Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Det är en av flera i denna tråd som bör be om ursäkt över att ni kallat både mig och Schazz lögnare, smutskastare, och svartmålare nu när det punkt efter punkt visar i FUP att vi haft rätt och NI fel i er ohederliga bild av LW.
1.Händelsekod: Bråk 112 larm ej utryckning/återkallat Byslagsgatan 4 A 2016-04- 20 kl 17:06 onsdag.
2.Händelsekod: Misshandel anmälan tel. Promemoria Byslagsgatan 4 A 1017-01-10 kl 00:23 tisdag
3.Händelsekod: Skadegörelse målsäganden gör anmälan 2017-01-10 kl 00:23 tisdag
4.Händelsekod: Skadegörelse anmälan målsägande ej utryckning/återkallat Byalagsgatan 4 A 2014-03-07 kl 03:28 onsdag.
5.Händelsekod: Bråk ej utryckning/återkallat Byalagsgatan 4 A 2016-04-20 kl 1 7:06
6.Händelsekod: Fylleri Omhändertagandeblad anmälan Byalagsgatan 4 A 2008-12-22 kl 23:22 måndag
7. 7 st Kontroll personfordon Byalagsgatan 4 A allmänt larm promemoria 2015- 2017
------------
Alla kan ha eller göra fel men det är svårare att överse med att man inte är hederlig nog att medge det.
Vidhåller du att LW inte blev anmäld till polis och socialtjänst för att slagit och slagits med barnen?
Jag och de kan även börja med att be mig om ursäkt också.
Lena bidrog själv till mordet genom medvetna val.
Stefan ville aldrig veta av henne rent seriöst.Det har jag försökt påtala redan från början.Detta faktum kunde inte Lena hantera.Hon ville ha honom för sig själv och helt enklet bräda Hanna.
Hon bidrog själv genom sina medvetna handlingar och val.
Hur urblåst var hon inte när hon pallrade sig iväg till Stefans fru och beklagade sig?
Jösses vilken jubelidiot.Hon trodde Hanna skulle kasta ut honom när hon tydligt deklarerade det för henne.Hon ville ju ha honom själv.Trippelpucko.
Man kan välja att lägga sig ner på gatan, gapa och säga:Jag hade i alla fall rätt! även om det bidrar
till min död.