2020-02-26, 21:09
Medlem
ollepolle90s avatar
Har märkt på sociala medier som Facebook och instagram att många, specifikt kvinnor, ogillar Julia. Någon som ogillar henne eller förstår varför så många som ogillar henne som orkar förklara varför?
2020-02-26, 21:11
Medlem
Där kom de avbrottet
2020-02-26, 21:12
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jäklar va Alex fjäskar in sig hoss Sami.
tidigare på dagen lät det helt annorlunda efter Amilias förlust
Jo. Men han har nog tänkt om en del under dagen efter allt som har hänt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fan va fint samtal Sami och Alex har i vardagsrummet.

Någon mer som lyssnat? Vem hade trott att dom ska gå in så djupt.

Jag hörde mycket av det, men nu blev det censur.
Medlem
Bulletzs avatar
Barnrim har rytm, det kan man inte säga något om!
2020-02-26, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har försökt skriva detta här flera gånger, men det verkar inte riktigt gå in hos folk. Antonia har inte bara sina 300k följare, hon har ett gäng kända kompisar med lika mycket följare och deras följare kommer i sin tur göra som de säger (eftersom det är deras idoler/förebilder osv). Ingen av Antonias kändiskompisar kommer dra upp allt negativt som Antonia gjort, de kommer baaaaara hylla henne och folk som inte är så insatt kommer rösta på henne.

Det kommer inte gå att få ut Antonia i någon som helst omröstning i nuläget, förstår inte att folk här inte inser det.
Det enda sättet Anty kan åka ut är om någon av de andra deltagarna kan få ut henne.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Har märkt på sociala medier som Facebook och instagram att många, specifikt kvinnor, ogillar Julia. Någon som ogillar henne eller förstår varför så många som ogillar henne som orkar förklara varför?

Hon är en riktig kvinna med humor och egen vilja. Flickor blir rädda för sånt, måste bli styrda av vad andra tycker om dom.
Medlem
Redan börjat tröttna på den nya horan, någon annan som känner samma. dessutom är det nog den tråkigaste kvällen folk bara luffar runt och larvar sig
Medlem
Citat:

Tror hon har en typ av "hata eller älska"-personlighet bara.

Hon vågar ju stå upp för sig själv istället för att bara lägga sig platt, vågar ta plats.. en feminists våta dröm men dom vågar ju inte bete sig så själva pga rädsla att inte bli omtyckta. Tror jag i alla fall.

EDIT: Jag är däremot kille, så bara spekulationer från min sida.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag ogillade henne när hon skrek och liksom sa saker för att vara kul utan att det ens var kul. MEN (lyssna färdigt) jag var blind och hade inte upptäckt hur fin hon var. Hon verkar vara en bra tjej och jag har helt vänt. Jag blev övertygad när hon tog hand om Sami och sedan dess har jag haft fullt överseende med både tåsugningar och kiss.
2020-02-26, 21:14
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Fint samtal. Men ingen skräll att det kom nu, efter vad Vickan sa i sovrummet.
2020-02-26, 21:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Just idag när hanns gäng hänger löst. efter 2v skitsnack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in