Kim som åkte ut från BB 2020 för att uttryckt sig klumpigt ang "chefens fru va jude" Då han sagt att det va dumt sagt, för det va inte ens relevant i själva diskutionen. Men att MERGIM kan få bete sig hur han vill är helt OK. Stöttar tv4 detta fula beteende... "psykisk misshandel", "nervärderande", "personangrepp" OCH DISKRIMINERING DELUX!!! 😠😠😠😠SOM HAN SÄGER "JAG ELLER DU MIN HUND"
WTF!!! JAG TYCKER VERKLIGEN ATT DETTA SKA VA FÖRBJUDET ATT SÄGA SÅ TILL EN PERSON ÖVERHUVUDTAGET. TYCKER DET SKA LEDA TILL EN AUTOMATISK NOMINERING. VA TYCKER NI ANDRA BB TITTARE FÖR BB 2020???
BB klipp där vi ser och hör hur han talar till en KVINNA PÅ DETTA SÄTT. ÄR DETTA ACCEPTABELT??? https://www.tv4play.se/program/link?video_id=12528735
Cry me a river, Bitch!!!
Din kränkta jävel, du hänger på flashback och är så lättkränkt? Hur är det möjligt? Vad gick fel?
Apport din byracka
Personen var kortväxt och någon hade sågat av en bit av hans käpp, så när han gick trodde han att han blivit längre eftersom käppen var kortare och då var han inte längre världens kortaste man. Då ville han tydligen hänga sig.