2020-02-28, 01:13
Medlem
Slänger väl in handduken med en ägg-ande BB klassiker https://www.youtube.com/watch?v=fYML4Df2bwg
2020-02-28, 01:19
Medlem
MrsVanity1s avatar
Någon undrade tidigare varför Lennie gillar att umgås med Amilia .

Det är väl inte svårt att räkna ut.Hon pratar ju för han. Han slipper göra det han hatar. Öppna mun och prata.
2020-02-28, 02:11
Medlem
Man tappar hoppet för det finns inte att anty åker på måndag det kmr vara patzy eller lisa och då fortsätter team mobbare som vanligt bara. Tycker de borde göra en twist bara ha en omröstning från ingenstans om vem som birde lämna så man kan få ut mergim amilia eller anty
2020-02-28, 02:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Någon undrade tidigare varför Lennie gillar att umgås med Amilia .

Det är väl inte svårt att räkna ut.Hon pratar ju för han. Han slipper göra det han hatar. Öppna mun och prata.

Apropå Amilia. Hennes instagram har ökat med ca 25 följare sen i måndags. Samis har ökat med 300. Man kan nog gissa sig till att hon inte är en favorit hos tittarna.

Edit: INTE 300 000, bara 300
Senast redigerad av lebronx 2020-02-28 kl. 02:56.
2020-02-28, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Apropå Amilia. Hennes instagram har ökat med ca 25 följare sen i måndags. Samis har ökat med 300 000. Man kan nog gissa sig till att hon inte är en favorit hos tittarna.

Skulle samis instagram ha ökat med 300 000 ? Är du skön eller? Då är det garanterat fejk
2020-02-28, 02:43
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Apropå Amilia. Hennes instagram har ökat med ca 25 följare sen i måndags. Samis har ökat med 300 000. Man kan nog gissa sig till att hon inte är en favorit hos tittarna.

Jag kan garantera att fanskapet tror hon är riiiiiiktigt populär bland tittarna och att hennes insta ökat enormt.
Det blir en bister verklighet hon kommer ut till !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-02-28 kl. 02:57.
2020-02-28, 02:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Skulle samis instagram ha ökat med 300 000 ? Är du skön eller? Då är det garanterat fejk

Oj hahahahahahahahahahahaha. Jag skrev något fel Den har ökat med 300, utan tillägg på några fler nollor
2020-02-28, 03:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Marek blir så ledsen när ingen ger honom uppmärksamhet/besvarar hans försök till skämt.

Varför kallar du blattealbanen för Marek, din dåre.
2020-02-28, 04:38
Medlem
kermiths avatar
Efter allt dividerande så har jag kommit fram till att den mest värdelösa människan i Stockholm just nu måste vara Mergim "blattealbanen" Feka. Allt över honom är falskt. Hans uppsyn, leende sätt att tilltala andra personer. Han påstår sig vara muslim (som vi för övrigt behöver skicka tillbaka till deras ursprungsland, även om de är födda här) så äter han godis gjort på rester av gris, dricker alkohol, röker och är mycket ovänlig, samt ber inte. Allt i "godhets religionens namn".

Mergim "blattealbanen" Feka dissar vårt svenska samhälle genom att kalla kvinnor för hundar och förmodligen skulle lappa till en svensk kvinna utanför huset. Vi behöver inte fler sådana med sin avskyvärda förortsblattesvenska. Mergim "blattealbanen" Feka hånar andra människor öppet och har respekt för ingen. Lennie "Mopsen och Importören" Hansson är Mergim "blattealbanen" Fekas hund.

Om inte Antonia ”Spacklet ” Johnson åker nu på måndag så hoppas jag Elisabeth ”Fakelebban ” Engh åker med huvudet före. Hon är ett mycket dåligt föredöme för hela hbtq rörelsen genom att inte säga ifrån när Mergim "blattealbanen" Feka kallar kvinnor för hundar och istället för att ta avstånd så gullar denna kvinna med Mergim "blattealbanen" Feka. Metoo finns inte längre i hennes sinne och bara hon får vara med i "gruppen" säljer hon sin själ. Lika dålig förebild för hbtq Sverige är Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson så han får gärna åka. Jag har varit involverad i hbtq frågor sedan tidigt 90 tal då min syster är gay och hon håller med. Hon har tagit upp de sakerna med sina vänner men varken Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson eller Elisabeth ”Fakelebban ” Engh är någon de känner till.

Så för min del är de tre som skall ut hugget som stucket. Helst Antonia ”Spacklet ” Johnson. Hon bemästrar allt de flesta (inte alla) svenskar avskyr med sin falskhet som hon har till övers för andra t.om.
Hon lär alltså andra hur man spelar falskt dessutom.

Nästa är Elisabeth ”Fakelebban ” Engh. Falsk utav naturen. Skiter i hbtq värden och man får hoppas att aldrig mer se henne igen. Lätt att manipulera och Antonia ”Spacklet ” Johnson satte koppel på henne inom två dagar.

Sist men inte minst Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson. Kom in som en glad bögfilur. Trodde först på hans uppmålade tider med 'Party-Patsy" och lite flärd. Det blev väl ungefär två fester som var roliga från hans sida, resten har han surat och blivit hund åt influensern Antonia ”Spacklet ” Johnson som på ett relativt enkelt sätt styr hans koppel. I mina ögon är han dock en som har en chans att bli människa igen, även om det är nästintill omöjligt. Men, men.

Skulle naturligtvis kunnat lufta mer om Mergim "blattealbanen" Feka, 21, men det kommer mer tid till det framöver.

Kapten Haddock
Log Feb 28, 04.15
2020-02-28, 05:41
Medlem
Rösta Mergin på vem som ska bli smittad av bacillen! Då borde han ju inte få tävla och kan inte rädda Anty.

Eller hur tänker ni? Borde ju inte vara positivt att bli smittad..
Senast redigerad av slimsussie 2020-02-28 kl. 06:01.
2020-02-28, 06:13
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Rösta Mergin på vem som ska bli smittad av bacillen! Då borde han ju inte få tävla och kan inte rädda Anty.

Jag tror verkligen att det kommer vara två smittade varav en kommer bli räddad och immun, antingen av oss eller gruppen.
2020-02-28, 06:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie

Ja, problemet är ju att BB ibland tycks vilja ge sken av att vi har något att säga till om, men så ska vi bli lika playade som deltagarna (dvs inte veta vad bacillen gör). Men det de inte tänker på är att medan de väljer kommer de närmare en mille. Men för oss som fucking BETALAR så är det ju knappast samma förutsättningar. Fattar de inte att de ska vara tydliga? "Hej! Önskar du bli av med den jävla sopan Mergim?" följt av "ja" och "nej" vore mer passande.

Mergim Feka hoppas du FAKKING LACKAR när du blir utröstad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in