2020-02-27, 06:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Lilla Mergim gör ju alla sociala fel man kan göra.
Skriker, höjer rösten, lyssnar inte på den han argumenterar med, kallar dom vid namn, vänder dom ryggen och går därifrån mitt i en diskussion, håller sig inte till ämnet, säger att han inte bryr sig om vad den andra säger, kommer in och avbryter en diskussion, säger åt andra att hålla käften för nu pratar han.
Ja, jag vet inte hur mycket jag orkar skriva.
Lycka till ute i verkliga livet, lilla vän.
Växer du inte upp snart så kommer du få problem, och hamnar snart på samhällets botten.
Hur Mergim har klarat sig livet hittills är en gåta. Sett tills hans beteende borde han omyndighetsförklaras.
2020-02-27, 07:15
Medlem
Mycket snack om vem vi ska rösta ut men vi har ju ingen aning än om hur det blir, om någon räddas av deltagarna därinne, om vi ens får vara med i utröstningen osv. Amolia tror ju hon är populär och sa det var pinsamt att åka ut först så hade varit kul att se henne gå ut först MEN Anty styr mobbargruppen så jag kan hålla med om det hade varit bäst att få ut henne först. Men när vi vet hur utröstningen går till så gör vi upp en plan!
Kanske ingen åker ut, tredje veckan i rad
2020-02-27, 07:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Jag vill vara med och rösta ut. Kan använda flera enheter.
Hur hittar jag till sidan där man röstar?
Tror inte man kan rösta än.

Är nästan inne på att försöka ha kvar Amilia. 😂 Har ni sett avsnitt 17? BÄSTA. Man får i hela avsnittet se en sammanfattning av Amilias flåsande PLUS som extra skoj får man se Samis hopp-fjärt på bacillen. JAG DOOOOOOOOOOG.

Men ja, vi tar alla enheter. Vi har 3 mobiler hemma + några datorer + surfplatta. Kan få till några röster. Finns det dessutom någon bugg kan vi ha riktigt roligt.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-02-27 kl. 07:20.
2020-02-27, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eazypeazy
Sååå du tycker inte att eiffel tornet blivit räddad varje vecka? Nä fyfan. Ser hellre att det är en balans och att de åker ut en efter en, än att ett ”lag” utrotas direkt förstår inte hur ni kan se att det anty och CO gör alla fel...... men ja, är man mörk och vågar stå upp då är det ju fel och är man vit och lite söt så kommer man långt.
1) Anty och Amilia är vita.
2) Har du tittat på liven?? De två sitter konstant och snackar skit om andra rummet och smider planer om hur de ska göra för att sparka ut en efter en i det andra laget, samt snackar jättefult/kränkande om dem. Medan andra rummet chillar i poolen och sköter sitt eget.
2020-02-27, 07:19
Medlem
Vafan, dom sov när jag gick och la mig och sover än. Upp och hoppa slashasar! Ni ska knulla supa slåss vid den här tiden!
2020-02-27, 07:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mycket snack om vem vi ska rösta ut men vi har ju ingen aning än om hur det blir, om någon räddas av deltagarna därinne, om vi ens får vara med i utröstningen osv. Amolia tror ju hon är populär och sa det var pinsamt att åka ut först så hade varit kul att se henne gå ut först MEN Anty styr mobbargruppen så jag kan hålla med om det hade varit bäst att få ut henne först. Men när vi vet hur utröstningen går till så gör vi upp en plan!
Kanske ingen åker ut, tredje veckan i rad
Ja, det är fan svårt, det här.......

Men hur kul hade det inte varit då om vi bara sparade Amilia, lät henne göra ALLT skit i huset och när det sedan väl gäller får hon flyga ut + hitta varför folk röstat på henne?

HÅHÅHÅHÅHÅHÅHHHH Fast ja, jag vill inte boosta henbes känsla av att hon är populär. Det är svårt.
2020-02-27, 07:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Vafan, dom sov när jag gick och la mig och sover än. Upp och hoppa slashasar! Ni ska knulla supa slåss vid den här tiden!
Eller hur!?

DANCE, PUPPETS! DANCE!
2020-02-27, 07:23
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahahaha! Hon leker med Alex, var en bitch mot den nya tjejen, som var en skojigare version av henne + är falsk och snackar mycket skit. Dessutom har hon väldigt många följare + att det finns teorier om att hon + Amilia känner produktionen. Flera gånger har Anty försvunnit in i bikten för att sedan komma ut och målinriktat gå fram till de andra och förbereda dem på nästa tävling. Det kan förstås vara en slump, men... Ja. Hon kallar sig dessutom "facit".

Varken den nya tjejen eller Anty är i min smak, men den nya tjejen är verkligen groteskt ful. För mig är tjejer som ser ut så är i samma kategori med människor som opererar om sig till katter eller opererar in horn i pannan och annat skit.

Anty ser i alla fall naturlig ut när hon inte sminkar sig.
2020-02-27, 07:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Varken den nya tjejen eller Anty är i min smak, men den nya tjejen är verkligen groteskt ful. För mig är tjejer som ser ut så är i samma kategori med människor som opererar om sig till katter eller opererar in horn i pannan och annat skit.

Anty ser i alla fall naturlig ut när hon inte sminkar sig.
Det spelar ingen roll hur snygg Anty än skulle vara. Det ligger inte till grund för hur impopulär hon är. Precis som att ingen här ogillar Amilia för att hon är tjock. Det är djupare än så.
2020-02-27, 07:27
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det spelar ingen roll hur snygg Anty än skulle vara. Det ligger inte till grund för hur impopulär hon är. Precis som att ingen här ogillar Amilia för att hon är tjock. Det är djupare än så.

Hon är varken bu eller bä för mig, personligen hade jag nog inte klarat en dag med henne, men det är kul med folk som skapar intriger och snackar skit i Big Brother.
2020-02-27, 07:40
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hur Mergim har klarat sig livet hittills är en gåta. Sett tills hans beteende borde han omyndighetsförklaras.

Han bor hemma hos mamsen o pappsen den lille gooooooseeeen..
2020-02-27, 07:41
Medlem
avixs avatar
Ingen koll på om Patsy blivit bättre, men jag tycker uppriktigt synd om honom. När Lisa åt lite mandel så agerade han direkt och krävde hjälp till henne (lite överdrivet men det var av omtanke). Han frågade också vid ett tillfälle igår hur Lisa mådde för att hon såg ledsen ut.
Hur agerar Lisa när det är Patsy som mår dåligt? Jo.. "Jag kastade en boll på honom och han vaknade inte ens!".....

Vad är det för människor där inne?
Edit: Ok jag vet vilken typ av människor det är Men någon typ av jäkla medmänsklighet kan man väl ändå vänta sig av dem?
Senast redigerad av avix 2020-02-27 kl. 07:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in