att hans dotter skulle kunna se det. Men, jag tror att han har fastnat lite för Anty, han skulle gärna ha en i huset-romans med henne, dvs kramas smekas och pussas, och han vill att det i så fall ska vara exklusivt, meeeeeeeenn..

Har Alex barn??!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kommer tillbaka efter 2 h och ser Amilia komma ut ur en garderob...Lennie, du måste missuppfattat. Det skulle väl varit du?

Och vart fan är kaosalbanen??

Mergim "blattealbanen" Feka har surat och bölat hela dagen efter en varning från produktionen för att han kallar tjejer för hundar. De kastar inte ut honom direkt för i hans kultur är det normalt och det är en förmildrande omständighet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
LOL. Hur vet du att Alex "gorillahannen" Manzizila 31 skulle "lätt" kunna bestiga dem?
Är du själv lite sugen?

Nix är ikke gay, men har man lite erfarenhet med det kvinnliga könet så ser man pikarna väldigt klara, någon dag kanske även du ser det!
2020-02-29, 00:26
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Mammahjärtat vettu....Ungefär som en ungdomstränare i hockey som ska toppa med sin son fast han är sämst i laget.
2020-02-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han har sagt ca 200 ggr att han inte skulle ligga i tv pga att hans dotter skulle kunna se det. Men, jag tror att han har fastnat lite för Anty, han skulle gärna ha en i huset-romans med henne, dvs kramas smekas och pussas, och han vill att det i så fall ska vara exklusivt, meeeeeeeenn..

.. det går ju inte eftersom Mergim sitter fast i en navelsträng till Antonia, och han släpper inte den.

Aa okej, har missat det men misstänkte det!
2020-02-29, 00:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Dom skev det på Twitter
Okej, missade det.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Ja gärna faktiskt

Mitt i allt det där snacket så frågade Vickan om han menade allvar eller om det var "spel" när han sa (under leken) att han ville träffa Anty på utsidan. Han fattade ej och sa "vadå, att du e thick?" sen kom både Lennie och Amilia så hon kunde inte fråga det igen.

Sen tryckte hon på att dem skulle ta det i bikten istället, så vi kommer inte få reda på svaret. Hon är inte dum!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mergim "blattealbanen" Feka har surat och bölat hela dagen efter en varning från produktionen för att han kallar tjejer för hundar. De kastar inte ut honom direkt för i hans kultur är det normalt och det är en förmildrande omständighet.
Jodå det har jag sett, även hans manuscriptlästa förlåttal.

Hade förhoppningar att se honom och Lennie guppa täcke men där går man bet
2020-02-29, 00:28
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Snacka om att man är less det och dom .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto