2020-02-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Ställ in allt fotbollsallsvenskan shl osv.
Ja iallafall i 2 mån
Citera
2020-02-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
En kinesiska blev smittad efter att ha blivit friskförklarad. Så nej, du blir inte immun
En ja din jävla jubelidiot!! Kan ni i vart fall inte oroa er över det som redan är fasansfullt.
Citera
2020-02-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
O själv sitter du bara hemma hela dagarna ?

Jag åker egen bil mellan kontoret och hemmet.
Handlar osv.

Berätta för mig hur det är att likställa med att flyga runt här o där, eller resa i smitto områden.
Citera
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Nu när det gått så här långt känns det oundvikligt att bli smittad. Jag ser fler fördelar med att smitta ner mig nu på en gång.
Dels är det skönt att ha skiten avklarad och dels har inte sjukvården hunnit krascha än om man nu skulle behöva läkarvård.
Kanske dags att skapa en ”Corona trip rapport” tråd så vi kan följa och jämföra symptomen

Bli smittad nu så du hinner bli det igen ?
Citera
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Du går verkligen all in på alla foliehatt "mediciner" , tro kan försätta berg heter det ju!

Har sett forskning och läst mängder av böcker angående "foliehatt" mediciner. Det är mycket bättre hur du presentera din panik, att alla ska köpa upp all mat osv, stänga gränser utan att ha koll på hur förbereda vi här i sverige är på panik mode. Du har verkligen inte koll på hur vi har försämrat vårt land med den regering vi haft de senaste 20-30 åren.. Dags att vakna upp att du är en liten marionett docka..
Citera
2020-02-27, 20:04
Avslutad
Så nu har det nått Stockholm. Tidsfråga innan första dödsfallet sker. Då blir paniken total.
Citera
2020-02-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Nu när det gått så här långt känns det oundvikligt att bli smittad. Jag ser fler fördelar med att smitta ner mig nu på en gång.
Dels är det skönt att ha skiten avklarad och dels har inte sjukvården hunnit krascha än om man nu skulle behöva läkarvård.
Kanske dags att skapa en ”Corona trip rapport” tråd så vi kan följa och jämföra symptomen
Väldigt få i den här tråden använder logik och säger man logiska daker kommer trollen som låtsas vara based. De enda som har det bra är de som har tillfrisknat. De kan skratta sig lyckliga!
Citera
2020-02-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Vad är det och var köper man det?

Rekommenderar att du läser på först https://www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-innehall/oonskade-amnen/kolloidalt-silver
Citera
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
fast snarare är det falska säkerheten han ska beskyllas för. Sverige kan inte tillräckligt förberedda sig oavsett.
Oavsett? Det är fan hål i huvudet att resonera på det där viset. ”Kan man inte fixa 100% kan man lika väl nöja sig med 0%...

Det är ett jävla sittkissarargument som enbart ynkryggar kör med för att de inte vill ta strid för någonting här i livet. Alla kan väl ramsan ”hard times create strong men...”? Det är ju själva fan att punglösa nollor alltid ska förstöra vad dugliga människor kämpat för att bygga upp! 😡

Bonus:
Citera
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
skitprat. Dödligheten är bara 2%...Högst.

Dödligheten, ja. Jag pratar inte om dödligheten, jag pratar om samhällskollapsen som följd av att alldeles för många ligger hemma sjuka. Poliser, brandmän, läkare, tågförare osv.

Då slutar skit funka. Punkt.
Citera
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Så nu har det nått Stockholm. Tidsfråga innan första dödsfallet sker. Då blir paniken total.

Hela Stockholm är nog smittat inom några dygn. Detta kanske löser bostadskrisen där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
Köpte kollodialt silver igår i affärer i min stad Det gäller att läsa på och veta hur man ska hantera det. Har druckit 0.5tsk i flera veckor nu och helt plötsligt började min flera månaders hosta försvunnit som en läkare skrattade åt mig när jag berättade att jag började bli orolig över hostat i flera månader.
Själv tar jag minst 4cl varje dag numera. I kombination med 5-15gr C-vitamin och sen 4000-8000IE D-vitamin samt övriga vitaminer via flytande Mivitotal.

Det ska vara en bra kombination mot det mesta! Kina har ju t o m börjat med intravenöst C-vitamin i stora doser till sjuka då det har bra egenskaper!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in