2020-02-26, 20:51
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Hon kommer bli räddad av tittarna tror jag. Typ 50/50, utan hennes följare skulle hon absolut inte räddas kvar, typ 25-75%. Så först ut med Amilia!
Jag kommer rösta med 2enheter och se till att Anty får åka ut.
Eftersom det brukar vara 1 man får svara Ja eller Nej på om den ska få vara kvar så skjälvklart NEJ.
ror hennes tittare vill se henne i sin Youtube kanal. =)
2020-02-26, 20:53
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Låt Lunetic och alla dom här smarta snubbarna vaska sin röst på Anty när hon i själva verket kommer bli sönder räddad av all exponering hon får, inte bara via Jakob på sin Instagram - utan alla kända som känner henne. Smail, Lisa Ankarman, Sasha, Antonija Mandir och alla dom sociala medierna.

Vaska ni eran röst på Anty så kan vi istället i samma veva låta Amilia fortsätta vara kvar i gud vet hur många veckor.

RIP Brains, må dom vila i frid.
Det är nog inte speciellt många som är dumma nog att försöka få ut Anty först om man bara följer denna tråden ens lite grann. Som jag sa, var sak har sin tid. Först Amilia, sen Mergim/Anty beroende på om man kan läsa av att hennes följare börjar förstå vad hon är för slags person.
Medlem
Tidigare säsonger har de väl haft dolda kameror. Nu syns typ alla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
+ Patzy?

Patzy är som Haywire när dom rymde från fängelset i Prison Break. Lite galen och tar sin egen väg och klarar sig ändå, men kommer troligen att bli lurad att hoppa ner från ett vattentorn till slut
2020-02-26, 20:55
Medlem
rinakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuroslap
Intressant! Dock är det 10-år sedan och antingen har hon varit brottsaktiv hela tiden eller så är detta något helt annat. ”Prickarna” försvinner efter x-antal år beroende på dom.
Skulle inte förvåna mig alls om det finns ngn "nyare" prick.. Hon är ju en rejäl besserwisser..
2020-02-26, 20:55
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Låt Lunetic och alla dom här smarta snubbarna vaska sin röst på Anty när hon i själva verket kommer bli sönder räddad av all exponering hon får, inte bara via Jakob på sin Instagram - utan alla kända som känner henne. Smail, Lisa Ankarman, Sasha, Antonija Mandir och alla dom sociala medierna.

Vaska ni eran röst på Anty så kan vi istället i samma veva låta Amilia fortsätta vara kvar i gud vet hur många veckor.

RIP Brains, må dom vila i frid.
Märks att du känner Anty på något sätt och försöker manipulera folk här att Anty ska vara kvar. hehe förstår inte vad du gör här inne. Du är emot alla som vill få ut Anty.
2020-02-26, 20:57
Medlem
Helt otroligt vilka vackra ögon Jasse har!
2020-02-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuroslap
Intressant! Dock är det 10-år sedan och antingen har hon varit brottsaktiv hela tiden eller så är detta något helt annat. ”Prickarna” försvinner efter x-antal år beroende på dom.
Vem är det på videon?
2020-02-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalsnous
Vem är det på videon?

Tydligen Amilia om jag förstått det rätt?
2020-02-26, 20:59
Medlem
Dom är fan nakna hela tiden. Men var på nätet kan man hitta video/bild på lite naket? Jag följer inte live! Tex julia..
2020-02-26, 21:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65
Helt otroligt vilka vackra ögon Jasse har!

Ja, eller hur. Lagun-blå. <3
2020-02-26, 21:00
Medlem
Citat:
Har försökt skriva detta här flera gånger, men det verkar inte riktigt gå in hos folk. Antonia har inte bara sina 300k följare, hon har ett gäng kända kompisar med lika mycket följare och deras följare kommer i sin tur göra som de säger (eftersom det är deras idoler/förebilder osv). Ingen av Antonias kändiskompisar kommer dra upp allt negativt som Antonia gjort, de kommer baaaaara hylla henne och folk som inte är så insatt kommer rösta på henne.

Det kommer inte gå att få ut Antonia i någon som helst omröstning i nuläget, förstår inte att folk här inte inser det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in