2020-02-26, 22:40
Medlem
Anty börjar fjäska för Alex nu när han tagit lite avstånd. Jag ber dig Alex, håll henne på avstånd hon vill bara ha sina följare där inne i huset det frodas hon av. Är du smart tofflar du inte igen för henne.
2020-02-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Den nya kopian. Lite bättre version av anty.
Tror hon gillar martin
2020-02-26, 22:42
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
På tal om inget, när Julia läste brevet att hon var smittad så stod det att hennes vänner skulle ta hand om henne, dvs de andra deltagarna i huset.
Vad hände med det???
Jag kommer ihåg att Antonia blev omedelbart sur pga detta. Gnällde hon för produktionen? Känns väldigt antiklimax med hela bakteriesaken
" Vi ska fan inte vara hennes jävla slavar " . Spyr i munnen när jag tänker på en del av hennes uttalanden.
2020-02-26, 22:43
Medlem
Vad är detta för skit? Han har betett sig som ett as under hela sin vistelse i huset, i synnerhet idag, och Aftonbladet lägger ut någon sorts "förståelse"-artikel?

En person som varit mobbad under uppväxten beter sig inte så som han gör nu.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wPmjK5/mergim-feka-om-tuffa-uppvaxten-mobbad
Medlem
Lunatics avatar
Borde snart vara dags för skitsnack i sovrum2 som vanligt.
Medlem
Är det bara jag som inbillar mig saker eller verkar Mergim ljuga varenda gång han återberättar en händelse han medverkat i som utspelat sig i huset?

Tänker på när han hävdade att han blev dödshotad under avokadogate, och att han minsann inte önskat att någon åkt ut eller för den delen kallat någon för någonting under hundgate.

Är han medveten om att han övervakas 24/7? Jag misstänker att han inte alls blivit mobbad, utan att han snarare är vida oomtyckt på grund utav sin vidriga personlighet.
2020-02-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Vad är detta för skit? Han har betett sig som ett as under hela sin vistelse i huset, i synnerhet idag, och Aftonbladet lägger ut någon sorts "förståelse"-artikel?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wPmjK5/mergim-feka-om-tuffa-uppvaxten-mobbad
"Det har fått mig till att bli den jag är i dag". En mobbare ja.
2020-02-26, 22:45
Medlem
När en människa har så ont i magen och ligger helt utslagen bör det tas VÄLDIGT seriöst. Kan verkligen inte heller fatta att dom inte skickar honom till läkaren med en gång och att ingen i huset ens tittar till honom? Typ obehagligt. Hoppas han är ok...
2020-02-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq

Stöttade hon dig under den svåra tiden?

– Hundra procent.

Vem började med det uttrycket inne i huset?
2020-02-26, 22:47
Medlem
Ska inte jassa sova med prinsen ??
2020-02-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Stöttade hon dig under den svåra tiden?

– Hundra procent.

Vem började med det uttrycket inne i huset?
Antonia. Hon har sagt det i måååånga år.
2020-02-26, 22:48
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
När en människa har så ont i magen och ligger helt utslagen bör det tas VÄLDIGT seriöst. Kan verkligen inte heller fatta att dom inte skickar honom till läkaren med en gång och att typ ingen i huset ens tittar till honom? Typ obehagligt. Hoppas han är ok...
Ingen bryr sig och BB ledningen verkar inte bry sig alls över hans välbefinnande, Tror att dem måste kalla på en läkare rätt snabbt skulle jag gissa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in