Citat:
Vad är det jag läser? Jag tror knappt mina ögon!
Vilket rått och öppet hat som plötsligt vällde ur din penna.
Du har verkligen visat dina riktiga färger de senaste dagarna.
Är dessa ord verkligen uttalade av en högutbildad psykolog och forskare⁉️
Jag tycker att det isåfall är en ren skandal att du får praktisera inom yrket.
Med en sådan inställning till brottsoffer så borde HSAN omedelbart pröva rätten till legitimation och återkalla den. Vet f.ö ledningen vid Örebro Universitetet, där du själv säger dig forska, om att du sitter här dagarna i ända sedan snart 2 år och kränker ett brottsoffer?
Både HD och LW är offer för såväl SD som det toxiska triangeldrama de befunnit sig i.
Att HD sedan fortsatt att utföra SDs sysslor har nu försatt henne själv i en situation där hon trots att hon officiellt är friskriven troligen ändå är fortsatt misstänkt av åklagaren. Detta pga det som framkommit i förundersökningen och det vi nu kan läsa i förhören med henne.
Tråden handlar om MORDET på Lena Wesström. Vem vet du kanske en dag förekommer som målsägare eller vittne i en FUP och då likt JG och JD avslöjas alla dina hemligheter, även din aktivitet på forumet.

Vilket rått och öppet hat som plötsligt vällde ur din penna.
Du har verkligen visat dina riktiga färger de senaste dagarna.
Är dessa ord verkligen uttalade av en högutbildad psykolog och forskare⁉️
Jag tycker att det isåfall är en ren skandal att du får praktisera inom yrket.
Med en sådan inställning till brottsoffer så borde HSAN omedelbart pröva rätten till legitimation och återkalla den. Vet f.ö ledningen vid Örebro Universitetet, där du själv säger dig forska, om att du sitter här dagarna i ända sedan snart 2 år och kränker ett brottsoffer?
Både HD och LW är offer för såväl SD som det toxiska triangeldrama de befunnit sig i.
Att HD sedan fortsatt att utföra SDs sysslor har nu försatt henne själv i en situation där hon trots att hon officiellt är friskriven troligen ändå är fortsatt misstänkt av åklagaren. Detta pga det som framkommit i förundersökningen och det vi nu kan läsa i förhören med henne.
Tråden handlar om MORDET på Lena Wesström. Vem vet du kanske en dag förekommer som målsägare eller vittne i en FUP och då likt JG och JD avslöjas alla dina hemligheter, även din aktivitet på forumet.
OT: Lägg ner med ditt falska ryktesspridande. Har aldrig sagt det är på Örebros universitet jag forskar.
Ja du, det märks att du inte är högutbildad psykolog iaf. När Lena hade fått komma till just en psykolog som hon så gärna ville, hade det blivit en stor förändring ska jag säga dig.
En psykolog hade gjort fulltständigt klart för Lena att hennes beteende är LIVSFARLIGT och att hon kommer att bli dödad om hon fortsätter. Precis som jag säger.
Lena skulle fått råd och hjälp med att sluta hota och stalka psykopaten. Hade jag varit hennes psykolog hade jag dessutom bett en kurator upprätta anmälan till soc. Barnen har ingen plats hos en sådan självdestruktiv mamma som beter sig LIVSFARLIGT.
Sedan ska Lena till Psykiater och sättas på medicinering dessutom för det hade inte räckt med bara samtalsterapi.
Ja den som hotar och stalkar och skadar en annan människas familj får minsann reda på att hennes beteende är oacceptabelt direkt när hon kommer till psykolog. Det är bara ni lekmän i tråden som stryker henne medhårs, som kanske hennes vänner också gjorde? Inte undra på i så fall att hon inte insåg att hon måste sluta med sitt LIVSFARLIGA beteende.
Senast redigerad av Rosamund 2020-02-27 kl. 10:02.
Senast redigerad av Rosamund 2020-02-27 kl. 10:02.