2020-02-27, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Kan tänka mig att han har lärt sig det genom att ha barn själv.
Mycket möjligt! Jag känner dock folk som är precis som honom som inte har barn haha. Så verkar bara vara en härlig förmåga som vissa besitter.
2020-02-27, 01:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag ser hellre att mergim och anty ryker amilia är väldigt jobbig, men hon pratar bara bakom folks rygg, hon är aldrig direkt elak på samma sätt som dom två.
Elak och elak, hon är som en vandrande diktafon. säger allt och lite till, till sin grupp och klankar ner och hånar andra lagett. men det är hon som är sämst. och sämsta förloraren jag set.
ju längre hon är i BB huset ju mer gör hon bort sig.
2020-02-27, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man skall rösta med sitt hjärta och hjärna, de som besitter en. Antonias 300k är "hitte på".
Jaja, du har sagt det nu. Lika många gånger som Amilia påpekade att Sami inte hade vantar under tävlingen.
2020-02-27, 01:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Amilia är snäll mot Sami iaf och jag hejar på honom och jasse
Så länge hon är närheten av Sami ja. men med hennes gäng så kommer skitsnacket.
2020-02-27, 01:04
Medlem
herpesvårtas avatar
Missat mycket idag och sist på bollen jag vet, men nog fan lyckades jag kolla live på jobbet i förmiddags när Sami tog vinsten, gjorde hela min dag!

Ilskan över hur bullygang tog förlusten har lagt sig nu så ni slipper versalerna. Men trodde nästan inte man kunde sjunka lägre än hela jävla pinkroom gjorde idag. Fyfan.

Såg att Vicky smider planer emot Antfarm men jag har inte några högre förhoppningar om att hon kommer lyckas nå upp till dom faktiskt. Men hoppas givetvis på det!
Senast redigerad av herpesvårta 2020-02-27 kl. 01:08.
2020-02-27, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Missat mycket idag och sist på bollen jag vet, men nog fan lyckades jag kolla live på jobbet i förmiddags när Sami tog vinsten, gjorde hela min dag!

Ilskan över hur bullygang tog förlusten har lagt sig så nu så ni slipper versalerna. Men trodde nästan inte man kunde sjunka lägre än hela jävla pinkroom gjorde idag. Fyfan.

Såg att Vicky smider planer emot Antfarm men jag har inte några högre förhoppningar om att hon kommer lyckas nå upp till dom faktiskt. Men hoppas givetvis på det!
Jag litar inte på henne, Vicky menar jag. Hon är väl lika falsk som alla? Inte som i rosa sovrummet.
2020-02-27, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaja, du har sagt det nu. Lika många gånger som Amilia påpekade att Sami inte hade vantar under tävlingen.
Om Anty står mot Amilia finns det inget dåligt slutresultat. Då kan man lika gärna rösta på Anty och "testa" hennes stöd. Om alla röstar på Amilia får vi aldrig veta ur starkt stöd Anty har.
2020-02-27, 01:06
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag gillar dig också. Men "extra kryddan" blir svår att skippa. Kan försöka under en dag jag lovar.
Haha bra där! 😁
2020-02-27, 01:07
Medlem
Hoppas alla får sööömn så ni orkar jobba i morgon bitti ! Hur dags ska ni upp🤷‍♀️
2020-02-27, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Om Anty står mot Amilia finns det inget dåligt slutresultat. Då kan man lika gärna rösta på Anty och "testa" hennes stöd. Om alla röstar på Amilia får vi aldrig veta ur starkt stöd Anty har.
Tror bara två hänger löst på måndag. Nu är det fyra. Med tanke på Patzy skick just nu så vettefan.. mardröm vore om det stod mellan Patzy och Lisa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Absolut. Jag menar mer i ett scenario där det t ex står mellan att Amilia eller Antonia ska vara en av två (tillsammans med Patzy eller Lisa) som hänger löst. För chansen att det är Amilia och Antonia som kommer stå mot varandra och riskera att åka ut känns ju rätt liten. Eller är jag ute och cyklar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det inte smartast om vi alla går ihop och röstar på samma person? Så får vi iallafall bort en jävel som vi vill

Vem ska vi rösta på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in