2020-02-28, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ni behöver inte "ana" att produktionen pratat med honom, matter of fact: dom HAR pratat med Mergim.

Rättare sagt, hans föräldrar har via produktionen meddelat honom att dom inte känner igen han. Fusk? Ja.

Och detta vet jag för han själv bekräftade det till Anty och någon mer i utegården. Dom har kontaktat honom.

Har du inte fattat nått ? Föräldrarna har inget med detta o göra , han fick en varning av bb o han tycker inte det är likt honom själv
Medlem
Citat:
Ni behöver inte "ana" att produktionen pratat med honom, matter of fact: dom HAR pratat med Mergim.

Rättare sagt, hans föräldrar har via produktionen meddelat honom att dom inte känner igen han. Fusk? Ja.

Och detta vet jag för han själv bekräftade det till Anty och någon mer i utegården. Dom har kontaktat honom.
På samma sätt som BB sa till Sami han måste förklara sina nazi-tatueringar för folket kokar så har de väl sagt till Mergim att antingen får han ändra sig eller så ryker han för folket kokar.
Sluta hitta på att hans familj har ringt in och sagt si och så. Jag lyssnade med högsta ljud och man kunde omöjligen höra honom så bra att man hunnit uppfatta att hans ”föräldrar ringt in och sagt han inte är sig själv”.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Har inte riktigt förstått än om du känner Anty eller Alex. Gissar på Alex. Om du är lojal mot Alex ska du önska Anty ut ur huset. Hon kommer välja Mergim, Amilia OCH Lennie innan hon ens börja tänka på att rädda Alex om det varit en sådan situation. Hennes lojalitet är inte med honom. Så sluta säg du diggar henne bara för din kompis/bror Alex är kär i henne. Bästa för honom är att dissa henne för hon är fake rakt igenom.

Ganska enkelt att läsa av Xebbish agenda. Han tror att Alex har större chans att vinna och stanna kvar om Myran och han blir ett kärlekspar i huset.

Xebbish har flera gånger påtalat hur stor följarskara och uppbackning myran har. Han vill att följarflocken ska backa Alex också, såklart.
2020-02-28, 14:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Om du anser att Amelia är kraftigt överviktig bör du skaffa glasögon
Hon är inte direkt lätt att missa, men aa.
Medlem
Citat:
Han fick en varning av bb för hur han uppfört sig inget annat

Så du som inte ens sett detta vet bättre än jag? Snälla dra. Varningen fick han för två dagar sedan enligt BB.
Avslutad
Citat:
Har inte riktigt förstått än om du känner Anty eller Alex. Gissar på Alex. Om du är lojal mot Alex ska du önska Anty ut ur huset. Hon kommer välja Mergim, Amilia OCH Lennie innan hon ens börja tänka på att rädda Alex om det varit en sådan situation. Hennes lojalitet är inte med honom. Så sluta säg du diggar henne bara för din kompis/bror Alex är kär i henne. Bästa för honom är att dissa henne för hon är fake rakt igenom.

Känner Anty och hon är egentligen väldigt rolig och glädjespridare. Det är därför jag avskyr Mergim, itne bara för han fuckar mellan Anty och Alex, men för han tror han är så jävla älskad. Det blir inte bättre av att han blir smekt medhårs av Anton varje dag heller, men hon är så som person. Hon har för gott hjärta att säga nej osv. Jag säger absolut inte att det är rätt, men så är det.

Jag har gemensamma vänner med Alex som tidigare nämnt så ja därav min kärlek för han. Jag vet att dom två känner något för varandra och väntar på att det slår igenom. Mergim (tills idag förhoppningsvis) tar för mycket plats för att det ska ske så fort.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Han fick en varning av bb för hur han uppfört sig inget annat

Varningen fick han redan i förrgår, så sluta snacka skit din idiot. Källan är BB's officiella Instagram.

Edit: 2a på boll.
2020-02-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så varför tror du DC bytte kamera så fort?
För det gör de alltid när en av deltagarna börjar blossa på sin cigg. Ljudet var fortfarande på OCH de sa till honom att inte täcka sin mikrofon. Varför skulle de vilja han ska ha framme sin mikrofon så vi hörde allt? De hade kunnat censurera eftersom de ser 10 sek innan vi ser det om det verkligen var något skumt som folk påstår.
2020-02-28, 14:59
Avslutad
Citat:
På samma sätt som BB sa till Sami han måste förklara sina nazi-tatueringar för folket kokar så har de väl sagt till Mergim att antingen får han ändra sig eller så ryker han för folket kokar.
Sluta hitta på att hans familj har ringt in och sagt si och så. Jag lyssnade med högsta ljud och man kunde omöjligen höra honom så bra att man hunnit uppfatta att hans ”föräldrar ringt in och sagt han inte är sig själv”.

Vad snackar du om? Han sa att DOM ringt produktionen på utegården, vadå hitta på?

Han sa det orddagrant: "Min familj känner inte igen mig, jag är besviken på mig själv. Dom har pratat med produktionen"
2020-02-28, 14:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis! Och glöm inte när han kom på den briljanta idén att klistra fast händer och fötter mot lysknapparna, så att han bara behövde försöka lirka loss kläderna, istället som att, likt de andra, byta hand/fot vid behov. Han är en nytänkare! Han är full av idéer!

Att komma in i BB huset stimulerar hans experimentella sida.
Så många lustiga och knasiga saker som finns i huset som till varje pris måste upptäckas.
2020-02-28, 15:01
Medlem
Citat:
Känner Anty och hon är egentligen väldigt rolig och glädjespridare. Det är därför jag avskyr Mergim, itne bara för han fuckar mellan Anty och Alex, men för han tror han är så jävla älskad. Det blir inte bättre av att han blir smekt medhårs av Anton varje dag heller, men hon är så som person. Hon har för gott hjärta att säga nej osv. Jag säger absolut inte att det är rätt, men så är det.

Jag har gemensamma vänner med Alex som tidigare nämnt så ja därav min kärlek för han. Jag vet att dom två känner något för varandra och väntar på att det slår igenom. Mergim (tills idag förhoppningsvis) tar för mycket plats för att det ska ske så fort.

Men Mergim är bög och det ser Anty också. Så han är inte ivägen för Alex och Anty, men hon däremot är sjukt otrevlig mot Alex, alltid bitchig och arg ton mot honom vad han än gör. Om du gillar dem som par då kan de bli tillsammans på utsidan. Men därinne prioriterar Anty minst Mergim och Amilia framför Alex tyvärr.
2020-02-28, 15:01
Medlem
Paulabrauns avatar
Vilka groteska naglar ludret har:

https://imgur.com/a/oGYJN9D

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här