2020-02-28, 05:02
Medlem
Kollade upp gästen Ali Al-Zirgany som framträdde i debatten och givetvis förekommer han i Lexbaseregistret. Så bra av SVT att framställa Lamotte som en uppviglare och kriminell och att Lamotte blev tillsagd av Ali att fråga först, undrar om Ali Al-Zirgany 28 år från Trollhättan frågade först när han begick sina brott???
Citera
2020-02-28, 05:43
Medlem
Kronogården består bara av en liten del svenska fattigpensionärer och nåra missbrukare Resten är kriminella araber och negrer med familj. Fattigpensionärerna är döda om max 10 år och har terroriserats i flera år av nysvenskarna. Det var ju därför Lamotte skulle dit från början för att nysvenskarna slog sönder PROs lokaler sen flera år och hotade våldta kärringarna där. Det sopades under mattan i SVT debatten att det pågår en etnisk rensning av svenskar i ghettona.
Senast redigerad av Torspjesku 2020-02-28 kl. 06:31.
Citera
2020-02-28, 05:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Lamotte är en hjälte. Han vågar gå in och konfrontera de kriminella, kriminella som försvaras av de där kvinnorna. Svenska folket betalar hela verksamheten. Hela fotbollslaget borde stängas ner eftersom deras ledare försvarar de kriminella. Vad fan är det för förebilder, det är ju bara fegisar som inte vågar stå upp mot de kriminella.

Fotbollstjejen frågade: Har du fördomar, Joakim?
Sedan är hon tillsammans med en kriminell.
Citera
2020-02-28, 06:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Att Lamotte kommer in på debatten med en jättelik offerkofta i form av en skottsäker väst för alla kränkthetstörstande fans att samlas i är årets överlägset bästa humor.

Otroligt smart drag av Lamotte att behålla skyddsvästen på under tv-debatten. Till och med pensionärer som får alla sina nyheter från SVT kommer nu att fatta vad Kronogården är för typ av område och vart Sverige är på väg.

En skyddsväst säger mer än tusen ord.

Spridningen förstärks av att snöflingor som du blir kränkta av denna "kupp".
Citera
2020-02-28, 07:49
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Otroligt smart drag av Lamotte att behålla skyddsvästen på under tv-debatten. Till och med pensionärer som får alla sina nyheter från SVT kommer nu att fatta vad Kronogården är för typ av område och vart Sverige är på väg.

En skyddsväst säger mer än tusen ord.

Spridningen förstärks av att snöflingor som du blir kränkta av denna "kupp".
Ja det var jävligt smart. Kolla bara ylandet på alla vänsterblivna och blattar i tråden som blivit tokkränkta av västen! Helvete vad löjliga de framstår. Deras blattehjärnor anser att det är Lamotte skyddsväst som är det stora problemet, inte att kriminella blattesvin terroriserar Trollhättan.
Citera
2020-02-28, 08:29
Medlem
Citat:
Att Lamotte kommer in på debatten med en jättelik offerkofta i form av en skottsäker väst för alla kränkthetstörstande fans att samlas i är årets överlägset bästa humor.

Och alla Lamottes hatare trampar rakt i fällan. Han bar den för att han visste att han kommer hånas, vilket leder till mer sympatier för honom som tycker att folk är taskiga mot Lamotte. I dagens polariserade klimat krävs att man vågar vara polariserande för att nå någonstans. Som Trump, både extremt hatad och extremt omtyckt.
Citera
2020-02-28, 09:28
Medlem
ParkLane66s avatar
Citat:
Citat från JL Facebooksida:
Efter att jag offentliggjorde att jag tänkte åka tillbaka till Kronogården kontaktades jag av polisens personskyddsgrupp. De berättade att hotbilden mot mig var massiv och ansåg att jag behövde deras skydd. Det finns helt enkelt personer i Trollhättan som skulle döda mig om de fick chansen. Och poliser som kontaktade mig ansåg att jag borde ha skyddsväst för min egen säkerhets skull.
I Kronogården har det gått så långt att PRO-föreningen måste ha skottsäkra glas. Tycker Magda Gad, Strandhäll, Pascalidou, Arnstad med flera att det också är någon att skratta åt?
Citera
2020-02-28, 09:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Varför står polisen på parkeringen utanför systemet på en lördagmorgon ?
För att det är effektivt. Dom tar många fler fyllegubbar på det sätten än på en
radom ladsväg.

