2020-02-27, 06:50
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Frågan är om boende i kronogården fortfarande kommer vara inbjudna? Kommer någon dyka upp? Vem isf, någon som är kritisk till ordningen där eller någon vars "bästa" argument är "jak knylla din muscha"?

Inbjudna till vad? Dyka upp var?
Citera
2020-02-27, 06:56
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Belys problemen, gräv djupare i varför problemen existerar, vad som kan vara lösningen på problemen, kolla över de ofta usla skolorna i dessa områden och vad politikerna har för roll i detta. Vi pratar om samma person som under Husby-kravallerna på sin personliga blogg, utan några som helst källor, vräkte ur sig att Kvällspressen hade hetsat på dessa ungdomar. Det gick så långt att SVT fick be om ursäkt för Lamottes lögner.

Att dra upp en kamera och utan källhänvisning ha folk som vräker ur sig det ena å det andra är inte seriös journalistik, det är inte seriös journalistik att springa in med en kamera i ett problemområde och ställa några banala frågor som "varför gör ni så här?".

Jag fattar inte vad du säger.

Har Lamotte sagt att det är media(kvällspressen) som har hetsat ungdomar i Husby att göra kaos? Sen ber kvällspressen om ursäkt för något som lamotte skrivit? Har du någon länk till allt det där som du skriver?
Citera
2020-02-27, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Redde verden?

Man redder ikke verden ved at importere Muslimer og indføre islamisk lov, skik og sædvane.

Man redder ikke verden ved at påstå at alle andre lande end Sverige også skal importere Muslimer og indføre islamisk lov, skik og sædvane - man destruerer verden!

Jeg formoder at du er enig i ovenstående udsagn.
Seffölgelig.
Citera
2020-02-27, 07:01
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Jag förnekar att hela Sverige är ett problemområde, men jag förnekar inte att det finns problemområden. Jag stödjer heller inte massinvandring. Jag är däremot totalt emot den typen av propaganda som Lamotte och hans föjare sprider som sanningar.

Det ser inte ut så i hela Sverige, utan i vissa utvalda problemområden. Han besöker områden där problem pågår där och då. Det förmedlar en falsk bild. Vare sig stenkastning, våldtäkter, bilbränder eller rån är utbrett. Därav frågade jag dig om du varit med om någotdera, och jag fick ett ganska väntat svar.

Det enda "ni" bidrar med är hat och polarisering samt en normalisering av det. Det slutar aldrig väl. Finns många exempel genom historien som knappast behöver nämnas.

Vad är det för propaganda som Joakim sprider? Han åker till ett område där kaozgäng finns, de gör kaos och då är det Lamottes fel?
Citera
2020-02-27, 07:04
Medlem
Jag tyckte SVT program var bra, partiledardebatten var ointressant, det var så mjäkigt det kunde bli.

Jag tyckte om när Lamotte utryckte vad den här Kronogården advokaten egentligen har för agenda, han är säkert del av klanstrukturen i Kronogården, samt de två i hans följe. Gängen har en advokat som infiltrerar i rättssystemet. Dom på allvar tror att dom bor i hela Kronogården och äger den stadsdelen. Vilka i Kronogården representerar dom där tre araberna? Folket där? Kommunen äger Kronogården och dess hyreshus, dess gator, parker, osv. Polischefen var mjäkig och löjlig, varför utrycks det aldrig någon pondus. Den svarte polisen var det drag i. Han har väl fått en del rasism på sig av de där Mellanöstern blattarna, nog fan hatar han dom. Somaliern utryckte själv det gick fan inte bo där pågrund av MENA klanstrukturer, dom här gängen är ju klanens polis

Nej Lamotte och hans följe som IFK batik häxan uttryckte det måste fortsätta. Alla riktiga svenskar måste spola ut MENA folket ur deras klanstrukturer och ta tillbaks förorterna.
Citera
2020-02-27, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Inbjudna till vad? Dyka upp var?

Har du inte läst artikeln som länkas till i TS? Det borde du ta för vana att göra då det är rätt vanligt att TSer här kraftigt vinklar vad som står i nyhetsartiklar.

Där står att debatten istället skall hållas i N3, kunskapsskolans lokaler.
Citera
2020-02-27, 07:24
Medlem
Lamotte levererar Han har bott i Trollhättan.
"Visste ni att det knappt fanns våldtäkter i Sverige innan det kom flyktingar hit? Denna information är det många, framför allt medelålders män, som varit måna att delge mig sedan jag började åka runt på skolor och prata om sexuella trakasserier.

