Citat:
Ursprungligen postat av
Boonk
Antonia var programledare för Studio PH i 3 års tid. Instagramkontot som hade omröstningen består av ph-fans. Resten kan du räkna ut själv! Givetvis har Antonia hjärntvättade fans som kommer backa henne i omröstningar på både Instagram och tv4, det tror jag alla fattar, men inte baserat på omröstningen som länkades.
Jag har aldrig skrivit att Xebbish lade ut bilden, så vad det har med saken att göra vet jag ej.
Ja, jag vet. Och ja, det vet jag också. Men nu var ju poängen att påvisa att hon har support (oavsett om det är av hennes egna fans, av PH-fans eller totalt random människor), och att det därför inte kommer gå att rösta ut henne i nuläget. Jag har försökt säga det i flera dagar men ingen tar ju till sig det, därför tänkte jag att ett litet (jag skrev LITET) bevis var på sin plats. Och det blev ju en diskussion, så. Har aldrig sagt att den talar för alla som tittar på BB, eller är speciellt legit öht, det var bara för att lyfta att hon inte är så hatad som det framstår här.
Du skrev som att det var xebbish som startat diskussionen, i och med "xebbish är här av en enda anledning och vi som varit här länge vet vilken", och då påpekade jag att det inte var xebbish som startade diskussionen och egentligen inte har något med detta att göra.