2020-02-27, 21:37
Medlem
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/victoria-om-anty-mergim-och-amilia-de-skjuter-sig-själva-i-foten-om-de-beter-sig-som-skit-12528964

Jag har ändrat mig angående Victoria. Verkar vara en fin och klok tjej.
2020-02-27, 21:38
Bannlyst
Får Alex inte umgås med andra av anty eller?
2020-02-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Då vill jag meddela dig att det är 2020 och är bara att vänja sig att folk som är sig själva finns överallt.
Så du menar att nakna kvinnor finns överallt , ihop dessutom
2020-02-27, 21:39
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Asså tyckte ändå om Anty i början men nu diggar jag henne inte alls. Tycker hon är så jävla mäktig och ledare över deras fjolliga grupp och tycker att Victoria "räknar in sig för fort" i deras grupp? Ska hon godkännas av Anty först eller?

Är dessutom så jävla fulspel de håller på med att försöka sabotera för andra lag för att inte deras sida ska hänga löst. Så sjukt tillfredsställande när de förlorade och hänger löst. Synd bara att Anty aldrig lär åka men vill se alla motgångar som går drabba henne för fyfan vad vidrigt hon beter sig. Hela den sidan beter sig jävligt äckligt.

Sen när har BB handlat om att bilda två lag och spela ut sidor? Idioterna tror ju de är med i PH, tycker det är sjukt tradigt att se på två tydliga grupper som inte klarar av att umgås med varandra.

Det roligaste är ju att Antonia har spelat in studio paradise några säsonger och nu tror att hon är bäst och alla hejar på henne. Om hon bara visste hatet utanför... I paradise hotel hade hon åkt ut första veckan
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Asså tyckte ändå om Anty i början men nu diggar jag henne inte alls. Tycker hon är så jävla mäktig och ledare över deras fjolliga grupp och tycker att Victoria "räknar in sig för fort" i deras grupp? Ska hon godkännas av Anty först eller?

Är dessutom så jävla fulspel de håller på med att försöka sabotera för andra lag för att inte deras sida ska hänga löst. Så sjukt tillfredsställande när de förlorade och hänger löst. Synd bara att Anty aldrig lär åka men vill se alla motgångar som går drabba henne för fyfan vad vidrigt hon beter sig. Hela den sidan beter sig jävligt äckligt.

Sen när har BB handlat om att bilda två lag och spela ut sidor? Idioterna tror ju de är med i PH, tycker det är sjukt tradigt att se på två tydliga grupper som inte klarar av att umgås med varandra.
Precis samma känsla som dig, bra skrivet.👍👍👍👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Rammi73 är trådens hustroll i hård konkurens med Ursula.

Nä jag är människa inte ett troll , möjligen lik ett nyvaken på morgonen med håret åt alla håll
2020-02-27, 21:40
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tycker Vickan ska ge Alex massage och så kan Anty komma förbi.
Medlem
Skönt tugg i S1.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Så du menar att nakna kvinnor finns överallt , ihop dessutom

Kanske inte i tv, men lesbiska.
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Bra inlägg. Speciellt den sista spalten, tror verkligen inte att Lisa, Patzy m.fl signade upp för den här spel/paktversionen av BB.
Medlem
__Alez__s avatar
Postat denna tidigare men Mergim från idol HAHAHHA.

Innan Hollywood-smile
https://www.tv4play.se/program/tv4-tolken/3196141
2020-02-27, 21:43
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/victoria-om-anty-mergim-och-amilia-de-skjuter-sig-själva-i-foten-om-de-beter-sig-som-skit-12528964

Jag har ändrat mig angående Victoria. Verkar vara en fin och klok tjej.
Jag vet inte riktigt. Hon hade Sveriges brunaste tunga när hon satt i sovrum 2 häromkvällen och försökte komma in i Anty´s lilla pissgäng. Hon kände väl på sig att hon aldrig skulle bli insläppt ordentligt och bytte taktik och gick över till att prata med bl.a Lisa att dom andra var ett gäng mobbare typ. Väl medveten om att tittarna skulle höra vad hon sa.

Hon har lite mer att bevisa innan jag litar på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in