Samma sak ! Klart polisen skall inrikta sig på områden som ger resultat.
sluta gråt och ta det som en man.

vad då sluta gråt?
Citera
2020-02-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige99
På vilket sätt blir SVT mer kuklösa bara för att du kallar invandrare för byfånar? Menar du att byfånar är harmlösa?

I dessa invandrarområden finns ett våldskapital som inte finns i svenska områden.

Det är danska läkare, psykologer och poliser som kallar dem för byfånar i den danska polistidningen.
Förstår du inte Danska? Läs artikeln som är 11 år gammal.
Citera
2020-02-28, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Det är danska läkare, psykologer och poliser som kallar dem för byfånar i den danska polistidningen.
Förstår du inte Danska? Läs artikeln som är 11 år gammal.

Men det svarar inte på frågan vad du menade med följande:
"Så kuklösa är dom på SVT att Byfånar tillåts styra och diktera deras verksamhet."

Oavsett vem som klassat dessa människor som byfånar så har de större våldskapital än Svenssons. Så på vilket sätt gör det faktum att de är byfånar att SVT:s beslut blir extra kuklöst? Det är väl fullt naturligt att man agerar med större försiktighet ju större våldskapital man ställs inför.
Citera
2020-02-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige99
Men det svarar inte på frågan vad du menade med följande:
"Så kuklösa är dom på SVT att Byfånar tillåts styra och diktera deras verksamhet."

Oavsett vem som klassat dessa människor som byfånar så har de större våldskapital än Svenssons. Så på vilket sätt gör det faktum att de är byfånar att SVT:s beslut blir extra kuklöst? Det är väl fullt naturligt att man agerar med större försiktighet ju större våldskapital man ställs inför.

Regeringen tror att allt beror på socioekonomiska orsaker och SVTs anställda likså fast ingen vetenskap bevisar detta. De är alltså religiösa kulturnarcissister. All vetenskap pekar istället på låg intelligens som en huvudfaktor vid grov våldsbrottslighet. Inavel ger låg intelligens. SVT/SR är på intet sätt ensamma om denna tolkning. Även polisskolan under den Demente Sarnecki har samma lära. SVT ger bara batikhäxor medieutrymme och inga läkare eller psykologer får ens ställa diagnos på byfånarna. Därför att det vetenskapliga resultatet kommer att strida mot sekterismens lära.

Lågintelligena saknar kollektiv konsekvensorientering, de är empatilösa, narcissister, psykopater ofta sadister med en förkälek för eld och förstörelse. Ta bråkstakarna i förorterna. Ge dom en IQ test och de fortsätter att knulla sina kusiner i gen efter gen. Vi ser i länder som Quatar där innvånarna badar i pnegar. De knullar sina kusiner i alla fall. 8% av Quatarierna är hörselskadade pga av inavel. I Saudiarabien finns det 400 recessiva ärftliga sjukdomar som bara finns i Gulfen pga inavel. Araberna väljer själva att knulla kusiner. Det är ingen som tvingar dom. Det är deras eget vuxna val och deras tvångsankar och sekundära effekter av detta är inte vårt ansvar. De bör utvisas. INGEN har varken tid, resurser eller lust att fylla på bankomaterna åt dessa.

Svensk mediepolitisk elit VÄLJER själva att förlora däför att de är med i DNs agenda som är deras sekt.
Citera
2020-02-28, 11:46
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Har du någon gång jobbat som journalist? Nä, men då hade du vetat hur mycket det kostar att ha folk anställda. Jag har själv kört frilans i många år och det är ett slit för att försörja sig, även om jag har fått många priser så är det inte lätt. Så att köra enmansshow är helt normalt nuförtiden. Alla papperstidningar har dålig ekonomi, och det innebär givetvis mindre pengar till frilansare. Lamotte framstås som en idiot av många här. Det är han inte. Han har jobbat på SVT och bara för att han inte har hår på huvudet så är han väl inget freak? Är folk så ytliga? Vad med den lilla invandrarbruden i debatten som fått sina läppar betalda av kriminella? Jo, hon är ihop med en av de kriminella som attackerade Lamotte. Skandal säger jag att hon får prata.
Varför citerar du mig när du svarar på något annat än mitt inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in