Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Bloggbevakning skyddar sina källor. Det är inget konstigt med det.
Utan att veta något skulle det förvåna mig om Arlanda VIP använder ett så simpelt märke som Löwengrip till sina gäster. Det vore lite pinsamt. Dessutom tror jag inte att kladdbolaget hade råd att betala för exponeringen.
Kerstin Florian låter mycket mer troligt. Det är "svenskt", exklusivt och lite exotiskt för utländska gäster. Finns också på flera håll i världen.
Den som är intresserad kan också titta på vad som skrevs om VIP-avdelningen när den öppnade härom året 😊
https://bloggbevakning.se/2018/11/07/placerar-isabella-lowengrip-ut-sina-produkter-pa-arlandas-toaletter-pa-egen-hand/
bloggbevakning.se:
"Slutsaten jag drar är att Isabella placerar ut sina egna produkter överallt, i tid och otid och filmar det, för att få det att framstå som att de sålt in sina produkter till olika företag när så inte är fallet."
Isabella är väl dömd i marknadsdomstolen ett antal ganger redan for falsk marknadsföring
Tycker inte bara lite töntigt och klantigt, det verkar sinnessjukt pa ett märkligt sätt om Isabella fortsätter efter att ha blivit påkommen tidigare
Som sagt att misslyckas hela tiden med allt och se till att strålkastaren är på
ADHD och depression leder väl inte till upprepade misslyckanden, det är ju lika galet som om Laila K skulle åka dit for snatteri i samma butik flera gånger
Används elchocker endast mot depression, eller mot något annat?
Något undermedvetet självdestruktivt?