2020-02-28, 14:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hahaha ja märks att du är en vän till blåvalen jag blir äcklad av hennes vikt
Kraftig övervikt är även farligt för hälsan.
Men hennes kompis värkar inte vilja henne väl :/
2020-02-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Betyder ju inte att dom ringt in , snacka om att dra egna slutsatser

Hur menar du att han skulle fått den infon då? Sluta larva dig.
2020-02-28, 14:53
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
HAN HAR INTE FÅTT NÅ SAMTAL
Skrik inte, gumman.
2020-02-28, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hoppas nu när den lilla mesen Mergim bett om ursäkt att stämningen i huset blir skönare och det inte blir så himla grupperat som gör att många här lackar på dom i rosa.

Anty är egentligen jävligt skön. Mergim har fuckat henne helt, men inte bara henne utan hela stämningen i huset och det känns rätt sansat nu efter hans tal redan.

Stör mig fortfarande han men från ett neutralt perspektiv i huset känns det rätt sansat nu. Upp till bevis för han obviously.
Har inte riktigt förstått än om du känner Anty eller Alex. Gissar på Alex. Om du är lojal mot Alex ska du önska Anty ut ur huset. Hon kommer välja Mergim, Amilia OCH Lennie innan hon ens börja tänka på att rädda Alex om det varit en sådan situation. Hennes lojalitet är inte med honom. Så sluta säg du diggar henne bara för din kompis/bror Alex är kär i henne. Bästa för honom är att dissa henne för hon är fake rakt igenom.
Medlem
Boonks avatar
Så Marek har varit i kontakt med utsidan?

Då får fan BB se till att Martin vinner tävlingen för att utjämna fusket!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kraftig övervikt är även farligt för hälsan.
Men hennes kompis värkar inte vilja henne väl :/
Om du anser att Amelia är kraftigt överviktig bör du skaffa glasögon
2020-02-28, 14:55
Avslutad
Ni behöver inte "ana" att produktionen pratat med honom, matter of fact: dom HAR pratat med Mergim.

Rättare sagt, hans föräldrar har via produktionen meddelat honom att dom inte känner igen han. Fusk? Ja.

Och detta vet jag för han själv bekräftade det till Anty och någon mer i utegården. Dom har kontaktat honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur menar du att han skulle fått den infon då? Sluta larva dig.

Han fick en varning av bb för hur han uppfört sig inget annat
Medlem
foxieroxies avatar
Mergin kommer omöjligt kunna vara tyst när Anty och Amilia börjar skitsnacka.
2020-02-28, 14:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nej hur kan du säga så, han är ju ett geni. Han drog ju slutsatsen att man kom 1 km på 10 drag på stakmaskinen, bara en mensa-medlem som Alex kan komma fram till något sådant.
Precis! Och glöm inte när han kom på den briljanta idén att klistra fast händer och fötter mot lysknapparna, så att han bara behövde försöka lirka loss kläderna, istället som att, likt de andra, byta hand/fot vid behov. Han är en nytänkare! Han är full av idéer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
En människa blir inte en helt annan människa bara för att de går in i ett hus. Däremot förstärks kanske ens dåliga egenskaper, men de har alltid funnits där. Och att säga att någon har blivit styrd köper jag inte heller. Man väljer väl själv vilka beslut man ska ta. Ingen annan väljer åt en.

Men snälla... föräldrar ringer in... pinsamt

Nu hör jag att Lisa och Vickan lovordar Mergin för att han bad om ursäkt. Lite vet de

Håller med om det första men snälla... vad är grejen med att det är pinsamt/dåligt att föräldrar lägger sig i när ens unge beter sig illa? Det är väl bra att dom bryr sig. Finns det någon som kan sätta en på plats så är det väl ändå ens föräldrar, uppenbarligen. Han är 21, det är väldigt ungt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
På samma sätt som BB sa till Sami han måste förklara sina nazi-tatueringar för folket kokar så har de väl sagt till Mergim att antingen får han ändra sig eller så ryker han för folket kokar.
Sluta hitta på att hans familj har ringt in och sagt si och så. Jag lyssnade med högsta ljud och man kunde omöjligen höra honom så bra att man hunnit uppfatta att hans ”föräldrar ringt in och sagt han inte är sig själv”.

Så varför tror du DC bytte kamera så fort?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in