2020-02-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessie1000
Hans fucking attityd mot VAR OCH VARANNAN I HUSET! !!man behöver inte säga så till NÅGON överhuvudtaget som han gör. Behöver inte ta en "försvarsmekanism" så fort någon ha en åsikt som inte Mergim håller med om eller gillar. Att be någon att hålla käften, SITT!! "VEM SKA VAKTA TUNGAN, JAG ELLER DU, MIN HUND! INGEN SA NÅGOT DUMT TILL HONOM FRÅN BÖRJAN. HAN BARA ANGREP I FÖRSVAR DIREKT. BAD ALLA ATT HÅLLA KÄFT NÄR HAN PRATAR, SÄGER ATT DOM SKA SITTA, KALLAR NÅN FÖR HUND. VAD ÄR DET??
HAN ÄR BB's NYA MOBBARE I BIG BROTHER 2020. PUNKT.......................

Jävlar, jag som trodde att jag var less, du är värre
2020-02-26, 23:48
Medlem
kermiths avatar
Vad förväntar du dig för slags beteende av en blattealban med kuslig attityd mot kvinnor. Passar bra i hans kultur dock.
2020-02-26, 23:48
Avslutad
Såja Alex. Visar lite attityd mot henne så hon lär sig.
2020-02-26, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Norrland är stooooort
Haha jo tack, jag vet!
2020-02-26, 23:49
Medlem
Bajenjeppes avatar
Funderade lite på det här med om det blir tävling om makt att rädda kvar någon. Tänkte först att Anty skulle räddas av hur många som helst (tyvärr). Insåg dock att det kanske inte blir så om den nya pakten menar allvar (Lisa, Alex, Victoria + Patzy som nog får infinna sig där om han ska ha stöd från någon grupp).

Så här tror jag att alla hade valt om dom fick rädda en person av alla som hänger löst:

Mergim - Anty
Anty - Får ej tävla
Amilia - Får ej tävla
Lennie - Anty
—————-
Alex - Lisa (skulle säkert fega ur och ta Anty i alla fall)
Lisa - Får ej tävla
Victoria - Patzy
Patzy - Får ej tävla
—————-
Martin - Patzy
Jasmine - Patzy
Julia - Patzy
Glasman - Patzy
Sami - Amilia (i sympati tack vare Vasaloppet)
2020-02-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessie1000
Hans fucking attityd mot VAR OCH VARANNAN I HUSET! !!man behöver inte säga så till NÅGON överhuvudtaget som han gör. Behöver inte ta en "försvarsmekanism" så fort någon ha en åsikt som inte Mergim håller med om eller gillar. Att be någon att hålla käften, SITT!! "VEM SKA VAKTA TUNGAN, JAG ELLER DU, MIN HUND! INGEN SA NÅGOT DUMT TILL HONOM FRÅN BÖRJAN. HAN BARA ANGREP I FÖRSVAR DIREKT. BAD ALLA ATT HÅLLA KÄFT NÄR HAN PRATAR, SÄGER ATT DOM SKA SITTA, KALLAR NÅN FÖR HUND. VAD ÄR DET??
HAN ÄR BB's NYA MOBBARE I BIG BROTHER 2020. PUNKT.......................
Oj. Jag framstår helt plötsligt jättefrisk.

Tack för det.
2020-02-26, 23:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Såja Alex. Visar lite attityd mot henne så hon lär sig.

Alex är en gorillahanne, det är inget konstigt att han vill ha alla flickor som rör sig både i huset och utanför.
Niggers har en större mängd testosteron än vita dito.
2020-02-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alex är en gorillahanne, det är inget konstigt att han vill ha alla flickor som rör sig både i huset och utanför.
Niggers har en större mängd testosteron än vita dito.
Det är ju bara en tjej. Wtf? lol
2020-02-26, 23:54
Medlem
Var sover Martin någonstans? Jasmine sover väl med Julia, va?
2020-02-26, 23:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är ju bara en tjej. Wtf? lol
Vad dillar du om?
2020-02-26, 23:56
Medlem
Ja absolut! Men att det va orelevant i sammanhanget kan jag tycka. Isa uttrycket ändå sig " jag hatar judar alltså"
Mergim INDIREKT.... KRÄNKER andra. Där detta ORDAGRANT BEKRÄFTAS AV EN VÄN SOM ÄR JURIST!!! vilket egentligen i sin tur, kan det göras en anmälan från målsäganden. Om nu han själv varit utsatt för mobbing tycker jag man Bör, va mer ödmjuksjälv mot andra.

Har FULL respekt o förståelse för hur hans uppväxt har varit. Men där finns Ingen där inne som mobbar honom utan vill diskutera om saker o ting. Har olika åsikter, vilket mergim inte klarar av, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Nja, det var väl mer formulerat som "men hans fru var jude" och menade då negativt att judar är på ett visst sätt.

Inte så dödsallvarligt kan jag tycka, men allvarligare än versionen du skriver
2020-02-26, 23:56
Medlem
Tycker att produktionen kan ge Mergim en specialuppgift för att inte hänga löst p.g.a. hundgate.

De kan skicka in ett hundhalsband, koppel, en matskål och instruktioner om att han bara får gå på alla fyra och konsumera det som finns i matskålen de nästkommande 24h. Vill han ut på gården måste han rastas av en annan person i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in