2020-02-27, 02:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har 5 enheter. Undrar om det går ändå.
Jag har 13 konton hos dom, jag kommer använda alla
2020-02-27, 02:24
Medlem
Jag tror inte att Antonia kommer att vinna Big brother. Hon har många följare på sociala medier, men sociala medier är en fasad. I huset kommer hennes följare att se hennes riktiga sida. Jag tror hon förlorade på att gå in där överhuvudtaget. Dessutom handlar det om vilka som röstar och hur många gånger.
2020-02-27, 02:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

O så underbart. Blir nästan lite känslomässigt påverkad och inte långt till tårar när du skriver detta
2020-02-27, 02:29
Medlem
Anty, har hon ens bidragit med nån underhållning? Har bara sett henne i Studio Paradise där hon bara har känts som en arg feminist som blir elak mot killar som ligger runt men inte tjejer. Typ därför jag inte gillar henne. Men kanske hon är roligare i Big Brother-huset?
2020-02-27, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Funderar också på att skaffa lite olika konton. Får man rösta via cmore appen även om man inte är prenumerant? Tv4play funkar.
2020-02-27, 02:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag tror inte att Antonia kommer att vinna Big brother. Hon har många följare på sociala medier, men sociala medier är en fasad. I huset kommer hennes följare att se hennes riktiga sida. Jag tror hon förlorade på att gå in där överhuvudtaget. Dessutom handlar det om vilka som röstar och hur många gånger.

Håller med dig. Men en extra fjäder i hatten vore om hon blev först med att komma ut ur huset på grund av att många har röstat bort den falska människan. Och tänk att påbörja tisdagen nästan vecka med en skön känsla av att åtminstone en mer eller mindre professionell mobbare är ute ur huset. Tror t.o.m att solen skulle skina och vi får vårkänslor i luften.
2020-02-27, 02:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Funderar också på att skaffa lite olika konton. Får man rösta via cmore appen även om man inte är prenumerant? Tv4play funkar.

Jag vet inte, har haft Cmore i nästan 5 år nu, så då går det ju. Tyvärr måste man uppge sitt CC nummer för att regga sig.
2020-02-27, 02:39
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
En rolig detalj var också när det blåa laget förlorade (spacklet, sjökon och fakelebban) stort idag.
Anty kom bölande i blattealbanens armar och tyckte att allt var orättvist och riggat, varpå han svarar följande;
Du kan vara lugn jag har vunnit alla immunitetstävlingar och kommer att göra det den här gången också för de är alla töntar och de kan inte slå mig. Då ger jag dig immunitet och du kommer att sitta säkert. (Föreställ er detta sagda på förortsblattesvenskan, så får ni er ett gott skratt.

Hoppas att de nu har en immunitetstävling och denna gång inte en styrke eller uthållighet utan ty skickar in multiplikationstabellen. Killen kommer att svimma.

Kan tänka mig Kongo Negern röst !

Tack för ett gott skratt !
2020-02-27, 02:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Kan tänka mig Kongo Negern röst !

Tack för ett gott skratt !

Nej det var bögalbanens röst.
2020-02-27, 02:45
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Nej det var bögalbanens röst.

Albanblatte förorts rösten då.
Och jag kan även tänka mig den.
2020-02-27, 02:46
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa Anty ska ut. Deras lag kommer krackelera.
och BB kommer bli hur kul som helst dom närmsta veckorna att se.
jag kommer rösta dubbelt med 2 enheter, både Mobil och Surfplatta.

Tack för tipset . Var så säker att jag kommer genomföra det !
Vi måste försöka få ut Anty !
2020-02-27, 03:09
Medlem
Hoppas någon åker ut nästa vecka de blir fan räddade varje vecka! Ut med Anty direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in