2020-02-28, 21:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahaha, nu fick jag ett skrattanfall igen. Hade jag varit bög hade du varit mitt förstaval B

Nu vill min käringapa ha fredagsmys och kolla film, det kan hon fetglömma. Kan inte lämna BB och FB nu.
Jag är en tjej! Men jag har gubbe, så jag raggar inte!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Först sa han väl "betala för mammas operation" uppfattade det som att hon har cancer. Någon sa att till honom det är fri vård i Sverige. Eller är detta bara en trådsanning?

Kanske betala för mammas operation att bli pappa?
Medlem
Bumblebeebees avatar
Lisa har fan ingen humor.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Först sa han väl "betala för mammas operation" uppfattade det som att hon har cancer. Någon sa att till honom det är fri vård i Sverige. Eller är detta bara en trådsanning?

Ingen trådsanning, han sa det dag 2. När Julia berättade att hennes mamma opererats för samma sak och att det var gratis så svarade han "aha".
2020-02-28, 21:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Är det min dator som laggar eller är det streamen?
Funkar bra hos mig.=)
2020-02-28, 21:16
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Man kan ju tyvärr inte vänta sig bättre när piss-fyran håller i det. Fyran är som en omvänd Kung Midas, allt de rör vid blir till skit.
Nä in med ett par tuber Brylcreme, 10 KG bacon och två dunkar hembränt så det blir lite drag.

MVH/Gnomegirl.

Nej tyvärr är det ju så, och jag vet inte varför jag trodde något annat heller, men hoppet är det sista som överger en säger de ju, och jag har aldrig känt det så starkt som nu.Varför sitter jag annars kvar här fortfarande och förfasas över hur jävulskt tråkigt det är😁😆

Ja, verkligen, skicka ett mail till produktionen och föreslå det. Dessvärre får vi nog nöja oss med ransonering i form av en "enhet" var, varannan timme för att det inte ska gå "överstyr".🙄
2020-02-28, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Haha åh tack Sami för att du livar upp stämningen lite

vilken legend han är
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Lisa har fan ingen humor.

Inte anty heller..
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ingen trådsanning, han sa det dag 2. När Julia berättade att hennes mamma opererats för samma sak och att det var gratis så svarade han "aha".
Allt ska vara så dramatiskt med honom hela tiden. Det är det han lever på. Enkelt sätt att få uppmärksamhet
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahahaha, vilken sur och tråkig min på Anty efter att hela gänget brutit ihop över Samis lös-beep-historia. Det och hans sång måste stryka henne mothårs.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag är en tjej! Men jag har gubbe, så jag raggar inte!
Haha ja men det är ju kanon att vi båda redan träffat kärleken. Men låt oss inte vara själviska, det finns ju två grabbar i BB huset som bara väntar på att få bestiga varandra och känna kärlekens vingar slå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Funkar bra hos mig.=)

Okej! Tack för svar 🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in