2020-02-26, 21:09
Medlem
taamids avatar
Första gången jag sett vettiga röster komma till tals i det programmet (några namnbyten genom åren förändrar inte något). Bitvis var det nästan ett nyanserat samtal. De mindre vettiga föll i hög grad på eget grepp, en sån som Snecker behöver inte mothugg för att framstå som en jubelidiot.

Belinda verkar ha tagit åt sig av kritik hon fått genom åren, som haveriet när hon hade eftersnack med Åkesson i Almedalen för några år sedan. För att vara vänster-vänster, var hon oväntat neutral.
Citera
2020-02-26, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
De måste visa gängen respekt först

Herrergud, hoppas att den applåderande publiken var inhyrd och inte representativ.

Publiken, den olivhyade delen + fotbollsmorsan, skulle jag vilja säga var mycket representativ för det nya Sverige.

Jag vill inte ha mer integration. Integration för bara med sig elände. Det är helt uppenbart.
Citera
2020-02-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Hur kan man säga att en svensk, vit man är provocerande? Tänk om någon sa att om en mörkhyad man som kommer in på ett vitt område skulle vara provocerande?
Får vi vita inte vistas var vi vill i vårt eget land utan att det ska vara provocerande?
Säg att jag drömmer.

Du får tillstånd att vistas på deras områden om du söker tillstånd hos gängen. Det är det nya Sverige.
Citera
2020-02-26, 21:14
Medlem
Snutarna stod som små knähundar o vågar inte säga ett skit, o den äckliga advokaten .. Hur fan kan det aset få program tid som lever på kriminella pengar.. spyr. Det e inte ok att gå ut med en live kamera men babbar som rånar o filmar det e ok..
Citera
2020-02-26, 21:15
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Hur kan man säga att en svensk, vit man är provocerande? Tänk om någon sa att om en mörkhyad man som kommer in på ett vitt område skulle vara provocerande?
Får vi vita inte vistas var vi vill i vårt eget land utan att det ska vara provocerande?
Säg att jag drömmer.

Klansamhällen. Det är så det funkar.
De uppfattar det som sitt teritorium, inte som Sverige.
Lamotte ses därför som en inkräktare som kommer i fientligt syfte eftersom han dessutom stör den kriminella verksamheten genom att dra till sig uppmärksamhet.
Citera
2020-02-26, 21:16
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Du får tillstånd att vistas på deras områden om du söker tillstånd hos gängen. Det är det nya Sverige.

Precis, det sa ju även en babbe rakt ut. Hade du sagt till innan du började filma...
Citera
2020-02-26, 21:17
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Publiken, den olivhyade delen + fotbollsmorsan, skulle jag vilja säga var mycket representativ för det nya Sverige.

Jag vill inte ha mer integration. Integration för bara med sig elände. Det är helt uppenbart.
Integration innebär bara utdraget folkmord. Svenskar kommer att vara i minoritet överallt i Sverige om vi inte sätter stopp för folkförintelsen. Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra svenska barn.

https://youtu.be/WQFlu4L_iAU
Senast redigerad av GreyForest 2020-02-26 kl. 21:20.
Citera
2020-02-26, 21:18
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Säg att jag drömmer.

Nej tyvärr har det blivit så. De kollar aggressivt på oss och verkar inte fatta att det är de som är inkräktarna. 🤮
Citera
2020-02-26, 21:18
Avstängd
Citat:
Tyckte hon hade ett efternamn som pekade åt ett visst håll så hon var nog jävig i sammanhanget.

Hon har ett västafrikanskt efternamn.
Citera
2020-02-26, 21:20
Medlem
Dåligt program, upplever att många tycker synd om orosmomenten....som Joakim sa så har vi nog snällaste poliserna, konsekvenser finns inga, ständigt tjat om klassamhälle, för låga skatter, därför blir folk kriminella, ska utvecklingen fortsätta ??? ingen vill ta tag i problemen....föräldraansvaret till de unga som hotar, eller är det statens fel.....suck.
Citera
2020-02-26, 21:22
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Snutarna stod som små knähundar o vågar inte säga ett skit, o den äckliga advokaten .. Hur fan kan det aset få program tid som lever på kriminella pengar.. spyr. Det e inte ok att gå ut med en live kamera men babbar som rånar o filmar det e ok..

Jag känner igen en opålitlig person när jag ser en.
Den där advokaten alltså … min radar slog rött innan jag hann fatta vad som hände.

Och hans snack om att polisen visiterar hans killar, att det är rasistiskt, herregud.
Så nu ska gängen i förorterna bestämma när och hur mycket polisen ska visitera dem.
Så sjukt.
Citera
2020-02-26, 21:22
Medlem
Advokaten har väl vänner i Kronogården
Citat:
Ursprungligen postat av Suzuki97
Fan vilken offerkofta många drog och en massa snyftande för de kriminella, särskilt advokaten. Helt sjukt att de försöker vända och vrida på situationen och säga att det va lamottes fel att de blev upplopp och att han provocerade fram det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in