Citat:
Ursprungligen postat av
Ollonet
Du är som den där tjockkärringen som var med på Nyheterna igår och skulle åka till Spanien.Hon skulle minsann inte ställa in nån resa utan jag gör som jag vill. Typiskt naiva söndercurlade Svenskar med noll konsekvent tänk.
Ditt namn visar på att din nivå av iq ligger någonstans lägre än 70. Jag rättar till information att man ska inte kasta ut ord utan att tänka sig för vad det innebär. Ungefär som alla dagens politiker kastar ut nazist och rasism så fort det inte är på deras villkor.
Av den information jag läst och sett forskning kring så är jag inte oroade över viruset dödlighet. Jag är mer oroade över de ekonomiska konsekvenserna som hänt genom att vi har globaliserat hela vår infrastruktur. Att vi tappat vår nationella produktion av näring och andra nödvändigheter. Jag skulle definitivt inte flyga runt till områden där smittan spritts.
Jag har tagit till åtgärder som minskat min träning, jag har minskat befinna mig på större samlingspunkter. Jag umgås med väldigt få människor redan, jag har fått 6 månader betald lön redan och jag sitter just nu och bygger upp egna företag. Jag har två 6x4 växthus som ett är ett akvaponiskt system och ett är hydroponiskt odlings. Jag kommer inom ett halvår vara egen försörjd med grönsaker och annan föda
Så ställer frågan igen om vart ser du att jag är en svensk curlad som tror regeringen har koll? Jag har skapat min egen kontroll

idiot