Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Ja det hade ju varit bra med ett målfyrverkeri där, sedan är det väl bara att hoppas på att VSK kan ställa till det lite för Sirius.
Ser inte speciellt mycket som är positivt med Valhalla, hehe... men så är jag inte så nostalgisk. Riv och nyttja marken på ett bättre sett. Breddfotboll kan man spelas någon annanstans, finns t ex ytor för fler planer i Kviberg.
Ja, det vore tacksamt med ett lyckat "full fart framåt"-fifaläge på lördag som fungerar så vi kan inkassera en storseger. Blir ju knepigt dock och Sollentuna lär ju än mer försvara sig efter smällen senast mot Sirius.
Har bara sett oss göra tvåsiffrigt två gånger live, Åsebro och Hudik borta. Frågan är ju om det blir en tredje på lördag
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Valhalla grus med ett stort jävla tält över planerna. En ganska legendarisk plats där jag gjorde mitt första mål i karriären, ett mycket viktigt mål i en 10-2 seger.

Fullständigt legendarisk ja, första plasten som låg där var ju värre än gympasalsmatta. Det var så oerhört tråkigt när man tog bort fotbollen från grusplanen och det blev uppvärmningsarena inför EM i friidrott (2005?) där. Nu är det ju mest en parkering.
Ny cupmatch på nuvarande Valhalla mot Sirius, det blir spännande det. Intressant dock var vi lägger en ev högriskmatch i kvarten, lär ju knappast spela på Bravida igen och Valhalla är då givetvis helt uteslutet. Ullevi är väl enda chansen.
Grattis till målet förresten, ring Sonny och erbjud dina tjänster?