2020-02-27, 15:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej, 1 skott = 1 tavla, missar man 1 men sätter de andra 4 så beroende på tävling så finns det extra skott
Nej, man får skjuta på vilken tavla man vill och i vilken ordning man vill. Det finns flera skidskyttar som har lite orginella varianter på i vilken ordning de skjuter, och en del ändrar hur de skjuter beroende på om de får några missar. Inga konstigheter alls.
2020-02-27, 15:32
Medlem
__Alez__s avatar
Vad fick han för diagnos Patzy?
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Ska dom laga laxen i 225c? Max 175c enligt mig, men jag är ingen kock iofs. Eller är det nåt annat som ska in i ugnen? Hon står ju och steker potatisbullarna.
Det ser ut som om hon steker potatisbullarna för att sedan steka dom i ugnen igen. 😂
Medlem
Vem är Kim?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag såg inte att det var två pilar på samma mål. Hursomhelst bekräftade BB att hon fick 200 extrameter, så det är lite sent att ge avdrag nu även om det mot förmodan var så.
Hon kastade mot samma tavla två gånger men bara 1 pil fastnade.
Inget konstigt med de. Det stod inget om de i reglerna.
Hon vann helt enkelt även om de är surt... Nu kör vi ut Antonia!
2020-02-27, 15:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Hon missade pil två och fem, satte pil ett, tre och fyra i tre olika tavlor.

Vad är fusk? Att kasta pil i mitten?
Nä 2 var i samma tavla.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det ser ut som om hon steker potatisbullarna för att sedan steka dom i ugnen igen. 😂
Medlem
SpencerPratts avatar
Är Julia kvar? Man ser inte till henne alls.
Medlem
JayJayAdamss avatar
Fler som blivit blockerade från BB's instagram?

Kommenterade om Mergim. Kallade honom för Fjantim, ifrågasatte hur någon som påstår sig ha blivit mobbad kan bete sig som en översittare, att han bölar för allt och skrev att trion med Fjantim, Analia och Antonia var hemska människor. Ingen så farligt med andra ord och ungefär som alla andra har kommenterat om Fjantim.
Gav mig inte på hans sexuella läggning, etnicitet eller utseende utan bara konstruktiv kritik enligt mig och när jag skulle gå in precis såg jag att jag var blockerad.
Man får tydligen inte
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedaddepp
Jaja men nästa gång kanske det räcker med att hon säger själv jag vann denna tävling sen vinner hon den också då. Nä hon förtjänar inte att vara kvar, jag bara väntar på hennes snyft snack som kommer när dom får tala om tävlingen..

Blev så otroligt irriterad när Sami är så snäll mot henne och hon bara snackar skit om han och tävlingen, gör upp taktiker och allt (24h skidloppet)

Huh? Det är dina åsikter, jag svarade bara på en synpunkt i tävlingen jag tyckte var konstig. Huruvida jag önskar att hon förtjänar immunitet eller inte har inte med saken att göra.
2020-02-27, 15:34
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
Vem är Kim?
Kim Jong-un... eller han som sparkades ut ur huset första veckan på grund av judehat.
2020-02-27, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon kastade mot samma tavla två gånger men bara 1 pil fastnade.
Inget konstigt med de. Det stod inget om de i reglerna.
Hon vann helt enkelt även om de är surt... Nu kör vi ut Antonia!

ja det är ok så länge man missar skottet innan

ja vi måste köra på ANTY kan bli perfekt å se vad hennes fans går för i framtiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in