2020-02-26, 22:32
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Märkligt att babbarna springer runt och filmar folk som de vill. De frågar inte om lov först.
Vilka babbar?
Citera
2020-02-26, 22:33
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Dom har väl inte kritiserat att han är journalist? Det är ju hur han gör sitt journalistiska arbete som kritiseras.

Beror på vilka dom är. Finns många som kritiserar honom och allt han gör.
Citera
2020-02-26, 22:34
Medlem
swimmingpools avatar
Det är omöjligt för er rasister och fascister att förstå humanism. Oerhört tragiskt! Precis som det är tragiskt med kriminella.
Citera
2020-02-26, 22:41
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Det är omöjligt för er rasister och fascister att förstå humanism. Oerhört tragiskt! Precis som det är tragiskt med kriminella.

Vilken humanism pratar du om? Hur kriminella ska få langa knark ifred eller slippa fängelse för att det är synd om dem?
Citera
2020-02-26, 22:41
Avslutad
Citat:

Det har inte slagit dig att det är de kriminella som allt som oftast är både rasister och facister, och att det finns vanligt folk som helt enkelt inte tycker om att det daltas med dessa människor, inte minst med tanke på att vi ger de alla chanser i världen att bli en del av samhället?
Citera
2020-02-26, 22:42
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Vilken humanism pratar du om? Hur kriminella ska få langa knark ifred eller slippa fängelse för att det är synd om dem?
Du förstår uppenbarligen inte vad humanism är.
Citera
2020-02-26, 22:43
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Det har inte slagit dig att det är de kriminella som allt som oftast är både rasister och facister, och att det finns vanligt folk som helt enkelt inte tycker om att det daltas med dessa människor, inte minst med tanke på att vi ger de alla chanser i världen att bli en del av samhället?
Det finns väl idioter inom alla folkgrupper.
Citera
2020-02-26, 22:44
Medlem
Dofternas avatar
Nu slog det mig vad programmet påminde om. Svepet! Svepet med John Chrispinsson.
Ett jävla fräscht koncept 1988.
Citera
2020-02-26, 22:45
Medlem
Usel rap
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Här kommer offerkoftan från orten tjej. Vilket jävla drägg.

https://www.youtube.com/watch?v=B5euoyyFtKc
Citera
2020-02-26, 22:47
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Du förstår uppenbarligen inte vad humanism är.

Humanism är ett hittepåord som används av vänsterliberala i tid och otid.
Citera
2020-02-26, 22:48
Medlem
taamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Har ingen direkt kritik mot just de personligen men det hjälper föga mot Sveriges problem. Det finns otaligt många svenskar som är körda med men det får man leva med för vi lever i Sverige. Jag upplever det extremt provocerande när man ser några fula blattar på 170 cm och blattel***r stå och käfta mot ursprungsbefolkningen(etniska svenskar) på bästa sändningstid. Men det är bra så fler får upp ögonen för den icke-hållbara massinvandringen och den dåliga attityden hos dessa raketforskare.

Det i sak säger jag inte emot. Jag svarade strikt på trådämnet utifrån ämnesforumet.

Debatt eller vad SVT för närvarande döpt programmet till har samma koncept som alltid, vilket är låta överlag obildade idioter komma till tals för att bli avbrutna förtidigt eller försent.

Den positiva utveckling jag noterade i kvällens avsnitt är att för en av de första gångerna i programmets historia var några av gästerna representativa för befolkningen i stort. Min analys är att det beror på fd PK-åsiktskorridorens och samhällets kollaps. För första gången är läget så allvarligt att inte alla publikt har en helt undvikande ickeåsikt. Till och med de genomkorkade åsikterna från före den stora kappvändningen 2015, kräver pyttelite ryggrad att stå för då majoriteten slutat låtsas hålla med. Äntligen finns en polarisering som fler än en minoritet är delaktiga i.
Citera
2020-02-26, 23:10
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Humanism är ett hittepåord som används av vänsterliberala i tid och otid.
Så sa nog Hitler också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in