2020-02-27, 00:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alla håller med om det, men det kommer inte gå att få ut Antonia i det här läget om det handlar om att tittarna får rösta.

Hennes följare är ändå 95% indiska bots så det är nog lugnt.
2020-02-27, 00:52
Medlem
Citat:
Alla håller med om det, men det kommer inte gå att få ut Antonia i det här läget om det handlar om att tittarna får rösta.
Säger bara hur jag kommer rösta om jag har valmöjligheten mellan henne och amilia
2020-02-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Alex somnar verkligen på 1 min. Så jävla avundsjuk är jag

Hahaha jag låg precis och tänkte exakt samma sak. Han somnar snabbt OCH har förmågan att sova sig igenom de andras löjlande. Är otroligt avis mvh / vaknar om en fågel kvittrar 5km bort.
Senast redigerad av HeligModer 2020-02-27 kl. 00:55.
2020-02-27, 00:53
Medlem
Glempa Grytlapp ligger med stjärten redo
2020-02-27, 00:54
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Haha Ja riktade inte kritik enbart till dig.
Du har många bra inlägg och behöver inte "det där lilla extra", så skippa det så blir det ännu bättre

God natt.

Men gå till ett pk forum då .
Alla skriver vad dom vill . Det bestämmer varken du eller jag.
Godnatt.
2020-02-27, 00:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Haha Ja riktade inte kritik enbart till dig.
Du har många bra inlägg och behöver inte "det där lilla extra", så skippa det så blir det ännu bättre

God natt.

Jag gillar dig också. Men "extra kryddan" blir svår att skippa. Kan försöka under en dag jag lovar.
2020-02-27, 00:55
Medlem
Hur är stämningen mellan jasse och Carl Philip?
2020-02-27, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Säger bara hur jag kommer rösta om jag har valmöjligheten mellan henne och amilia
Och jag säger att det är dumt att rösta på Antonia, för att det är att slänga bort sin röst. Du gör som du vill, såklart. Men en röst på Antonia är en röst i sjön i dagsläget. Men vill man inte se Amilia ryka heller så absolut.
2020-02-27, 00:56
Medlem
Citat:
Och jag säger att det är dumt att rösta på Antonia, för att det är att slänga bort sin röst. Du gör som du vill, såklart. Men en röst på Antonia är en röst i sjön i dagsläget. Men vill man inte se Amilia ryka heller så absolut.
Jag ser hellre att mergim och anty ryker amilia är väldigt jobbig, men hon pratar bara bakom folks rygg, hon är aldrig direkt elak på samma sätt som dom två.
Medlem
Citat:
Hahaha jag låg precis och tänkte exakt samma sak. Han somnar snabbt OCH har förmågan att sova sig igenom de andras löjlande. Är otroligt avis mvh / vaknar om en fågel kvittrar skriker 5km bort.

Exakt, jag är likadan
Medlem
Deus-Culpas avatar
Skulle inget hellre än att se Mergim åka ut på måndag men det går inte.
Anty skulle vara underbart, men det känns som hon kommer röstas kvar. Därför vill jag att Amilia får sitta där och få ett hejdå. Skulle bli ett enormt wake-up call för det äckliga rosa rummet.
2020-02-27, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag ser hellre att mergim och anty ryker amilia är sjukt jobbig men hon pratar bara bakom folks rygg hon är aldrig direkt elak på samma sätt som dom två
Rimligt. Men nu sitter ju tyvärr Mergim säker och det går inte att få ut honom den här veckan, Amilia går dock att få ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in