2020-02-26, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antonia. Hon har sagt det i måååånga år.

Liiiite passande att Bögrim säger det i en intervju han gjort före huset?
2020-02-26, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Stöttade hon dig under den svåra tiden?

– Hundra procent.

Vem började med det uttrycket inne i huset?

Anty har sagt det långt innan BB. När hon var med i Live date sa hon det hela tiden också.
2020-02-26, 22:50
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ja, jag vet. Och ja, det vet jag också. Men nu var ju poängen att påvisa att hon har support (oavsett om det är av hennes egna fans, av PH-fans eller totalt random människor), och att det därför inte kommer gå att rösta ut henne i nuläget. Jag har försökt säga det i flera dagar men ingen tar ju till sig det, därför tänkte jag att ett litet (jag skrev LITET) bevis var på sin plats. Och det blev ju en diskussion, så. Har aldrig sagt att den talar för alla som tittar på BB, eller är speciellt legit öht, det var bara för att lyfta att hon inte är så hatad som det framstår här.

Du skrev som att det var xebbish som startat diskussionen, i och med "xebbish är här av en enda anledning och vi som varit här länge vet vilken", och då påpekade jag att det inte var xebbish som startade diskussionen och egentligen inte har något med detta att göra.

Du citerade och argumenterade emot mig trots att vi har samma åsikt. det var därför jag svarade dig, och tryckte extra mycket på att just den omröstningen inte betyder någonting. Det är ungefär som att fråga i ett fotbollsforum vilken favoritsport användarna har.

Sen spelar det ingen roll om användaren du pratar om påbörjade diskussionen eller ej, när hen var delaktig i den i högsta grad.
2020-02-26, 22:50
Medlem
Lord2Moynes avatar
Sami - lika fyndig som McGyver! Superpingisracket incoming!
2020-02-26, 22:51
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Vad är detta för skit? Han har betett sig som ett as under hela sin vistelse i huset, i synnerhet idag, och Aftonbladet lägger ut någon sorts "förståelse"-artikel?

En person som varit mobbad under uppväxten beter sig inte så som han gör nu.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wPmjK5/mergim-feka-om-tuffa-uppvaxten-mobbad

En gång i tiden var Mergim ett litet barn med helt normala, men inte perfekta tänder. Han åt sallad till sin lunch. Petter från Mergims klass ser att Mergim har något mellan tänderna.
Petter säger snällt: Mergim, du har lite spenat mellan tänderna
Mergim: oMg JaG bLiR mObBaD
2020-02-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Liiiite passande att Bögrim säger det i en intervju han gjort före huset?
Ja, alltså han kan ju också ha sagt det innan (kanske haft koll på henne och blivit influerad, idk). Men kollar man på en video av Antonia från tre-fyra år sedan så säger hon det redan då. Skulle någon säga "Vem säger 100%" hade jag tänkt på Antonia dirr, i så pass stor utsträckning säger hon det.
2020-02-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Du citerade och argumenterade emot mig trots att vi har samma åsikt. det var därför jag svarade dig, och tryckte extra mycket på att just den omröstningen inte betyder någonting. Det är ungefär som att fråga i ett fotbollsforum vilken favoritsport användarna har.

Sen spelar det ingen roll om användaren du pratar om påbörjade diskussionen eller ej, när hen var delaktig i den i högsta grad.
Aja, jag missuppfattade dig väl då.
2020-02-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ja, alltså han kan ju också ha sagt det innan (kanske haft koll på henne och blivit influerad, idk). Men kollar man på en video av Antonia från tre-fyra år sedan så säger hon det redan då. Skulle någon säga "Vem säger 100%" hade jag tänkt på Antonia dirr, i så pass stor utsträckning säger hon det.

Min tanke är att det är "konstigt" att han svara just det i en intervju före han går in i huset tillsammans med Anty som har det som en catchphrase och när dom kommer in i huset är dom som ihopklistrade
2020-02-26, 22:53
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
När en människa har så ont i magen och ligger helt utslagen bör det tas VÄLDIGT seriöst. Kan verkligen inte heller fatta att dom inte skickar honom till läkaren med en gång och att ingen i huset ens tittar till honom? Typ obehagligt. Hoppas han är ok...
Han träffade någon läkare förut tror jag. Han sa nånting om att läkaren trodde han hade fått en infektion.
2020-02-26, 22:53
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Undra om Patzy har någon sjukdom i botten? Depression/ångest?
Kollar inte psykologen sådant innan de kliver in i huset?
Patzy har ju även hostat från första dagen han kom in i huset.
Konstigt i allafall att redaktionen skiter i sådant. Låter honom ligga timme efter timme.
När skulle läkaren kolla honom?
Bor läkaren på andra sidan jordklotet eller..
2020-02-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
När en människa har så ont i magen och ligger helt utslagen bör det tas VÄLDIGT seriöst. Kan verkligen inte heller fatta att dom inte skickar honom till läkaren med en gång och att ingen i huset ens tittar till honom? Typ obehagligt. Hoppas han är ok...
I början tänkte jag inte på det. Men nu börjar jag fan bli orolig seriöst.. Han har legat helt däckad och när folk skriker på honom reagerar han inte. Han har inte ens ätit typ?? Kanske blodsockerfall vilket kan vara sjukt allvarligt.
2020-02-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Kollar inte psykologen sådant innan de kliver in i huset?
Patzy har ju även hostat från första dagen han kom in i huset.
Konstigt i allafall att redaktionen skiter i sådant. Låter honom ligga timme efter timme.
När skulle läkaren kolla honom?
Bor läkaren på andra sidan jordklotet eller..
Alla som castas till dessa program är redan psykiskt instabila, det är det som är reality-tv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in