2020-02-27, 00:57
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja men tänk dig minen . Hon tror ju hon är populär !
aa. det är ett svårt val.
Om amilia får stanna 1-3v till så ska hon sätta i arbete om det är uppdrag man vet hon inte klarar av, så hon får hänga löst
men ut ska hon rulla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag ser hellre att mergim och anty ryker amilia är väldigt jobbig, men hon pratar bara bakom folks rygg, hon är aldrig direkt elak på samma sätt som dom två.
Jorå, skulle ranka henne högst på den fronten. Mergim tvåa och Anty trea.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Rimligt. Men nu sitter ju tyvärr Mergim säker och det går inte att få ut honom den här veckan, Amilia går dock att få ut.
Jo du har rätt jag vill bara verkligen ut med anty
2020-02-27, 00:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Hahaha jag låg precis och tänkte exakt samma sak. Han somnar snabbt OCH har förmågan att sova sig igenom de andras löjlande. Är otroligt avis mvh / vaknar om en fågel kvittrar 5km bort.

Håller med. Patsy somnar också lätt. Tänk om man kunde det.
Fast jag skulle inte vilja drömma som Patsy dock, men om man gör ett försök att tänka på hårdföra män med tajta stjärtar så kanske det funkar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Exakt, jag är likadan
Sjukt störigt :/ men härligt för Alex!! (Och alla andra som är som honom.)
Medlem
Vill se Sami mot Myran i en utröstning

Kan lova att Sami har mååånga supporters som inte kan mätas med likes på Instagram
Medlem
Citat:
Hahaha jag låg precis och tänkte exakt samma sak. Han somnar snabbt OCH har förmågan att sova sig igenom de andras löjlande. Är otroligt avis mvh / vaknar om en fågel kvittrar 5km bort.
Kan tänka mig att han har lärt sig det genom att ha barn själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jorå, skulle ranka henne högst på den fronten. Mergim tvåa och Anty trea.
Amilia är snäll mot Sami iaf och jag hejar på honom och jasse
Avslutad
Har aldrig hört någon snarka som Alex. Så många olika ljud som kommer ut, nya varje kväll.
2020-02-27, 00:59
Medlem
Citat:
Säger bara hur jag kommer rösta om jag har valmöjligheten mellan henne och amilia

Är det inte smartast om vi alla går ihop och röstar på samma person? Så får vi iallafall bort en jävel som vi vill
2020-02-27, 00:59
Medlem
Citat:
Jo du har rätt jag vill bara verkligen ut med anty
Det är du inte ensam om, men det är tyvärr i snudd på omöjlighet i dagsläget. Därför är det bättre att försöka få ut Amilia, för då ruckar man på hela den gruppen och gör den mer instabil, för att i slutänden kunna få ut resten.
2020-02-27, 01:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Och jag säger att det är dumt att rösta på Antonia, för att det är att slänga bort sin röst. Du gör som du vill, såklart. Men en röst på Antonia är en röst i sjön i dagsläget. Men vill man inte se Amilia ryka heller så absolut.

Man skall rösta med sitt hjärta och hjärna, de som besitter en. Antonias 300k är "hitte på".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in