2020-02-26, 19:04
Medlem
en av de tråkigaste bb kvällarna, händer inte ett skit.
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Ja ja, snacka går ju din internet gangster

Vafan ska han göra? Han väger 45 kg och blir rädd så fort en man höjer näven. Snacka skit och vara dryg mot tjejer går bra men hade det varit på utsidan så hade han knappast sagt likadant.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Min bedömning av Glasman:

Klipskare än medelsnittet. Använt mycket av sin klipskhet att lära sig trivia som han kan berätta när han utövar sitt favoritintresse som är utelivet i Stockholm. Verkar stå för det han säger och skyddar sina vänner. Något av en ful gubbe, som är lätt att bli när man lever som en 25-åring när man närmar sig 40
Blir ofta misstolkad av lågintelligenta människor som inte förstår vad han menar

Haha du har så jävla rätt. Patsy och Lisa HATAR Glasman av just den anledningen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Vafan ska han göra? Han väger 45 kg och blir rädd så fort en man höjer näven. Snacka skit och vara dryg mot tjejer går bra men hade det varit på utsidan så hade han knappast sagt likadant.

ja han grät som en liten ficka här om veckan när lennie knäa han av misstag
2020-02-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha du har så jävla rätt. Patsy och Lisa HATAR Glasman av just den anledningen.

Har varit så tydligt flera gånger när dom hört Glasman prata och sen förvirrat berättat det vidare helt fel
2020-02-26, 19:05
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Min bedömning av Glasman:

Klipskare än medelsnittet. Använt mycket av sin klipskhet att lära sig trivia som han kan berätta när han utövar sitt favoritintresse som är utelivet i Stockholm. Verkar stå för det han säger och skyddar sina vänner. Något av en ful gubbe, som är lätt att bli när man lever som en 25-åring när man närmar sig 40
Blir ofta misstolkad av lågintelligenta människor som inte förstår vad han menar
Lågintelligenta tillhör mångfalden. Samma värde som andra. Hånar du dem😂
2020-02-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Den personen verkar känna henne sämre än oss, hon är negertorsk och av samma skrot och korn som Amelia och Anty.
Vad är negertorsk
Medlem
geek12s avatar
Kollar på big brother på 7an nu, fan vad Anty pratar blattesvenska..
Avslutad
Martin vill bara bort från Glasman.
2020-02-26, 19:07
Medlem
Nää men vad är det jag läser. Det hände alltså någonting fem minuter efter att jag drog?!?!?! Och folk undrar varför man har FOMO. Ja. JUST PGA DETTA. Missar allt som händer med fem-tio minuter

Men om jag uppfattat det rätt så började alltså Mergim och Julia tjafsa över bilderna på kylskåpet?
2020-02-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thordabe
På Victorias instagram har nån kommenterat: Men nej Varför anslöt du dig till gruppen som hela tiden snackar skit, mobbar och är allmänt assholes. Jag hoppas du är där för att splittra dom.

Då har den som har hand in Victorias instagram-konto svarat: Om jag känner Vickis rätt så har hon nog en plan 😎

Instagram: Victoriaklofver
Planen är kanske hon ska ragga upp Alex och ”ta” honom från Anty?? Ser ingen annan plan.
2020-02-26, 19:08
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
japp

mergim o resten sitter säkert

bara dom 4 ja nämnde som sitter löst

Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Mergim är förmodligen säker. Dom bad honom torska medvetet, men det slutade med att Martin gjorde ett hästjobb och Anty, Amilia och Lisa torskade istället.
Ok. Man kan ju inte få allt.
Låter som en grymt bra dag!
Tack för uppdateringen.

Har de hänt nåt mer av värde?
Va de nåt bråk?
Fler som träffats av bacillen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in