2020-02-29, 00:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Känns som Alex har riktigt dåligt med erfarenhet med tjejer, han fattar ju fan aldrig pikar eller någonting.

Det sorgliga är att han skulle lätt få till det med tjejer därinne men han är ju fan för dum, hoppas det bara är att han inte vill ligga och spelar dum

Alex "gorillahannen" Manzizila 31 hade velat gör en "Rodney" om han hade kunnat men ser att tjejerna där inne inte alls på långa vägar är sugna på en gorillahanne.
2020-02-29, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag får panik på Alex. Vickan fråga om Alex skulle gilla henne på utsidan. Alex säger 100% och tror att hon menar utseendet, efter 5-10 min snack har han fortfarande inte fattat vad hon menar och hon fattar inte att han missuppfattat henne. Detta kan komma att bli kaos med Anty haha

Så jävla irriterande hur dum man kan va
2020-02-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alex "gorillahannen" Manzizila 31 hade velat gör en "Rodney" om han hade kunnat men ser att tjejerna där inne inte alls på långa vägar är sugna på en gorillahanne.

Ehhm jo? Han hade lätt kunnat få både Anty och Victoria, nu kommer ju Anty aldrig ligga i tv men...
Pikarna är uppenbara och han fattar aldrig vibbarna
2020-02-29, 00:16
Medlem
Globalisten55s avatar
Victoria verkar också vara en sådan BBC slampa.Medvetet uttagen av PK casting teamet
2020-02-29, 00:17
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Jag får panik på Alex. Vickan fråga om Alex skulle gilla henne på utsidan. Alex säger 100% och tror att hon menar utseendet, efter 5-10 min snack har han fortfarande inte fattat vad hon menar och hon fattar inte att han missuppfattat henne. Detta kan komma att bli kaos med Anty haha

Du tolkade det helt fel. Det var något helt annat han inte fattade, och du är lika dum som inte fattade heller
2020-02-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Du tolkade det helt fel. Det var något helt annat han inte fattade, och du är lika dum som inte fattade heller

Okej förlåt, ta det lugnt haha
2020-02-29, 00:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Känns som Alex har riktigt dåligt med erfarenhet med tjejer, han fattar ju fan aldrig pikar eller någonting.

Det sorgliga är att han skulle lätt få till det med tjejer därinne men han är ju fan för dum, hoppas det bara är att han inte vill ligga och spelar dum

Han har sagt ca 200 ggr att han inte skulle ligga i tv pga att hans dotter skulle kunna se det. Men, jag tror att han har fastnat lite för Anty, han skulle gärna ha en i huset-romans med henne, dvs kramas smekas och pussas, och han vill att det i så fall ska vara exklusivt, meeeeeeeenn..

.. det går ju inte eftersom Mergim sitter fast i en navelsträng till Antonia, och han släpper inte den.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Okej förlåt, ta det lugnt haha

Haha förlåt brush! Ska jag förklara vad som hände?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ehhm jo? Han hade lätt kunnat få både Anty och Victoria, nu kommer ju Anty aldrig ligga i tv men...
Pikarna är uppenbara och han fattar aldrig vibbarna

LOL. Hur vet du att Alex "gorillahannen" Manzizila 31 skulle "lätt" kunna bestiga dem?
Är du själv lite sugen?
2020-02-29, 00:20
Medlem
Jag har lärt mig att man inte gäspar precis när man ser/hör något som verkligen intresserar en (annat än när man inte sovit på ett par dygn). Vickan gäspade när Alex pratade om henne. Känner också till branschen hon jobbar inom, mycket skitsnack/"backstabbing". Äntligen någon i huset som vet hur man spelar spelet.
2020-02-29, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha förlåt brush! Ska jag förklara vad som hände?

Ja gärna faktiskt
2020-02-29, 00:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag har lärt mig att man inte gäspar precis när man ser/hör något som verkligen intresserar en (annat än när man inte sovit på ett par dygn). Vickan gäspade när Alex pratade om henne. Känner också till branschen hon jobbar inom, mycket skitsnack/"backstabbing". Äntligen någon i huset som vet hur man spelar spelet.

Men det finns dock de som menar att Alex "gorillahannen" Manzizila 31 skulle lätt kunna bestiga Vickan.
Själv tror att inte en sekund på det snacket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in