De senaste månaderna har jag pratat med tjejer som blivit våldtagna och tafsade på av de mest pursvenska killar som inte ens skulle kunna stava till sharialag. Jag har besökt friskolor helt utan flyktingar i välmående områden, där tjejer skolkar från gympan när det är simning på schemat, för att de blir så utsatta av killarna i klassen.

Jag minns även tjejer som råkade ut för våldtäkter där jag växte upp, i en bruksort där invandrarna lyste med sin frånvaro. Men med vissa Facebookaktivisters logik är detta övergrepp som aldrig ägt rum, eftersom förövarna inte haft invandrarbakgrund. "
https://www.gp.se/nyheter/lamotte-ni-f%C3%B6rminskar-och-blundar-f%C3%B6r-m%C3%A4ngder-av-%C3%B6vergrepp-1.487645
Citera
2020-02-27, 07:58
Medlem
Det blir ju inte mindre problem för att man låter bli att sända. Dom är väl rädda för att blattarna ska löpa havoc... kanske
Citera
2020-02-27, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Lamotte levererar Han har bott i Trollhättan.
"Visste ni att det knappt fanns våldtäkter i Sverige innan det kom flyktingar hit? Denna information är det många, framför allt medelålders män, som varit måna att delge mig sedan jag började åka runt på skolor och prata om sexuella trakasserier.

De senaste månaderna har jag pratat med tjejer som blivit våldtagna och tafsade på av de mest pursvenska killar som inte ens skulle kunna stava till sharialag. Jag har besökt friskolor helt utan flyktingar i välmående områden, där tjejer skolkar från gympan när det är simning på schemat, för att de blir så utsatta av killarna i klassen.

Jag minns även tjejer som råkade ut för våldtäkter där jag växte upp, i en bruksort där invandrarna lyste med sin frånvaro. Men med vissa Facebookaktivisters logik är detta övergrepp som aldrig ägt rum, eftersom förövarna inte haft invandrarbakgrund. "
https://www.gp.se/nyheter/lamotte-ni-f%C3%B6rminskar-och-blundar-f%C3%B6r-m%C3%A4ngder-av-%C3%B6vergrepp-1.487645
Problemet med att ha med Lamotte i en debatt e att han inte står för någon åsikt. Bra att du la in en av hans krönikor. På den tiden var inte SD lika stora och han tjänade stora pengar på sina feministiska föreläsningar. Hur kan en person som inte tror på något ha en lösning på något? Han byter ju bara åsikt hela tiden.
Citera
2020-02-27, 08:06
Medlem
Innerfittefetts avatar
Det är bra att Lamotte visar vilka vidriga varelser dessa inavlade kriminella blattar verkligen är. Svenskarna måste upplysas om vad det är för skit som kommit hit! Fler journalister borde lyfta fram skiten i ljuset...
Citera
2020-02-27, 08:17
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Jag förnekar att hela Sverige är ett problemområde, men jag förnekar inte att det finns problemområden. Jag stödjer heller inte massinvandring. Jag är däremot totalt emot den typen av propaganda som Lamotte och hans föjare sprider som sanningar.

Det ser inte ut så i hela Sverige, utan i vissa utvalda problemområden. Han besöker områden där problem pågår där och då. Det förmedlar en falsk bild. Vare sig stenkastning, våldtäkter, bilbränder eller rån är utbrett. Därav frågade jag dig om du varit med om någotdera, och jag fick ett ganska väntat svar.

Det enda "ni" bidrar med är hat och polarisering samt en normalisering av det. Det slutar aldrig väl. Finns många exempel genom historien som knappast behöver nämnas.
Problemområdena är inte "utvalda", de fixar detta på egen hand. Och de blir hela tiden fler. Men givetvis är inte hela Sverige ett problemområde, även om hela Sverige numera kan definieras som ett dårhus.
https://www.youtube.com/watch?v=uGHsxMqpL0c
Citera
2020-02-27, 08:30
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
I frankrike finns främlingslegionärer som patrullerar gatorna dygnet runt sett själv på rivieran. Brukar vara patruller om fyra man varav en chef som går en bit föra de andra. Alla är tungt beväpnade. Det vore kanon att implementera i sverige och till att börja med skjuta av några gapiga negrer så fattar de att vi menar allvar.

Har själv bjudit på öl och brännvin till lediga legionärer som stolt visar sina medlemsböcker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in