2020-02-28, 06:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag tror verkligen att det kommer vara två smittade varav en kommer bli räddad och immun, antingen av oss eller gruppen.
Usch, den kan stämma. Jävla as de är.

Det sjuka är att deltagarna har så mycket makt. Det gillar inte jag. Varför i helvete är det inte tittarna som ska ha det sista ordet?
2020-02-28, 06:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Rösta Mergin på vem som ska bli smittad av bacillen! Då borde han ju inte få tävla och kan inte rädda Anty.

Eller hur tänker ni? Borde ju inte vara positivt att bli smittad..

Riskera inte att rösta på Mergim "blattealbanen" Feka.
2020-02-28, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, problemet är ju att BB ibland tycks vilja ge sken av att vi har något att säga till om, men så ska vi bli lika playade som deltagarna (dvs inte veta vad bacillen gör). Men det de inte tänker på är att medan de väljer kommer de närmare en mille. Men för oss som fucking BETALAR så är det ju knappast samma förutsättningar. Fattar de inte att de ska vara tydliga? "Hej! Önskar du bli av med den jävla sopan Mergim?" följt av "ja" och "nej" vore mer passande.

Mergim Feka hoppas du FAKKING LACKAR när du blir utröstad.

Ja det suger! Men eftersom Julia inte fått tävla borde den andra som blir smittad inte heller få det. Men plott twisten blir väll att de som är smittade får tävla om att bli den som räddar Anty, Patzy eller Lisa..
2020-02-28, 06:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ja det suger! Men eftersom Julia inte fått tävla borde den andra som blir smittad inte heller få det. Men plott twisten blir väll att de som är smittade får tävla om att bli den som räddar Anty, Patzy eller Lisa..
Ja, antagligen. Hade vi valt Sami hade han väl blivit autonominerad. Det är enkelt att sköta BB när man kan anpassa reglerna efter vem som blir vald. Tycker inte att det är okej. Jag betalar faktiskt pengar för det här.
2020-02-28, 06:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Jag känner som du de vill ha två smittade som får tävla och låt det inte bli Mergim "blattealbanen" Feka.
2020-02-28, 06:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag känner som du de vill ha två smittade som får tävla och låt det inte bli Mergim "blattealbanen" Feka.
Varför kämpar produktionen så hårt för att hålla kvar Anty, Amilia och Mergim? Börjar kännas så jävla genomskinligt.

Vi får räkna med att det blir Mergim. Även jag röstade på honom. Någonstans ville man tänka "men vad fan ska de göra då? Självklart gäller samma regler för båda", men man inser att man troligen blivit rövknullad. Kul att ha "makt" när man har det med ögonbindel. Jävla produktion.
2020-02-28, 06:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Varför kämpar produktionen så hårt för att hålla kvar Anty, Amilia och Mergim? Börjar kännas så jävla genomskinligt.

Vi får räkna med att det blir Mergim. Även jag röstade på honom. Någonstans ville man tänka "men vad fan ska de göra då? Självklart gäller samma regler för båda", men man inser att man troligen blivit rövknullad. Kul att ha "makt" när man har det med ögonbindel. Jävla produktion.

Jag röstade på Martin för säkerhets skull. Hoppas att jag inte gjorde något dumt, men eftersom de smittade inte får vara med att tävla just nu så känns det som att just de smittade bör få vara med och tävla.
Men jag hoppas att du har rätt och så slipper vi Mergim "blattealbanen" Feka att tävla.
2020-02-28, 07:03
Bannlyst
Citat:
Jag röstade på Martin för säkerhets skull. Hoppas att jag inte gjorde något dumt, men eftersom de smittade inte får vara med att tävla just nu så känns det som att just de smittade bör få vara med och tävla.
Men jag hoppas att du har rätt och så slipper vi Mergim "blattealbanen" Feka att tävla.

Mergim kommer inte att få tävla, så jävla långt med fusket kan dom inte dra det.
2020-02-28, 07:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Amilia "sjökon" Stapelfeldt, Mergim "blattealbanen" Feka och Antonia ”Spacklet ” Johnson hålls definitivt om ryggen av produktionen.
Man får tydligen inte säga något om judar men när Mergim "blattealbanen" Feka kallar tjejer för hundar så är det helt okej. Vi har haft en metoo rörelse som just belyser kvinnoförtryck och förnedring men det verkar TV4 skita i . Antagligen för att Mergim "blattealbanen" Feka är muslim och det där okej att säga så i deras kultur vilket gör det förmildrande.
2020-02-28, 07:10
Medlem
kermiths avatar
Ett tips varje gång ni skriver ett inlägg om kräken så skriv ut deras namn. Alla sidor reggas av Google och det skulle vara underbart att de under några år får FB tråden högst upp i listan.
2020-02-28, 07:20
Medlem
Citat:
Det är så dumt vi inte får reda på vad Bacillen innebär. Kan ju vara så som du säger att de två får tävla sist av alla alt att de får ha makten.
2020-02-28, 07:21
Medlem
Citat:
Amilia "sjökon" Stapelfeldt, Mergim "blattealbanen" Feka och Antonia ”Spacklet ” Johnson hålls definitivt om ryggen av produktionen.
Man får tydligen inte säga något om judar men när Mergim "blattealbanen" Feka kallar tjejer för hundar så är det helt okej. Vi har haft en metoo rörelse som just belyser kvinnoförtryck och förnedring men det verkar TV4 skita i . Antagligen för att Mergim "blattealbanen" Feka är muslim och det där okej att säga så i deras kultur vilket gör det förmildrande.
Men att kalla någon för hund har väl ingen större betydelse i västvärlden och jag vägrar att ta till mig sådana uttryck från annan kultur. BB, lika lite som rättsväsendet kan inte göra ett skit mot sådana uttal.

Förövrigt ser gärna att Mergim blir kvar ett tag till med sina damputbrott. Lebb-Lisa får min röst då det inte finns en chans att Anty åker ut i detta läge, eller tänker jag fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in