2020-02-27, 12:49
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skrev igår att det var många som gjorde det (bland annat Felicia Aveklew, Felicia Bergström, Lisa Anckarman och Thomas Sekelius) första dagarna, de la ut saker på henne hela tiden, men att ingen gör det längre. Antagligen för att de förstår att det skadar deras eget varumärke att förknippas med henne, med tanke på hennes beteende osv.
Är nog rätt ute. Läste hennes kommentarsfält igår fm, och då var det många (kvinnliga) följare som beklagade sig på hur hon betedde sig därinne och körde en mobbar-kultur. Sen stängdes kommentarfunktionen av senare på kvällen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skrev igår att det var många som gjorde det (bland annat Felicia Aveklew, Felicia Bergström, Lisa Anckarman och Thomas Sekelius) första dagarna, de la ut saker på henne hela tiden, men att ingen gör det längre. Antagligen för att de förstår att det skadar deras eget varumärke att förknippas med henne, med tanke på hennes beteende osv.

Ja precis! Men Anty är i sin lilla bubbla och tror hon kommer få så mkt kärlek av folk när hon kommer ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HALLÅ!!!! CMORE är så jävla retard att man kan rösta hur många gånger som helst, bara man ominstallerar appen!!!!
Jag har röstat hur många gånger som helst
2020-02-27, 12:50
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
HALLÅ!!!! CMORE är så jävla retard att man kan rösta hur många gånger som helst, bara man ominstallerar appen!!!!

Jag har kunnat rösta flera gånger utan att ominstallera 🤷‍♀️ Har hänt innan också. Verka vara någon bugg när en stänger ner appen, inte bara fönstret alltså.
2020-02-27, 12:50
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia tjatar hål i örat på Lennie om utröstningen, han ser ut att ha tappat livslusten helt.
2020-02-27, 12:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag har kunnat rösta flera gånger utan att ominstallera 🤷‍♀️ Har hänt innan också. Verka vara någon bugg när en stänger ner appen, inte bara fönstret alltså.
Åååh! Vad dum i huvudet jag är!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Så har jag Oxå gjort på cmore o 4play
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Är nog rätt ute. Läste hennes kommentarsfält igår fm, och då var det många (kvinnliga) följare som beklagade sig på hur hon betedde sig därinne och körde en mobbar-kultur. Sen stängdes kommentarfunktionen av senare på kvällen.
Yes, hon fick väldigt mycket kritik innan kommentarsfältet stängdes av. Första veckan (kanske till och med bara fyra-fem dagarna) fick hon väldigt mycket support och många som peppade henne och hennes medverkan. Men sedan barkade det iväg åt det negativa hållet, och det med all rätt.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Åååh! Vad dum i huvudet jag är!

Haha nejdå!
2020-02-27, 12:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Sami fick ju ett gyllene liftkort, känns som han borde ha ett extra finger med i veckans spel.
Han vann immunitet and thats it.
2020-02-27, 12:53
Medlem
Folk vill ha mera bråk o intriger men dom vill ha ut dom som ger det i huset , skumt
2020-02-27, 12:53
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Nej knappt någon den enda som stöttar henne i denna karusell är (detvarmindag) på instagram Jacob han sköter antys sociala medier! Ser att han tagit bort kommentarsfältet på hennes bilder pga för mkt hat kommentarer😂
Tror även den snubben sitter här inne på Flashback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in