2020-02-27, 01:09
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaja, du har sagt det nu. Lika många gånger som Amilia påpekade att Sami inte hade vantar under tävlingen.
Så vi kan alltså inte rösta ut Anty pga hennes följare.
Isåfall har en vinnare utan att vi kan göra nått. skulle det va så är det ruttnaste året av BigBrother. förutbestämt.
2020-02-27, 01:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag litar inte på henne, Vicky menar jag. Hon är väl lika falsk som alla? Inte som i rosa sovrummet.
Litar inte på henne heller. Har inte fått grepp om henne riktigt eftersom att hon säger en sak och gör en annan.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jaja, du har sagt det nu. Lika många gånger som Amilia påpekade att Sami inte hade vantar under tävlingen.

Nu börjar du böla igen. Spacklet skall bort. Hennes följare är bara köpta för ett par hundra dollar.
Jag vill se sjökon svettas en vecka till och med en egen hjärna utan att spacklet är där och påverkar.
Amelia "KAN" i sanningens namn vara ganska rolig och schysst. Däremot kan spacklet ingredienser för man fuckar med folks hjärnor, det är hennes jobb och levebröd.

Så att få bort spacklet så folk vaknar till liv hos "Pink ladies" högst önskvärt. Vi får se bättre sidor hos folk.
Så kampanja kampanja för "ingen mer mobbning och hjärntvätt". Blir säkert bättre tv då ska du se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så vi kan alltså inte rösta ut Anty pga hennes följare.
Isåfall har en vinnare utan att vi kan göra nått. skulle det va så är det ruttnaste året av BigBrother. förutbestämt.
I dagsläget, har jag sagt flera gånger. Som flera har skrivit så kommer Antonia antagligen tappa mer och mer stöd ju längre tiden går, om hon fortsätter på samma bana som hon kör på nu, och kommer på så sätt bli svagare i omröstningar osv.
2020-02-27, 01:11
Avslutad
Citat:
Absolut. Jag menar mer i ett scenario där det t ex står mellan att Amilia eller Antonia ska vara en av två (tillsammans med Patzy eller Lisa) som hänger löst. För chansen att det är Amilia och Antonia som kommer stå mot varandra och riskera att åka ut känns ju rätt liten. Eller är jag ute och cyklar?
Jag vet faktiskt inte. Har varit borta från Big Brother hela dagen och känner redan att jag tappat stinget. Kanske är det jag som är ute och cyklar, ut hjälm dessutom.
2020-02-27, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu börjar du böla igen.
Wow. Nivån på dig alltså. Du kan verkligen inte hantera att någon säger emot dig, va?

Jag påpekade att du upprepar dig - för att det är exakt det du gör - och du tycker att det är "att böla"? Snälla.
2020-02-27, 01:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Litar inte på henne heller. Har inte fått grepp om henne riktigt eftersom att hon säger en sak och gör en annan.
tycker detsamma. hade förhoppningar i början
2020-02-27, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag hoppas inte att alex och lisa faller för det och går in i hennes nya gäng. Kan inte riktigt lita på henne. Jag känner att de borde fortsätta vara neutrala. Vilket dom är. Jag vet att hon vill splittra det gänget men hon är falsk känns det som.

När hon sa att hon inte skulle backstabba alex och lisa och att dom kändes äkta kändes det lite som bs. Speciellt när personen på hennes instagram säger att hon har en plan och hon har följt serien innan.
2020-02-27, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Jag vet faktiskt inte. Har varit borta från Big Brother hela dagen och känner redan att jag tappat stinget. Kanske är det jag som är ute och cyklar, ut hjälm dessutom.
Haha kanske det. Eller så sitter vi på en tandem och är lika mycket ute och cyklar båda två. Ingen av oss har väl mer rätt än den andra, känner jag, eftersom vi inte vet hur veckan kommer fortskrida. Vi vet inte om, hur eller när vi kommer få rösta, vi vet inte om det kommer någon immunitetstävling, vi vet inte när eller om någon kommer kunna räddas osv. Är bara att vänta och se och hoppas att utfallet blir som vi hoppas.
2020-02-27, 01:14
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Absolut. Jag menar mer i ett scenario där det t ex står mellan att Amilia eller Antonia ska vara en av två (tillsammans med Patzy eller Lisa) som hänger löst. För chansen att det är Amilia och Antonia som kommer stå mot varandra och riskera att åka ut känns ju rätt liten. Eller är jag ute och cyklar?
förmodligen är det att 1 ska räddas av tittarna. då röstar man Nej, att hon inte ska få komma in igen
2020-02-27, 01:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
I dagsläget, har jag sagt flera gånger. Som flera har skrivit så kommer Antonia antagligen tappa mer och mer stöd ju längre tiden går, om hon fortsätter på samma bana som hon kör på nu, och kommer på så sätt bli svagare i omröstningar osv.

Ännu en gång upprepar du dig själv som min gamla Pink Floyd LP skiva från '74. Jag får Amelia vibbar av dig. Sluta upp nu.
2020-02-27, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
förmodligen är det att 1 ska räddas av tittarna. då röstar man Nej, att hon inte ska få komma in igen
Precis som föregående veckor, menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in