2020-02-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Jag ser aldrig på SVT längre. Men valde att se detta. Man betalar ju ändå för det.

Vi är ju numer tvingade att betala för skiten, eftersom det dras på skatten
Citera
2020-02-26, 23:01
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Fast detta är helt omöjligt. Det Lamotte gör är helt meningslöst. Det finns alldeles för många invandrare i landet för att detta ska kunna vara genomförbart.

Frankrike försökte bryta segregationen i flera decennier utan resultat. Om en nation som Frankrike misslyckas (ett land som tar i med hårdhandskarna till skillnad från Sverige) så är det helt omöjligt.

Varför vill vi ens bryta segregationen för övrigt? Då får vi ju dessa personer som grannar istället.
Det undrar jag också.
Vad är det man vill uppnå?
Har aldrig hört några riktiga argument mer än att "det är bra att blanda"
Vad är det magiska som ska ske om man sätter en somalisk bidragsfamilj dörr i dörr med en svensk medelklassfamilj?
Citera
2020-02-26, 23:05
Medlem
Tokhögern på Fb blev kränkta och gnälliga ännu en gång , inte helt otippat

De valde attic byta plats för sändning och SDsvansen gick bananas, tragiskt
Och samtidigt hysteriskt roligt att läsa vad alla lipsillar skriver

Säger det ännu en gång, sluta lipa för allting ! Börja agera som män istället för små gnälliga dampungar.

Och Lamotte som alltid är tvåa på bollen och presenterar andras nyheter var ju otroligt pinsam på SVT idag, även i sin live-sändning, men vad gör man inte för att lura till sig ytterligare 2 miljoner från tokhögern.
Citera
2020-02-26, 23:07
Bannlyst
Kollade precis på Sverige möts. Nog det sjukaste jag sett. Och jag har sett mycket. Man står på fullaste allvar och ifrågasätter varför Lamotte filmar på offentlig plats. Man ursäktar invandrarnas svinaktiga beteende och försöker driva diskussionen bort från deras ansvar. Och vilka är det som applåderar varje gång någon säger något mot Lamotte? Kvinnorna och invandrarna.

Kvinnorna och invandrarna. Sveriges två största problem idag.
Citera
2020-02-26, 23:08
Medlem
fendadens avatar
Det var väl som förväntat - plattityder, floskler, cirkelargument och intetsägande tjabbel om att "vi måste hitta lösningar nu". Precis samma sak sades i Rinkeby 1992 när Bildt var på besök, snart trettio år sedan.

Det var tyvärr inget tal om att sätta in militärer i förorten, ingen intressant diskussion om etniska konfliktlinjer där blattarna med flit väljer ut svenskar att misshandla och trakassera, givetvis ingen mer ingående problematisering om hur pass våldtaget landet blir då 100K+ nya lycksökare fortsätter välla in årligen, inget tal om repatriering eller tvångsinternering av de mest våldsamma blatteungdomarna.

Vad kan vi ta med oss från debatten?

Precis samma utveckling kommer fortsätta, politikerna sitter still och ser gapande på när förorterna en efter en förvandlas till små krigszoner med parallella lagar och levnadsvillkor, men svensken fortsätter glatt rösta S och bli våldtagen både spirituellt och fysiskt för än så länge fungerar teven, chipsen är uppdukade och Melodifestivalen är igång.
Citera
2020-02-26, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Det var väl som förväntat - plattityder, floskler, cirkelargument och intetsägande tjabbel om att "vi måste hitta lösningar nu". Precis samma sak sades i Rinkeby 1992 när Bildt var på besök, snart trettio år sedan.

Det var tyvärr inget tal om att sätta in militärer i förorten, ingen intressant diskussion om etniska konfliktlinjer där blattarna med flit väljer ut svenskar att misshandla och trakassera, givetvis ingen mer ingående problematisering om hur pass våldtaget landet blir då 100K+ nya lycksökare fortsätter välla in årligen, inget tal om repatriering eller tvångsinternering av de mest våldsamma blatteungdomarna.

Vad kan vi ta med oss från debatten?

Precis samma utveckling kommer fortsätta, politikerna sitter still och ser gapande på när förorterna en efter en förvandlas till små krigszoner med parallella lagar och levnadsvillkor, men svensken fortsätter glatt rösta S och bli våldtagen både spirituellt och fysiskt för än så länge fungerar teven, chipsen är uppdukade och Melodifestivalen är igång.
Allt det här beror på att vänstern, med flest kvinnor, tycker synd om sina stackars minoriteter. När minoriteterna beter sig som svin letar man ursäkter och bortförklaringar. När män vill ha ordning och reda drabbas man av Stockholmssyndromet och försvarar kriminella med näbbar och klor?

När ska Sveriges fatta att det är vänsterkvinnorna som är roten till allt det onda idag?
Citera
2020-02-26, 23:14
Medlem
argaangelicas avatar
Skrev swishlamotte ett förinställt inlägg på facebook igen? Typ jag går ner till tvättstugan och om jag inte överlever

Hur många har dött i Kronogården typ?

Pascalidou gjorde samma med en glimt i ögat ju.
Citera
2020-02-26, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Skrev swishlamotte ett förinställt inlägg på facebook igen? Typ jag går ner till tvättstugan och om jag inte överlever

Pascalodou gjorde samma med en glimt i ögat ju.
Åk till Kronogården och filma själv, sedan kan du skratta.
Citera
2020-02-26, 23:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Advokaten vill ju bara inte att polisen ska visitera de oskyldiga barnen. Har man raketgeväret på ryggen så fick man visitera om man visade respekt först.

Advokaten spelar ju bara.

Givetvis vill han att polisen ska visitera så många som möjligt. Ju fler som polisen visiterar, desto fler åker fast och desto fler kunder åt advokaten.

Däremot måste han låtsas att han är på de kriminellas sida så att de anlitar honom istället för någon annan advokat.
Senast redigerad av borskungen 2020-02-26 kl. 23:22.
Citera
2020-02-26, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Pascalidou gjorde samma med en glimt i ögat ju.
Hade inte din gode man sagt åt dig att sluta skriva massa dumheter? vad gör du här??
Citera
2020-02-26, 23:23
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Åk till Kronogården och filma själv, sedan kan du skratta.

Menar du Anton? Breivik? Flink? Dom som dödade John Hron? Högerextrema allihop. Såg Ekeroth i Expressen idag. Lasermannen? Snacka om hat. Kronogårdens ungdomar blir förföljda och jagade pga rasism och etnicitet, skulle du själv vilja bli stoppad stup i kvarten typ av polisen? Polisen och swishtiggaren provocerar fram detta.
Citera
2020-02-26, 23:23
Medlem
någon som har koll på vem ali al zirgany är för person ? jobb brott mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här