2020-02-27, 14:49
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Den väninna som snoris, gl mfl påstår aldrig har funnits, så märkligt?

Ja, det finns fler väninnor. T e x finns några i stämningsansökan.
Citera
2020-02-27, 14:54
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Märkligt. I detta blad redogör man för L:s messengerkontakt med SD. Här är 2018:

2018
Januari-
kontakt saknas helt de,ma månad.
Februari-daglig
kontakt 15 - 18 februari. Utöver det skriver Lena ett meddelande 27:e
som inte besvaras.
Mars
- Lena skriver ett meddelande I 3 mars som inte besvaras.
April
- kontakt saknas helt denna månad.
Maj
Övriga meddelanden
Efter Lenas död skickar Stefan ett meddelande i november -18 samt fyra meddelanden
under år 2019 i konversationen.

Why?

Ja, det är minst sagt underligt att han skickar meddelanden till henne efter hennes död... långt efter hennes död!

Edit: om det inte är en grupp på Messenger.
Citera
2020-02-27, 14:56
Medlem
Snor-Johans avatar
Månadsvis presentation av kommunikationen i Facebook Messenger mellan
Lena Wesström och Stefan Davidsson.
2017
Januari - kontakt samtliga dagar.
Februari-kontakt samtliga dagar.
Mars - kontakt samtliga dagar.
April - endast kontakt 1 april. Ingen kontakt övriga datum.
Maj - daglig kontakt 12 - 31 maj. Ingen kontakt övriga datum.
Juni-daglig kontakt I - 12 juni. Ingen kontakt övriga datum.
Juli - daglig kontakt 9 - 31 juli. Ingen kontakt övriga datum.
Augusti - kontakt samtliga dagar.
September - endast kontakt I september. Ingen kontakt övriga datum.
Oktober- endast kontakt 14 - 15 oktober. Ingen kontakt övriga datum.
November - kontakt saknas helt denna månad.
December - kontakt saknas helt denna månad.
2018
Januari-kontakt saknas helt de,ma månad.
Februari-daglig kontakt 15 - 18 februari. Utöver det skriver Lena ett meddelande 27:e
som inte besvaras.
Mars - Lena skriver ett meddelande I 3 mars som inte besvaras.
April - kontakt saknas helt denna månad.
Maj - kontakt saknas helt denna månad.
Övriga meddelanden
Efter Lenas död skickar Stefan ett meddelande i november -18 samt fyra meddelanden
Såg nu jag var 2 :a på den. Tidsöversikten är kanske speciellt intressant för att få struktur i dom detaljer vi sedan tidigt diskuterat
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-27 kl. 15:02.
Citera
2020-02-27, 14:59
Medlem
Citat:
Detta är enbart Messenger. De hade ju ett otaligt andra sätt att kommunicera på via nätet. Eller hur menar du?

Jo precis. Det borde finnas kommunikation via andra kanaler i så fall. Existerar inte detta är det mycket skumt.
Citera
2020-02-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Jo precis. Det borde finnas kommunikation via andra kanaler i så fall. Existerar inte detta är det mycket skumt.
Jag vet att det finns sånt. Aktbilaga 168 finns i fem delar. Bara att ladda ner. All kommunikation i facebook, messenger etc.

Tillägg: I all kommunikation är han väldigt rigid den gode SD. Han pekar med hela handen, och något annat existerar inte. Det gäller LW, HD, T*hea…. hans way or the high way. Hen är en skitstövel, och jag begriper inte vad folk sett i honom. HUR har han kunnat dölja sitt rätta jag för så många människor?
Senast redigerad av Picasso2 2020-02-27 kl. 15:03. Anledning: Tillägg.
Citera
2020-02-27, 15:01
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Märkligt. I detta blad redogör man för L:s messengerkontakt med SD. Här är 2018:

2018
Januari-
Februari-daglig
som inte besvaras.
Mars
April
Maj
Övriga meddelanden

Why?

