Citat:
Ursprungligen postat av
JeppeNil
Anna H och Karin J har ju med bestämdhet sagt att de inte har sett SE på platsen. Det fanns en annan yngre man, Stefan Glantz, som deltog i upplivningsförsöken. Det är nog han som avses.
Vi gör så här. Vi lägger ner vår diskussion. Det var fel av mig att ställa frågor till dig.
Det är klart jag vet att Anna H och Karin J inte pekat ut SE. Varför läser du inte det jag skriver?
Om du läser förhören med tjejerna, vilket jag bad dig göra, så ser du att det förekommer en person vid Palmes kropp som drar i Palmes ben för att försöka vända på kroppen. Den personen kan alltså vara SE.
Anna H säger ju själv att hon - naturligtvis - inte lade märke till vilka som stod runt henne. Hon var ju böjd över Palme och gav honom hjärtmassage. Tror du man stirrar runt bland folk då?
Stefan Glantz gav ju konstgjord andning. Det var Anna och Stefan som skötte upplivningsförsöken. Det är klart att hon inte blandar ihop Stefan med personen som slet i benen.
Du får nog försöka lite mer min vän. Du får tro vad du vill, men låt oss åtminstone föra en saklig diskussion.
Du har exempelvis inte bemött det jag skrev om dina punkter som inte överensstämmer med verkligheten?