Citat:
Du och dina gelikar knäckte Lulu. Ni bar er så in i helvete illa åt, så om jag vore du skulle jag skämmas ögonen ur mig. Men ni har aldrig haft vett att göra det.
Jag kommer alltid vara tacksam för all information jag fick av Lulu om Corona. Jag är väl informerad tack vare Lulu.
Jag har spridit youtubeklipp och artiklar här sedan smittan började. Trots allt jävla skit jag har fått från dig och dina ryggdunkare. Jag tror att det var till stor hjälp för många att göra en korrekt bedömning av läget. Trots allt hemlighetsmakeri.
Så kliv av dina höga hästar din jävla gris. Hur du har betett dig finns det ingen ursäkt för.
Jag kommer alltid vara tacksam för all information jag fick av Lulu om Corona. Jag är väl informerad tack vare Lulu.
Jag har spridit youtubeklipp och artiklar här sedan smittan började. Trots allt jävla skit jag har fått från dig och dina ryggdunkare. Jag tror att det var till stor hjälp för många att göra en korrekt bedömning av läget. Trots allt hemlighetsmakeri.
Så kliv av dina höga hästar din jävla gris. Hur du har betett dig finns det ingen ursäkt för.
Lägg av. Vi är vuxna. Ett minimum är att hålla sig till fakta/ källor/ kunna underbygga sina påståenden. Klarar man inte av att bli ifrågasatt p.g.a. dessa brister är det inte andras fel. Du försvarar ett hysteriskt fruntimmer som fabulerar i ena inlägget och sedan tar det som en sanning lite senare. Ett sådant beteende i denna tråd är inte bara puckat, utan också farligt. Det har antagligen inte föresvävat dig en sekund.
Du har postat här hundratals gånger. Och, som jag skrev, balanserat väldigt bra för att inte hamna bland de riktiga tokdårarna. Men alltid lagt in något i brasan, en antydan, en "oskyldig" fråga eller reaktion, för att få paniktåget i gång om det inte rullade på tillräckligt fort. En smågläfsande pekines bland de stora byrackorna. Alla dina inlägg finns ju kvar så du står med mameluckerna nere.
Detta skriver du som sagt i denna tråd i avdelningen medicin:
"Det här är Flashback. Man får faktiskt sprida vad fan man vill här. Det har inte du med att göra."