Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Har inte riktigt förstått än om du känner Anty eller Alex. Gissar på Alex. Om du är lojal mot Alex ska du önska Anty ut ur huset. Hon kommer välja Mergim, Amilia OCH Lennie innan hon ens börja tänka på att rädda Alex om det varit en sådan situation. Hennes lojalitet är inte med honom. Så sluta säg du diggar henne bara för din kompis/bror Alex är kär i henne. Bästa för honom är att dissa henne för hon är fake rakt igenom.
Känner Anty och hon är egentligen väldigt rolig och glädjespridare. Det är därför jag avskyr Mergim, itne bara för han fuckar mellan Anty och Alex, men för han tror han är så jävla älskad. Det blir inte bättre av att han blir smekt medhårs av Anton varje dag heller, men hon är så som person. Hon har för gott hjärta att säga nej osv. Jag säger absolut inte att det är rätt, men så är det.
Jag har gemensamma vänner med Alex som tidigare nämnt så ja därav min kärlek för han. Jag vet att dom två känner något för varandra och väntar på att det slår igenom. Mergim (tills idag förhoppningsvis) tar för mycket plats för att det ska ske så fort.