Vilken tid på dygnet skickade han dessa meddelanden då? Jag skickar än idag meddelanden till min avlidne make på natten. Ett par ggr/år fortfarande. Omedvetet.
Kanske SD gjorde likadant om det var på nätterna.
Citera
2020-02-27, 15:02
Medlem
Oroväckande få som har koll på vaginalhälsa, låt mig förklara:

Mensblod rinner men är sällan i större mängd en ett par matskedar per tillfälle.

Lenas menstruation hade upphört enligt FUP, min gissning är via klimakteriet eller var avslutad på kemisk väg (tillexempel via hormonella preparat).

Om man efter avslutad menstruation får blödningar som är i närheten av en mensblödning inom normalvariationen så söker man hjälp för det. Omedelbart.

”Lätta blödningar vid samlag” innebär inte rinnande, rött blod ur vagina utan med största sannolikhet en rosaaktig flytning.

SD och framför allt HD vill göra gällande att Lena blödde utav bara helsike vid samlag vilket är direkt livsfarligt och något som är osannolikt vilket då borde betytt att Lena skulle behövt söka akut till en gynakut vid flera tillfällen de senaste åren alternativt pratat med MVC/VC om detta. Det finns ingen, INGEN, som går runt med rikliga blödningar från vagina efter samlag efter avslutad mens och inte söker för detta.
Citera
2020-02-27, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essem
Småblödningar kan man ha, ja. Men inte så att man blir nedblodad och det stänker.

Nu säger ju SD aldrig i förhör att det "stänker", utan att det blandas med sekret och sperma och späds ut. Det låter helt trovärdigt, har varit med om samma och har inget att invända mot nåt han säger i förhören faktiskt. Förutom att det är uppenbart hittepå då såklart
Citera
2020-02-27, 15:04
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
UW var väl överdrivet noga så att ingen skulle tro att han olagligen loggat in på hennes konton?
Citera
2020-02-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Vilken tid på dygnet skickade han dessa meddelanden då? Jag skickar än idag meddelanden till min avlidne make på natten. Ett par ggr/år fortfarande. Omedvetet.
Kanske SD gjorde likadant om det var på nätterna.
Det vet jag faktiskt inte. Det stod inte som du ser. Missade kursivera så det kanske inte framgår att det var ett citat... Sorry.

Jag förutsätter att du inte dödade din make. Detta var en älskarinna som han dessutom mördade.

Ledsen för din skull btw.
Citera
2020-02-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
Oroväckande få som har koll på vaginalhälsa, låt mig förklara:

Mensblod rinner men är sällan i större mängd en ett par matskedar per tillfälle.

Lenas menstruation hade upphört enligt FUP, min gissning är via klimakteriet eller var avslutad på kemisk väg (tillexempel via hormonella preparat).

Om man efter avslutad menstruation får blödningar som är i närheten av en mensblödning inom normalvariationen så söker man hjälp för det. Omedelbart.

”Lätta blödningar vid samlag” innebär inte rinnande, rött blod ur vagina utan med största sannolikhet en rosaaktig flytning.

SD och framför allt HD vill göra gällande att Lena blödde utav bara helsike vid samlag vilket är direkt livsfarligt och något som är osannolikt vilket då borde betytt att Lena skulle behövt söka akut till en gynakut vid flera tillfällen de senaste åren alternativt pratat med MVC/VC om detta. Det finns ingen, INGEN, som går runt med rikliga blödningar från vagina efter samlag efter avslutad mens och inte söker för detta.

Men asså har ni aldrig haft sex eller? Han säger aldrig att "hon blöder utav bara helsike", han är istället ganska konsekvent i att det märks för att det blandas med andra kroppsvätskor. Allt annat har ni tolkat in helt och hållet själva.
Citera
2020-02-27, 15:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

2018
Januari-
Februari-daglig
som inte besvaras.
Mars
April
Maj
Övriga meddelanden

Why?

Mycket märkligt.
Lena kan inte ha raderat något, så misstankarna faller åt ett håll.
Lena sparade ju allt.

Är det en chattgrupp?

Varför skulle SD skicka meddelanden efter hennes död?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in