2020-02-27, 12:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Fast jag tror han har en räv bakom örat. Ulv i fårakläder. Den som lever får se...
Jag tror att du måste leva jävligt länge då. 😂 Förlåt, men han är lååångt bakom flötet.
Medlem
Gallagherss avatar
Mergim är ett riktigt psykfall.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad hände? Missade för är inte hemma!
Mergim hyllade I vanlig ordning sin egen tapperhet när han fick smäll i huvudet och tyckte att Patzy var en idiot som velade fram och tillbaka om han skulle uppsöka läkare eller vara med och tävla. Lennie chockade med att gå emot Mergim och påtala att han förstod att Patzy velade för att han är osäker på om det är något allvarligt eller inte och vill inte lämna i första taget. Mergim blev uppenbart irriterad att Lennie stod emot men han stod på sig och höjde rösten några oktav till och med!

Första taggen i rosträdgården?
2020-02-27, 12:16
Medlem
Jag är också så sjukt trött på Julia!
Vad gör hon ens där? Hon är helt överflödig i programmet, och jag tror tyvärr att det är det hon kommer gå relativt långt på för att ingen tänker på henne ens.
2020-02-27, 12:17
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Att ”tjäna bra” är relativt..
Tror inte hon tjänar några supersummor precis och många av hennes samarbeten är säker bara att hon får en mängd produkter..
Tror inte det är svårt att köpa henne.

Fast det tror jag inte ändå. Hon har över 300k på Instagram och 200k på YT. Jag har följt henne länge (hejar inte på henne i BB, no worries) och jag har haft en känsla att hon kan vara noga med att inte vara ”lättköpt”. Har en så mycket följare kan en ta betalt och det tror jag hon värnar om.
2020-02-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men NÄR ska folk påpeka HUR Mergim säger att folk inte ska lägga sig i?! Att han säger till folk att hålla käften och att sätta sig ner. Jag fattar inte hur ingen lyfter det (i samtalen i huset alltså).
De hade ett familjemöte direkt efter händelsen och tog upp vikten av respekt för varandra. Men händelsen i sig är ju en ren bagatell som skedde i stridens hetta och är inget att hänga läpp för.
2020-02-27, 12:18
Medlem
Men jag ber dig Mergrin åååååååhh hur många gånger ska han påpeka till Julia att han sa att Glasman att hålla käften och gå iväg som att han vill skryta om att han hade rätt där och att Glasman gick iväg bekräftade att bögrim hade rätt herregud. Glasman var den mognare av Er två jävla kukgrim därför gick han iväg din trångsynta jävel.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan och Mergim pratar om att Mergim och Sami är olika.
Sami är tittar favorit och Mergim är motpolen.
Mergim tror att han är Favorit. Hybris delux.
Sa han det? Hahahaha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim klagar på att folk skrattar dom i ansiktet. Mergim gör samma sak.
Vilken lirare.
Mergim klagar på att Jasmine blandade in Glasman (vilket inte stämmer) - Mergim blandar in hela rosa rummet.
Vilken lirare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Skillnaden är att Amilia har sån sjuk vidrig dubbelmoral och hennes osäkerhet lyser igenom, som när hon tex skulle prata ner Julias kropp...

Hennes självbild är också helt skev

Tror jag missade det när hon pratade om Julia, eller så har jag bara förträngt det. Nån som vill friska upp mitt minne?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, mognast i diskussioner i det rummet är Alex. Han är lugn, saklig och vill lösa problem. På det sättet är han en guldkille.

Det enda tråkiga för honom är att han tyvärr är så ointelligent att man garvar lite åt honom.
Mogna i det rummet är Alex, Lisa, Lennie.
Anty och Amilia är bångstyriga tonårs brudar med Hybris som det gått ut för. Deras datum är passerat
Medlem
Bögrim: "Vi är alla vuxna här! Jag är 21, Patzy 51, det är fan ingen skillnad!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in