2020-02-27, 12:09
Medlem
foxieroxies avatar
Mergin hävdar att han har kort stubin bara inne i huset. Haha, tror jag inte
2020-02-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Av dom i rosa sovrummet ja, i diskussioner är det tydligaste exemplet. Absolut hon beter sig som en fjortis annars, speciellt häromkvällen.

Den nya tjejen är nog mest mognast där inne som dessutom nästan är yngst, ljusår mognare än Anty
Medlem
maddo135s avatar
Men NÄR ska folk påpeka HUR Mergim säger att folk inte ska lägga sig i?! Att han säger till folk att hålla käften och att sätta sig ner. Jag fattar inte hur ingen lyfter det (i samtalen i huset alltså).
Medlem
Hahah WTF händer. Bögrim försöker vända någonting mot Julia nu.
2020-02-27, 12:11
Medlem
Lunatics avatar
Mergim klagar på att folk skrattar dom i ansiktet. Mergim gör samma sak.
Vilken lirare.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Av dom i rosa sovrummet ja, i diskussioner är det tydligaste exemplet. Absolut hon beter sig som en fjortis annars, speciellt häromkvällen.
Nej, mognast i diskussioner i det rummet är Alex. Han är lugn, saklig och vill lösa problem. På det sättet är han en guldkille.

Det enda tråkiga för honom är att han tyvärr är så ointelligent att man garvar lite åt honom.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray-
Hahah WTF händer. Bögrim försöker vända någonting mot Julia nu.

Han har noll självinsikt.
2020-02-27, 12:12
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, mognast i diskussioner i det rummet är Alex. Han är lugn, saklig och vill lösa problem. På det sättet är han en guldkille.

Det enda tråkiga för honom är att han tyvärr är så ointelligent att man garvar lite åt honom.

Fast jag tror han har en räv bakom örat. Ulv i fårakläder. Den som lever får se...
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

När han väl snackar, som vi fick märka under sitt tal - där han utan snack hade BÄST retorik, så märker man att han inte är så ointelligent. Han gör oftast till sig, det är det som är charmen i det hela. Alla skrattar åt han.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Jag förstår inte detta hat mot Amilia, alla snackar skit, både Sami och Glasman gaddar ju tex ihop sig, men det är Glasman som driver det. Amilia snackar också om andra, men det gör samtidigt alla eftersom det är en tävling och de behöver få ut sina känslor som blir intensivare där inne. Det jag har märkt är att Amilia iallafall inte vänder kappan efter ryggen, drevet i rosa rummet är Anty och Mergim, utan de två hade det inte varit gruppering eftersom Amilia ändå är gillad av Sami och Glasman. Jag tror bb hade blivit riktigt tråkigt utan Amilia.

Skillnaden är att Amilia har sån sjuk vidrig dubbelmoral och hennes osäkerhet lyser igenom, som när hon tex skulle prata ner Julias kropp...

Hennes självbild är också helt skev
2020-02-27, 12:14
Medlem
Lunatics avatar
Jullan och Mergim pratar om att Mergim och Sami är olika.
Sami är tittar favorit och Mergim är motpolen.
Mergim tror att han är Favorit. Hybris delux.
2020-02-27, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Tror inte hon tjänar några supersummor precis och många av hennes samarbeten är säker bara att hon får en mängd produkter..
Nej, det fungerar inte så. Hade det varit 2012, absolut. Men inte år 2020.

Det märks att det är många här inne som har noll koll på influencer marketing och vilka pengar det ligger i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in