2020-02-26, 21:03
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Dom är ju bara ett symptom på provokationen.

Hade han varit en seriös journalist hade han gjort ett bra reportage om problemen i området istället. Det behöver inte vara snyftreportage. Men fakta är bättre än fördomar.
Hans journalistik bygger på att tala med vanliga människor som drabbas av de problem som huserar i olika svenska områden. Hur föreslår du att man ska göra det på ett bättre sätt om man vill lyfta problemet?
Citera
Medlem
Jag har inte mycket för Lamotte som person, men arbetet han bedriver hyser jag stor respekt för.

Vidare förstår jag inte varför Aladins bror ens ska få komma till tals? Det är inte så att jag som vitt halvryss hade fått yttra mig i hans hemland.

Det är alltid så jävla synd om buset. Gör ont i mitt hjärta att se svenskar försvara sådana här jävla fjollor.
Citera
Avslutad
Citat:

Hade han varit en seriös journalist hade han gjort ett bra reportage om problemen i området istället. Det behöver inte vara snyftreportage. Men fakta är bättre än fördomar.

Dom "seriösa" journalisterna är dom som låter kaos blattarna ursäkta sig och snyfta i media. Det är ren och skär bullshit.
Citera
Medlem
Sveriges vassaste journalist tokdominerade mot batikhäxor och getknullande islamister. Hatten av.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Vilka efterblivna människor det finns i det här landet. Allvarligt talat. Jag går så pass långt att jag hoppas den där svenska batixhäxan med grön tröja råkar illa ut av de som hon så ivrigt försvarar.

Svenskar, världens mest naiva dumfolk. Fyfan.
Det enda man kan glädjas åt är att det är dessa nyttiga idioter som förmodligen kommer att avrättas först av sina egna gull-ungar när inbördeskriget slår ut i blom.
Citera
Bannlyst
Citat:
Men fakta är bättre än fördomar.
Faktan är att polisen blir utsatta för stenkastning och kriminella skriker fitta i ansiktet på dem
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Nej, det var inte det han menade. Snarare tips till Lamotte hur han kan arbeta för att minska konfliktrisken.
Vad fan spelar det för roll? Han har rätt att filma. Stör sig babbarna på det så kan de försvinna. Svårare än så är det inte.
Citera
2020-02-26, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Vad fan spelar det för roll? Han har rätt att filma. Stör sig babbarna på det så kan de försvinna. Svårare än så är det inte.

Helt rätt. Detta är FÖR I HELVETE inte deras land. En gång i tiden var Kronogården svenskt och finskt.
Citera
2020-02-26, 21:05
Medlem
Citat:

Är du rasist? Du säger att blattar är mindre stående varelser som ska behandlas som hundar? Klappa inte mothårs, undvik ögonkontakt för att inte utmana.

Dumma fanskap
Citera
2020-02-26, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Är du rasist? Du säger att blattar är mindre stående varelser som ska behandlas som hundar? Klappa inte mothårs, undvik ögonkontakt för att inte utmana.

Dumma fanskap

Det är det här jag menar, jag ser mig själv som nationalist för jag har insett att det är oundvikligt väl när du inser fakta om historia, raser och religion. Men dessa personer som ursäktar blattarna hela tiden är smyg rasister som har fått allt bakom foten.. hahahaha dom är så korkade att det är helt otroligt.
Citera
2020-02-26, 21:06
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Vet inte om man ska skratta eller gråta längre. Sjukt program.
Citera
2020-02-26, 21:07
Medlem
kukflashs avatar
En sammanfattning från debatten med Lamotte

1. Lamotte ska visa respekt och fråga om han har tillåtelse att filma på allmän plats. Svarar ungdomarna nej så får han åka hem igen.

2. Lamotte ska ta ansvar för vad andra skriver på facebook.

3. Lamotte kostar mer pengar än vad 10 stycken arbetande invandrare gör, eftersom han inte kan hålla sig i skinnet och måste ha poliser närvarande vid livesändningen.

4. Lamotte ansvarar för den rasism som förekom på 90-talet i Trollhättan.

Sådär, nu har jag väl fått med alla tokerier som sas under debatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in